Thursday, September 1, 2011

Misi mengumpulkan duit raya. kehkehkeh

 Mempersembahkan wajah  ibu aku, dan adik-adik aku di pagi raya. Warna-warni paddle pop betul depa ni. Kemain semangat tunjuk peace. Tengok peace ibu aku. Tak senonoh betul peace nya. peace ke hape tu??


Gambar aku next entry. First entry malas nak interframe. muahahaha.




 yayyyyyy! Duit raya yang telah dikumpul di pagi raya hari pertama. Ni baru pagi-pagi raya punya duit raya time salam-salam mintak maaf tu. Belum lagi keluar raya ni. Misi tahun ni ada lah berlakon seperti kanak-kanak ribena supaya dapat duit raya lebih daripada biasa




kuih cornflakes kegemaran

Aku suka bebeno kuih cornflakes ni. Tapi aku suka yang macam ni lah. just ada badam-badam sikit. Aku tak suka banyak sangat benda merapu macam ceri lah, kismis lah. Serious kalau aku nak makan pon aku buang ceri, kismis merapu semua tu. Buat cornflakes macam ni je sudah. Simple dan senang nak dimakan tak ada lah membazir. Kang kerja aku dok buang ceri, kismis je kan dah jadi kawan syaitannirajim sebab membazir. haaaa.


Kuih ni ada satu balang tinggi dekat rumah nenek aku. Dapat dekat aku. Orang tak datang rumah raya lagi, aku dah habis kan. Siapa suruh sedap sangat mende alah ni. Kan dah habis aku mencekik.



ok tu je lah. Aku nak kutip duit raya ni.Aku busy nak kutip duit raya ni tahu? Yang korang main-main internet raya-raya ni apahal??? Orang sibuk raya-raya ni pon nak update blog jugak ke? Bukan ada yang baca pon. Aku je syok sendiri menaip sensorang tapi ada aku kesah? muahahaha



selamat hari raya kawan-kawan!!!


ok bye!


50 comments:

  1. Selamat Hari raya Cik Epal gojess. ;)

    ReplyDelete
  2. bestla dapat duit raye..eka ni ha 10 hengget je dpt..tu pon pkcik tu silap bagi gamaknyer..hahaha

    ReplyDelete
  3. Hahahaha!

    Selamat hari raya cik Epal :)

    ReplyDelete
  4. dap ermmm kueh cornflakes tu .. hoho

    ReplyDelete
  5. selamat raya cik epal! saya pon suke kuih cornflakes tu hihihihihi :D

    ReplyDelete
  6. wah.tak sabar nak tgk pic raya cik epal hehe

    ReplyDelete
  7. nak gak...cik epal kene kasi saya sikit...

    ReplyDelete
  8. xpelah, saya pon sasau gak dok mengupdate blog time raya cenghini..hehehehe

    ReplyDelete
  9. wahhh banyaknye duit raye cik epal!!!

    ReplyDelete
  10. selambat hari raya (sbb dah raya ke-3) buat CE dan keluarga

    ReplyDelete
  11. wahhh.. byk duit raya cik epal dapat..
    ada sampai beribu-ribu lemon tak?? =P

    Salam merdeka raya~

    ReplyDelete
  12. lawanya ibu cik epal! (^_^) sebijik cik epal ikot muka ibu tee hee~

    ReplyDelete
  13. lawa baju adik cik epal yg tengah tu.. selamat hari rayaaaaa :)

    ReplyDelete
  14. cik epal aku pun nak wit aye gak...........!
    huhuhuhu

    ReplyDelete
  15. Hye cik epal..

    Selamat Hari Raya.. Saya da lama baca blog Cik Epal.. Sempoii..

    Nak mintak tolong skit ni.. Blh x cik epal linkkan blog saya kt blog Cik Epal..?

    Mintak tolong ye...

    Assalamualaikum..

    JOURNEYMAN
    Penolong Editor KL POS Portal

    http://journeyisman.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Muda bangat emaknya... Nampak mcm adik beradik je semua...
    Ada yg baca, yg duk seberang benua, yang raya tak seberapa ni... Huhu
    Selamat Hari Raya....
    First time komen:)

    ReplyDelete
  17. mak cik epal sangat cntik !!! adik2 sgguh comel :) hehehe

    ReplyDelete
  18. muke adik yg pakai baju kaler pink terang 2 mmg ikot muke cik epal sebiji :)

    ReplyDelete
  19. wahhhhhhhhhhhhhhh .... untung la still ada yg nak bagi .... jelesnya !

    ReplyDelete
  20. wah, banyak nye duit raya cik epal, jeles2...hehehe
    no worries cik epal, anis ade untuk bace entry cik epal ^_^

    ReplyDelete
  21. Laa , CE pon dpt jugakk duit raya.
    Mana acii

    ReplyDelete
  22. peace yg di tunjuk 2 mcm x ikhlas je... lg 1 duit 2 msti bnyk sb smpul beso2... nk sikit bole x??

    ReplyDelete
  23. tgk, komen pun jadi org yang pertama..hehe..power gila n bangga giler

    http://muazfaris.com

    ReplyDelete
  24. cantiknye semuanyaaaaaaaaaaaaa.........byknye wet rye! untung lah!

    ReplyDelete
  25. salam kak
    nk tny nme adk akk yg pkai bju pink plain tu spe ek nme dy..
    sbb mke dy mcm kawan sy la

    ReplyDelete
  26. x der org komen pn..nmpk sngt tgh semua tgh sibuk melantak

    ReplyDelete
  27. cik epal still dpt wet raye lg ke???
    cm best je.....

    ReplyDelete
  28. cantik la ibu cik epal..suka tengok muka dia (^__^)

    ReplyDelete
  29. sampul banyak,isi kt dalam tu pn mesti byk kan kan. hehe! untung la cik epal kita ni. hehehe!

    ReplyDelete
  30. Wahhh... Cik epal dah kurus sikit lah.... (*Jujur tau ni.. hehehe)

    ReplyDelete
  31. smangat cik epal hupded entry hari2 raya nih :)

    nk duet raya skit =p

    ReplyDelete
  32. ibu ce sgt cantik la..gojes...mude belia..haha..suem aku nk puji..hehe..pew rhsia..hehe..untong la da dapat duet raye agi..jeles2..kite xde pon...heheh..duet raye dr mak jew la..:)

    ReplyDelete
  33. hehehe memang mcm paddle pop lah adk bradk ngn ibu cik epal. hehe wah bnyak koleksi duit raya tuuu. hhee selamat hari raya cik epal :)

    ReplyDelete
  34. bila cik epal nak kasi duit raya kat kitorang nih.. hmm..selemat hari raya cik epal...

    ReplyDelete
  35. adoiii tak baik taw raya raya cik epal tipu..takda pn pic cik epal..nk tgok..huhu

    ReplyDelete
  36. whoaaa.. kuih cornflakes madu tuu, rumah saya ada! nak meh la datang beraya hikhik!! ^^

    ReplyDelete
  37. cantik la htc ni, xpi button fb tu yg x best

    ReplyDelete
  38. selamat hari raya mun. comel2 korang anak beranak-adik-beradik. maknya dah sama muda ngan anak2.

    biler nk beraya umah i?

    ReplyDelete