Sunday, March 25, 2012

Tua Muda

Seorang wanita sedang berjalan menuju kearah seorang lelaki tua yang sedang berehat di luar rumahnya.Lelaki itu bermain buaian yang dicipta oleh nya sendiri sambil bersiul-siul mengikut rentak lagu Anita Sabah. Hidup nya seperti tiada masalah.






Setelah tiba, wanita itu hendak beramah mesra dengan lelaki tua itu dan berkata,



"Saya tengok pakcik ni ceria aje. Apa rahsia yang menyebabkan pakcik panjang umur dan sentiasa ceria? Ada tips?"






"Takde rahsia apa pun. Cuma saya merokok 3 kotak besar sehari, minum arak,makan makanan berlemak, makanan segera dan tak pernah sekalipun bersenam" kata lelaki itu.





"Wah! Hebatnya pakcik", kata wanita itu teruja dan bertanya "Berapa usia pakcik sekarang?"






































































"Dua puluh tiga."





erkkkkkkk *tercekik halkum*

36 comments:

  1. hahahha! pakcik umur 23 tahun.. kerepot dah dek amal benda2 tak elokk...

    ReplyDelete
  2. Hahaha

    Sesungguhnya orang yang selalu melakukan kekejaman ke ats diri sendiri akan kelihatan tua daripada umur sepatutnya.

    ReplyDelete
  3. Hahahaha .. lawak .. lawak .. ^__^

    www.anastasyea.com

    ReplyDelete
  4. ok! kahkahkahkah! ringkas tapi amat bermakna !

    ReplyDelete
  5. sabo je laa yer cik epal.. hehehe

    ReplyDelete
  6. ohh padanlah kuat lagi
    baru 23
    tapi muka dah teruk, hek3

    ReplyDelete
  7. well, itu la yang budak skarang suka lakukan, mkn makanan yang merosakkan badan

    ReplyDelete
  8. Anita Sabah pun bolehh Cik Epal.. Hakhakhak

    ReplyDelete
  9. heheheh.. lawak!!
    'pakcik' tu patut melenting bila wanita tu memanggilnya pakcik :D



    nice one sis :D
















    March'12 Giveaway,
    Refer below link to win!!:D
    531. U Jump, I jump

    ReplyDelete
  10. hikhikhik...wajah tua drpd usia...:)

    ReplyDelete
  11. conclusion,amalkan gaya hidup sehatt ! hahaa

    ReplyDelete
  12. so, jagalah kesihaatan dari awal2x lagi.
    jangan bila dah tua baru menyesal..
    btol tak?
    nasib baik aku tak merokok..
    dan sekrang tgh cuba mengurangkan penggunaan gula yang banyak..

    http://bahrain-info.blogspot.com/2012/03/5-gajet-yang-gagal.html

    ReplyDelete
  13. pakcik ni dah nyanyuk ke apa? :)

    ReplyDelete
  14. hahahaahtu laa .. asik sangat makan bnda2 yg x baik tok ksihatan... muka pon dah macam orang tua hhaahha

    ReplyDelete
  15. Moral of the story: Jalani kehidupan yang sihat! =)

    ReplyDelete
  16. hik3..bkn awek muda dh ni tp awek tua..hoho

    ReplyDelete
  17. merokok ni memang tiada faedahnya.

    ReplyDelete
  18. ingtkan 73 rupanya muda lagi..katakan tak nak pada merokok..hihi

    ReplyDelete
  19. hahaha , cik abam yang tua .

    merokok lah lagi

    ReplyDelete
  20. salam . cik epal . nak tanye laaa , macam mane nak buat Banner macam Cik epal ek ?? yang boleh Klik kat tempat tetentu jek ??

    thanxx :))

    ReplyDelete
  21. Boleh tahan lawaknya walaupun tak berapa lawak..

    ReplyDelete
  22. tatoootnye....pakchik baru 23 kot....

    ReplyDelete
  23. haha !akibat rokok , arak and blabla muka nampak tua dari umur sebenar :p Kuikui kesian pak cik tu .

    ReplyDelete