Monday, March 11, 2013

Stoker , Dark Skies dan Instagram


Aku memang tunggu cerita Stoker ni keluar sebab tengok trailer dia macam gempak je.Cerita ni pasal budak perempuan yang  bernama India. Ayah dia mati, pastu tetiba muncul pakcik dia yang dia pon tak tahu selama ni pasal kewujudan pakcik dia.


Aku memang suka tengok cerita saiko, seram dan mental ni. Dapat yang jalan cerita best, sedap lah layan. Dapat cerita yang jalan cerita dia hazab, memang aku pon ikut mental bila habis je keluar panggung. Disebabkan  aku ni memang kaki wayang, movie ni bagi aku so so saja. Mula-mula je best, part yang dah nak habis rasa macam hampeh pulak cerita ni


Tak boleh nak cerita lebih-lebih, kang ada sesiapa nak tengok jadi spoiler pulak.


Rating: 2/5
Tahap saiko: 4.8/5
Tahap stress: 5/5


Aku pulak yang jadi mental bila habis tengok cerita ni. Dengan budak perempuan nama India tu tak habis-habis gersang macam orang gila.Semua benda dia nak gersang. Tak paham aku. Aku pon jadi stress tengok cerita ni. Sebab tu tahap stress 5/5 tu 





 Antara cerita yang aku tunggu gak Dark Skies ni. Sebab semua cerita dari producer ni aku tengok.
Dark Skies ni cerita sebuah family yang aman damai,tetiba ada benda yang pelik berlaku dalam rumah dorang.


Cerita ni masa hantu tak keluar lagi, memang best. Part satu family kena rasuk pon bagi aku seram gak. Cuma bila hantu nya dah keluar, jadi tak best . Sebab hantu nya macam merepek sangat pulak bagi aku. Antara cerita dari producer yang sama macam cerita Insidious, Sinister, Paranormal Activity, bagi aku cerita Insidious je yang best. Yang lain kurang best. Sebab toward the end hantu nya makin tah pape.


Tak tahu lah apasal cerita saiko/seram omputeh sekarang ni dah makin tak best dan makin merepek-repek. Tapi mungkin aku je kot yang rasa macam tu. kehkeh

Rating: 2/5
Tahap seram: 4/5





By the way, aku dah ada Instagram sekarang. kihkih. Nak upload gambar dekat Instagram ni pon terkial-kial. Berjam-jam nak cari button upload. Tapi aku baru update 2 ketul gambar je kat Instagram aku tu. Aku pon tak tahu sangat apa function Instagram ni.  Orang ada, aku pon rasa macam nak ada jugak hahaha gila suka ikut muntot orang. Orang ada, kau pon sibuk menyemak nak ada



 Wahh licin nya kulit muka bila guna apps 360 ni. Kulit bersinar-sinar bak Edward Cullen. Adakah testimoni produk untuk kulit licin dan gebu ada yang menggunakan apps ni??? tetttttttttttttttttttttttt~



Lilo tonggek yang comel lote


Baru 2 gambar ni je lah dekat Instagram aku tu.




Tu je nak cerita hari ni. ok bye!

35 comments:

  1. sejak ada apps 360, trus x pcaya testi produk on9..kahkahkahkk

    kita ada instagram jgk..=)

    ReplyDelete
  2. tahniah cik epal dah ada instagram..:)

    ReplyDelete
  3. oh thanks for sharing girl as sy ni pon pminat tegar citer2 psycho! stoker cam best nga Nicole Kidman dsitu but Sky pe ntah td cam xbest as soon as u mentioned that it was directed by the same film of paranormal bagai..coz i hate paranormal so much hahaha it is not my fav la, gaya sudut camera cam gtuh haha nk trgkn pn xtau.but will excitedly waiting for STOKER! ^^

    ReplyDelete
  4. ahahah samalah baru buat IG ! pun baru upload 2 ketul gambar. done follows u :)

    ReplyDelete
  5. tengah-tengah feeling baca review movie seram psiko,
    tetiba ada muka Cik Epal..

    Terkejut.

