Saturday, December 31, 2011

Azam tahun baru yang tak berapa nak azam

Datang tahun baru jekkk mesti nak ada azam baru, baju baru, henbeg baru,cadar baru, langsir baru, alas meja baru,bini baru laki baru (eh ni memang nak makan penampar)




Tapi tahun ini malas lah nak semangat ber AZAM AZAM ni. (Sepupu aku yang nama AZAM tu sila jangan tersedak ye, kang kau ingat aku mandrem nama kau pulak) Aku nak cakap pasal AZAM ni bukan engko :D




Seperti biasa, azam-azam aku setiap tahun sama je lebih kurang wishlist nya. Tapi selalunya habuk pon tarak. So aku malas nak ada azam. Orang kata kalau kita nak sesuatu benda tu jangan kecoh-kecoh dekat orang,nanti tak jadi. Orang lah kata bukan aku kata. So malas lah nak ber azam ni. Simpan sensorang je lah apa nak. Kalau dapat apa yang kita nak Alhamdulillah, kalau yang dirancang tak dapat, tak apa lah tak ada rezeki . So simple like Air Bee C :D





Apa-apa pon. Selamat datang 2012! Semoga awak baik dan sopan santun sahaja di tahun baru ni ye 2012. Sila semenggah sikit perangai wokeh!






Semoga tahun 2012 ini lebih baik daripada tahun 2011 kita semua wokeh? Tak payah nak pesta-pesta sangat. Please don't drink and drive. Nanti meninggal. ok bye!

65 comments:

  1. cehhh ;D
    ayat last xbleh blahhh
    hahahha
    gerun
    so dun drink2

    ReplyDelete
  2. haha,, pesanan kat bawah tu menakutkan btol :D

    ReplyDelete
  3. weewiitt!! slamat tahun baru CE! :")

    ReplyDelete
  4. semoga tahun baru ni cik epal jadi yg lebih baik dari sebelumnye...cik epal pon mmg baik dah skunkkk...haha

    ReplyDelete
  5. hepi new year 2012 C.E :)

    p/s: update entry byk2 n best2 yee nnti ..huhu . dan jgn lupa kawenn ..hahaha

    ReplyDelete
  6. hepi new year, mge tahun baru ini mbawa makna kepada kita XD

    ReplyDelete
  7. Selamat Tahun baru 2012 yer, A very happy new year.. 2011 Lots of sweet memory, let's create new experience in 2012..

    ReplyDelete
  8. selamat tahun baru cik epal..semoga succes selalu..

    ReplyDelete
  9. selamat tahun baru..moga hari2 mendatang lebih baik dr sebelumnya dan semoga kita sentiasa mendapat keredhaanNya

    ReplyDelete
  10. abis sume post cik epal ak godek2..tp ak x jmpa plak post yg cik epal review n cite product sk II tu. nek lenguh jugak jemari ak godek cik epal oii :P

    cecopy paste link tu kt sini cik epal..dpt hidayah tok pakai skII jugak nih ^.^

    ReplyDelete
  11. agree ! Don't drink and drive :)

    -wanie.

    ReplyDelete
  12. happy new year cik epal..may have a blast this new year :)..

    ReplyDelete
  13. like..=)
    tak pyh nak azam sgt kan..hehehe..
    selamat tahun baru cik epal..!

    ReplyDelete
  14. semoga cik epal akan kurus pada tahun 2012 nie ! fighting ! :))
    kiddin~ jgn marah ..

    ReplyDelete
  15. Azam saya tahun ni...kurangkan tahap kelancangan mulut bila berbicara..haha..alah dah kasik tau CE,,cena neh nanti tak jadi pulak..heheh lawak-lawak aja ek..

    ReplyDelete
  16. Selamat Tahun Baru Cik Epal..

    ReplyDelete
  17. azam tahun nie.... saya nak jumpa cik epal in person....hehehehehe

    ReplyDelete
  18. Semoga tahun baru 2012 lebih banyak amal baik dari 2011. !!

    Selamat tahun baru Cik Epal! umo berapa dah ?? HEUWUWUW

    ReplyDelete
  19. betol tu CE .. haha
    masa new year jek azam tu berapi2 , nt tengah tahun lupa dah kot . haha

    ReplyDelete
  20. ehe betul setuju2 kalau kita impi sesuatu nak sesuatu berhajat sesuatu, jgn heboh2, nanti tak menjadi =,='

    ReplyDelete
  21. selamat tahun baru! semoga 2012 membuka lembaran baru untuk kita semua menjadi manusia yang lebih baik...

    =)

    ReplyDelete
  22. seingat aku, lepas pom 5 aku dah tak buat azam dah. Bukan aku buat pun azam azam tu. bio 2012 go with flow. takyah azam. Kompem tersedak sedara kau yang nama azam tu. banyak benor ore menyebut nama dia. kakaka

    ReplyDelete
  23. cik epal!

    slmt tahun baru 2012 ea! =))

    ReplyDelete
  24. selmat thun baru jugak cik apple=)

    ReplyDelete
  25. happy new year cik epal! :) xx

    ReplyDelete
  26. hoping 2012 membahgiakan kite semue...amin~

    ReplyDelete
  27. mati itu pasti tapi jangan nyusahkan pengguna jalan raya yang lain..

    *ramai blogger 'epal' ye? saye agak keliru ni... ;)

    ReplyDelete
  28. hahaha..arry pun ade azam baru tp mcm tk de gak hehe..btw selamat tahun baru k cik epal..hehe..:)

    ReplyDelete
  29. selamat tahun baru lah epal oii !!!! banyakkan lagi cite yang menarik untuk tahun 2012 ok ???? babai !

    ReplyDelete
  30. selamat tahun baru cik epal gonjeng :)

    ReplyDelete
  31. btl.. azam baru ni x perlu lah nk kecoh2 nti x jd...

    ReplyDelete
  32. Selamat tahun baru 2012, cik epal :D. ^^

    ReplyDelete
  33. Please don't drink and drive. Nanti meninggal.

    hahahaha comel je ayat tu ahhahah

    ReplyDelete
  34. hehe..harap semua wishlist kita tahun ni tercapai kan..amin..

    ReplyDelete
  35. azam tahun lepas yang lisa buat pun tak dilangsai lagi hihi, tanam azam setiap hari lagi bagus ;)

    ReplyDelete
  36. azam yang paling kurang pun.. berhijrah ke lebih baik..

    nak citer ke tak nak citer, terpulang..

    ReplyDelete
  37. Nampak macam dah kurus jerk..kalau doakan kan lagi, nanti tinggal tulang lak ..he he he

    ReplyDelete
  38. lawak la cik epal nih, dont drink and drive. minum air mineral je pun :p

    ReplyDelete
  39. Tak payah nak pesta-pesta sangat. Please don't drink and drive. Nanti meninggal. ok bye!


    I like statement berani mati cikepal...:-p

    Note:suka part yg direct ckp "meninggal"...

    ReplyDelete
  40. Selamat melangkah ke tahun baru 2012. Mungkin azam hendak sambar kamera DSLR kot. :-)

    ReplyDelete
  41. hepi new year cik epal.. i berazam nk kurus.. ;)

    ReplyDelete
  42. please don't drink n drive. nt meninggal..huhu! :)))

    ReplyDelete
  43. Selamat tahun baru cikepal. semoha hidup sentiase dirahmati! hehe. =)


    nadyrabahrain.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. kenapa cik epal macam dah lama mendiamkan diri dari blog ni. rindu ni dgn entri cik epal. ^_^

    ReplyDelete