Wednesday, October 12, 2011

Wordless Wednesday : LIFE

51 comments:

  1. wow cantiknya gambar jam tu.... sangat bermakna... :)

    ReplyDelete
  2. apekah wordless wednesday ni? :|
    cantik gambar :)

    ReplyDelete
  3. mcm tak bape nak wordless pon..haha,hidup ni mmg pendek..buang mase je nak benci2 org ni kan..hehe

    ReplyDelete
  4. masa sentiasa berdetik.. so baik kita buat pe yang bahagiakan kite je kan..

    ReplyDelete
  5. life is too short make it sweet =D

    ReplyDelete
  6. hidup nie mmg singkat...tgk la skang nie dh masuk bulan 10...lagi 2 bln nak masuk thn 2012....cepat jer masa berlalu

    ReplyDelete
  7. totally agree~x yah lar benci2 nih..buang masa jea..huhu

    ReplyDelete
  8. hahahahha..comey lote doh gambar..igt iklan avon tadi..hahahha..cik epal..baca ayat torh terus tingat kat poems shakespear..life brief candle..theme sama doh..hehehe

    ReplyDelete
  9. yess . agree , Cik Epal . life to short to hate someone :)

    ReplyDelete
  10. memang masa tu sangat berharga:)
    dalam dunia walau secanggih mana kita..tak dapat nak ulang balik masa walau 1 saat ;)

    hargailah kehidupan kita dengan sebaiknya :)

    ReplyDelete
  11. tak untung pon bile kite bnci orangkan??

    tak dpat pape pon.:)

    ReplyDelete
  12. its better to apologies people than hate people:-)

    bau tenang hidup ni

    ReplyDelete
  13. kehidupan manusia sama seperti lilin yg sedang bernyala~bila2 masa boleh terpadam.

    ReplyDelete
  14. Really agree with the meaning of the picture =)

    ReplyDelete
  15. betul ko cakap.
    Tapi in teori.
    Kalo in praktikal, cam nak bako! bako! bako!!!!!

    ReplyDelete
  16. YES!LIFE IS SHORT!SANGAT RUGI KALO MENSIA-SIAKAN NYA :'(

    ReplyDelete
  17. nice oneee..sukee CE..keh keh keh ;p

    ReplyDelete
  18. Jam simbolik kepada masa...

    Jom singgah:
    http://secretissecret11.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Demi masa sesungguhnya manusia kerugian :) renung2kn

    ReplyDelete
  20. Demi masa sesungguhnya manusia kerugian :) renung2kn

    ReplyDelete
  21. Demi masa sesungguhnya manusia kerugian :) renung2kn

    ReplyDelete
  22. nikmatilah hdp selagi msih bernyawa
    dan buat lah amalan sebanyak yg mungkin ^^

    ReplyDelete
  23. memang buang masa benci membenci ni , penat lak tuh .

    ReplyDelete
  24. salam cik epal....demi masa...:)

    ReplyDelete
  25. sgt bermakne...mintak izin share..hehe

    ReplyDelete
  26. hidup terlalu singkat nak fikir orang suka kita ke tak.. kalau orang suka or benci kita biarlah kerana kiat dah jadi dirik sendirik kan?

    ReplyDelete
  27. Agreed! wasted to think of those who did this to us.

    ReplyDelete
  28. apakah maknanya?? adakah Cik Epal nak menamatkan zaman bujang???

    ReplyDelete
  29. masa itu gold hehe..
    macam dalam exam,
    masa menjawab itu kelulusan..

    ReplyDelete
  30. hatred darkens life, love illuminates it..:)

    ReplyDelete
  31. deeply meaning,..btol tu,.sangat merugikan diri sendiri,.

    ReplyDelete
  32. eheee . kata- kata yang saaaaaangat bermakna ! ^^

    ReplyDelete
  33. Jangan sentap bila teringat perkara2 yang lepas2...

    Yang lepas tu lepas la...

    Hate no more..

    ReplyDelete