    Sib baik takde sakit jantung..

    ReplyDelete
  6. Follow me on Instagram! Hihi.
    instagram.com/syanacandy

    ReplyDelete
  7. follow me on instagram! hihi.
    instagram.com/syanacandy

    ReplyDelete
  8. cantik mata tu...dok baca entry awk, bila tgk gmbr 2, sy terdiam kjp...cantik =)

    ~Admin : QasehMuslimah-Munirah~
    http://qasehmuslimah-munirah.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Thank you pasal bagitau tang citer Dark Sky dan Stoker. Sebab ada hati nak tengok ni tapi nak tunggu DVD je lah..hehehehe...

    ReplyDelete
  10. tq check epal wat review suspens ni... tingin gak nk tgk skali ngan beautiful creatures

    ReplyDelete
  11. Saya lebih tertarik pada kecantikan Cik Epal.. cik epal nampak kurus dah sekarang. Saya pun tengah diet ni, harap boleh jadi kurus mcm u

    Panduan Beli Kamera DSLR

    ReplyDelete
  12. dark skies bukan cite hantu...dah tentu2 cite sal alien...

    x best la cite dia...huhu btw comel pic

    ReplyDelete
  13. 2.5 ja? huhuk tak ganaz lg laa tu. meow tu same bentuk muke cam tuan belog :p

    ReplyDelete
  14. Ahh , memang pun . cerita insidious jugak yang best .hari tu tgk cerita dark skies ,kita dah boleh expect apa yg jadi after tu. hahhaa . so , tak best sangat .hihi

    ReplyDelete
  15. liloooooo,nak signnnnnnnn :P

    ReplyDelete
  16. Nak tengok stoker tu... ena suka cerita2 macam ni... ganas, fantasi.. hahahaha

    ReplyDelete
  17. sy pun rasa yg testimoni brg2 kcantikan ni mst edit guna camera360 sbb nak bg nmpk flawless. haha xD

    ReplyDelete
  18. kita tgk jack n giant dgn Oz the great n powerful tu je....best jgk..tringin nak tgk stoker tuh...tp tgk review cikepal...kansel lah..huhu

    ReplyDelete
  19. saya suka filem ke-saiko-annya di tahap yg tinggi dan bukan yg seram. entah kenapa jadi begitunya-,-

    ReplyDelete
  20. Akak dh lama tak tgk wayang.. Huhu.. Sejak2 dh beranak ni kan... So klo nk tgk mg download je la. Hihi...

    ReplyDelete
  21. aku brani jamin dekat insta ko pun nanti akan ada komen..follow me i will follow u...hahaha

    ReplyDelete
  22. nak jugaklah ikot muntot cik epal..ada instagram... :) hahaa
    tp tercapai ehhh xtau bilo..huhu

    ReplyDelete
  23. tomei nye tucing awk tu ..


    ayokk cite antu , mau nak g jamban takut

    ReplyDelete
  24. beraninye tgk citer antu...ika suka tgk tp penakut...nak sgt2 tabahkan hati tgk tp still ade jari2 di celah2 mata utk tgk citer antu...huhuhu...giler penakot...

    ReplyDelete
  25. beraninye tgk citer antu..ika suka sgt tgk citer antu tp penakot...nk2 bile tnjk muka antu...waktu tgk mesti ade jari2 ddk di celah2 mata masa menonton...huhu...giler penakot...

    ReplyDelete
  26. Salam kenal, akak kalau tengok cerita macam ni memang payah nak layan, comel ajer tuan blog nih.

    ReplyDelete
  27. nak ikot muntot cik epal jgklah..hehee

    ReplyDelete
  28. yeaa...cik epal dah ada instagram.nanti saya follow cik epal comel ;)

    ReplyDelete
  29. Ada IG jugak? hehe nak follow :D

    ReplyDelete
  30. cantiknya kulit cik epal...

    salam kenal dr ALycia ;)

    ReplyDelete
  31. haha ada gak snap pic guna apps 360 nih.

    pastu semua org ckp kulit cantik mcm mkn kolagen. muahaha

    ReplyDelete