Sunday, March 25, 2012

Tua Muda

Seorang wanita sedang berjalan menuju kearah seorang lelaki tua yang sedang berehat di luar rumahnya.Lelaki itu bermain buaian yang dicipta oleh nya sendiri sambil bersiul-siul mengikut rentak lagu Anita Sabah. Hidup nya seperti tiada masalah.






Setelah tiba, wanita itu hendak beramah mesra dengan lelaki tua itu dan berkata,



"Saya tengok pakcik ni ceria aje. Apa rahsia yang menyebabkan pakcik panjang umur dan sentiasa ceria? Ada tips?"






"Takde rahsia apa pun. Cuma saya merokok 3 kotak besar sehari, minum arak,makan makanan berlemak, makanan segera dan tak pernah sekalipun bersenam" kata lelaki itu.





"Wah! Hebatnya pakcik", kata wanita itu teruja dan bertanya "Berapa usia pakcik sekarang?"






































































"Dua puluh tiga."





erkkkkkkk *tercekik halkum*

Kalau suka boleh lah LIKE =)

www.tips-fb.com

36 comments:

Eza Boom Boom said...

hahahha! pakcik umur 23 tahun.. kerepot dah dek amal benda2 tak elokk...

AmirahSM said...

haram.....

Cha said...

Hahaha

Sesungguhnya orang yang selalu melakukan kekejaman ke ats diri sendiri akan kelihatan tua daripada umur sepatutnya.

onie said...

mak aiiii.......

Anastasyea Aida said...

Hahahaha .. lawak .. lawak .. ^__^

www.anastasyea.com

nadhirah. said...

ok! kahkahkahkah! ringkas tapi amat bermakna !

Adam Narzuan said...

sabo je laa yer cik epal.. hehehe

fathiahRAIHANA said...

ohh padanlah kuat lagi
baru 23
tapi muka dah teruk, hek3

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

well, itu la yang budak skarang suka lakukan, mkn makanan yang merosakkan badan

hafiz hafizol said...

Anita Sabah pun bolehh Cik Epal.. Hakhakhak

luqman zakaria said...

haha...mcm mcm..

Pocket said...

heheheh.. lawak!!
'pakcik' tu patut melenting bila wanita tu memanggilnya pakcik :D



nice one sis :D
















March'12 Giveaway,
Refer below link to win!!:D
531. U Jump, I jump

Izz Faizah said...

hikhikhik...wajah tua drpd usia...:)

wanda said...

conclusion,amalkan gaya hidup sehatt ! hahaa

Syahida Rosli. said...

Muda dalam tua, kah kah kah ;D

fatin amalina husna said...

ahaha..muda lagi dah nmpak tua..

Bahrain said...

so, jagalah kesihaatan dari awal2x lagi.
jangan bila dah tua baru menyesal..
btol tak?
nasib baik aku tak merokok..
dan sekrang tgh cuba mengurangkan penggunaan gula yang banyak..

http://bahrain-info.blogspot.com/2012/03/5-gajet-yang-gagal.html

Rara Nasiha said...

pakcik ni dah nyanyuk ke apa? :)

Syuhada Nasya said...

hahahaahtu laa .. asik sangat makan bnda2 yg x baik tok ksihatan... muka pon dah macam orang tua hhaahha

ct along said...

hahahahahhaha....

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

kahkahkah!

sHiLaziZi said...

Moral of the story: Jalani kehidupan yang sihat! =)

Pokok Manggis Depan Rumah said...

hahaha.. yea ker sihat ni.. :-)

Atiqah Wadiah said...

hik3..bkn awek muda dh ni tp awek tua..hoho

Etong said...

merokok ni memang tiada faedahnya.

Aina said...

hahaha...sweet...

ADEEYA said...

Haha omg :O

dyabunga said...

ingtkan 73 rupanya muda lagi..katakan tak nak pada merokok..hihi

NadyaBubble said...

Ini pendek umur namanya, haha.

NadyaBubble said...

Ini pendek umur namanya, haha.

Ana Farhana said...

hahaha "pak cik "

nia marlissa said...

hahaha , cik abam yang tua .

merokok lah lagi

waniey20~ said...

salam . cik epal . nak tanye laaa , macam mane nak buat Banner macam Cik epal ek ?? yang boleh Klik kat tempat tetentu jek ??

thanxx :))

Imddin Ahmad said...

Boleh tahan lawaknya walaupun tak berapa lawak..

HeNRieTTa JoSe said...

tatoootnye....pakchik baru 23 kot....

♥ Ieqa Halim ♥ said...

haha !akibat rokok , arak and blabla muka nampak tua dari umur sebenar :p Kuikui kesian pak cik tu .

Post a Comment

Susah susah je nak komen. Terima kasih daun keladi, kalau boleh komen lah lagi lain lain entri. muehehe

Click Me !