Monday, September 17, 2012

Don't judge a book by its cover


18 comments:

  1. wahhh , kelakar pon ada . i got ur message cik epal .

    part yang kelakarnya , yang tak pakai tudung tu lah yg baca al quran . yang bertudung tu pulak yg main henset . hahahhaa

    ReplyDelete
  2. btol tu...jgn menilai org melalui luarannye :)

    ReplyDelete
  3. macam ni pun ada yea..
    isi dalam baru tahu apa yang betul.. :-)

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum wbt..

    Haha..betul2..mmg betul peribahasa nih..suka picture nye jugak..

    regards,
    Unsmiley

    ReplyDelete
  5. gambar yang berikan kita banyak anggapan dan tanggapan....

    ReplyDelete
  6. ini kes hipokrit..
    tapi tu la, walaupun dia baca al quran.
    aurat wajib tutup..
    sebab apa bila baca al-quran ada adab-adabnya bagi memelihara kesucian.
    kalau main taram jer baca ikut suke hati mungkin ada tanggapan orang al-quran boleh dibaca sesuke aty. hilanglah kesucian Al-quran.

    p/s: sekadar berkongsi pandangan.

    ReplyDelete
  7. Menarik gambar tu..Jgn menilai seseorang dari luaran shja

    ReplyDelete
  8. Berita macam ni, membuat saye semakin maju lagi untuk bepikir. Thanks, Cik Epal.

    (^_^)

    ReplyDelete