Sunday, October 23, 2011

Ce teka ce teka aku dekat mana? Dan buat apa dekat sini??

 Universal Studio




REHEARSAL





Telah diberi kepercayaan menghiburkan orang ramai walaupun sekejap. 










WALAUPUNNNNN



IBU yang terbaik dalam dunia.



Aku yang bawak nama Malaysia. Ibu aku pulak dapat award tetibaaaaa. Tu award aku sebenarnya



Tu pon kalau nak percaya lah. Ce teka aku tengah buat apa sebenarnya ni??



Will update later, sekarang tengah nak prektis. Prektis apa?? haaa yang itu yang kita tak tahu tu.



ok bye!

57 comments:

  1. tak sabar nak tau storyyyyyy sebenar...cepat cepat ;D

    ReplyDelete
  2. wahhhhhhh g uss tuu
    buat apeeee tuuu..hehehe

    ReplyDelete
  3. award event untuk blogger ke dear ? 0_o Universal studio ? bestnyaaaaa

    ReplyDelete
  4. ehh cik epal,tgok FL pon gambar macam kat UNIVERSAL STUDIO.korang ada apa sebenar nya nie? rombongan cik kiahhh eh? hew hew

    ReplyDelete
  5. jeng! jeng! jeng! apee tuhhh ? ^_~

    ReplyDelete
  6. Jeng jeng jeng :D Kita tungguuu. HAHA

    ReplyDelete
  7. award aper cik Epal? hehehee
    X sabar nak tahu...
    N Cik Epal nampak slim sekarang tau !
    Siryes ...
    Tahniah2 !!

    ReplyDelete
  8. mesti nk dpt award dr nuffnang ni kn...

    ReplyDelete
  9. Ha,buat apa ni ? Curious nye nak tau ~

    ReplyDelete
  10. waaaaaaaaaa
    walau dok Jb dulu
    x smp2 gak Universal studio tu
    heee
    award ape kah itu?
    jeng2

    ReplyDelete
  11. cik epal masuk pertandingan menyanyi ea.. haha... gurau je

    ReplyDelete
  12. woaahhhh retisssssss! Nak signnnnnnnnnn.. muahahaaaa

    ReplyDelete
  13. cun la cik epal pakai macam tu.
    nmpk dah kurus ckit lah..hehe :)

    ReplyDelete
  14. bes la g studio universal..kemslm dkt awek jg kaunter..:)

    ReplyDelete
  15. bikin pns nihh,... xsbr nk tunggu lah plak...

    ReplyDelete
  16. wah cik epal..biru la diee..hihikk

    ReplyDelete
  17. dekat tak tahu . huhu . berstyle la cik epal :)

    ReplyDelete
  18. kat Singapore kan?
    btw Cik Epal wt pe kt sne

    ReplyDelete
  19. kt singapore. ibu ko ade prlawanan boling :)

    ReplyDelete
  20. comelnyer ibu cik epal..nampak muda lagi...

    ReplyDelete
  21. Macam pernah tengok je tempat nihh!! But ehh, comel la ibu Cik Epal pakai beg terbalik! haha :)

    ReplyDelete
  22. jelesh. teka mm pegi unive. studio ..ikut mak kerja sana, tetiba anaknya CE dpt job jadi host

    ReplyDelete
  23. kat Universal Studios Singapore, melancong ngan family. kan..kan..?

    ReplyDelete
  24. kt uss kn.. serious rindu nk pergi kt sane blik.. nk jmpe dgn cats in the boot + kungfu panda.. also mmg xkn naik galaxtica lg..seriuos xkn naik

    ReplyDelete
  25. main teka teki plak cik epal ni... bg thu je la... wat saspent je..

    ReplyDelete
  26. uss Singapore ! yeahh...best kan? ta puas pergi sana... :))

    ReplyDelete
  27. SINGAPOREEEEEEEEEEE

    KOT LAH,HAHA

    ReplyDelete
  28. eh?dh janji ngn fatin liyana nak jumpa sama kt USS ke?

    ReplyDelete
  29. perrggh...!! tp nape loorr beg tu ade di sisi~ hehe

    ReplyDelete
  30. wahh cik epal. kat mane2?? haha.

    meh la melawat ke belog sy: nadsuraya.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. award ape nieh cik epal ? ?
    tertanya2 lah ... :)

    ReplyDelete
  32. Tak tahu la......Cer citer..... heheheh

    ReplyDelete
  33. cik epal, ce citer lah betol2...nk taw gak....

    ReplyDelete
  34. Sentosa punye ke?

    mahal la benda2 merch tu, nak2 si oskar tu haha.

    ReplyDelete
  35. senyuman ibu dengan anak samelahhh ^^,

    ReplyDelete