Saturday, September 10, 2011

Ingat ni wahai insan yang digelarkan LELAKI!!

"Peliharalah perempuan dengan cara yang baik. Sesungguhnya perempuan diciptakan dengan (sifat seperti tulang rusuk yang bengkok) dari antara tulang rusuk ialah yang paling atas. Bila kamu cuba-cuba meluruskannya, boleh memecahkannya dan bila dibiarkan akan tetap bengkok. Kerananya peliharalah perempuan dengan baik".


p/s: ENTRI paling malas dalam dunia.


ok bye!

36 comments:

  1. Teringat masa forum Cinta Antara Serban dengan Jilbab.. Hehe..

    ReplyDelete
  2. wanita hiasan dunia.wanita mempunyai 'kuasa' yang kuat ;)

    ReplyDelete
  3. selalu berlembut ngan kaum Hawa nih..

    INGIN MENGIKUTI PROGRAM PJJ - UUM?

    http://angkasatrainingcentre.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. ni pun dah ckup rajin update kat blog...hehehe..

    ReplyDelete
  5. Hehe. Entry tersimple pnah tgok :pHehe. Entry tersimple pnah tgok :p

    ReplyDelete
  6. betul tu. . jangan buat pompuan macam hamba abdi pulak...uuuuuuu :P

    ReplyDelete
  7. lelaki perempuan saling memerlukan, kekadang lelaki juga perlukan jagaan..:)

    ReplyDelete
  8. lelaki pompuan saling memerlukan, kekadang lelaki juga perlukan jagaan :)

    ReplyDelete
  9. terima kasih wahai cik epal kerana mengingatkan kitaorangk.. kitaorang akan menjaga kalian dgn sebaik baiknya..:D

    ReplyDelete
  10. salam...ahamdullilah menjadi seorang perempuan disayangi oleh kaum lelaki tapi kaum hawa ingatlah apabila dah disygi kaum lelaki jgnlah kau lupa akan dunia ini yer...:)

    ReplyDelete
  11. kami senitiasa ingat cik epal..jangan isau..hehehe

    ReplyDelete
  12. tapi mendalam seyh maksud dy !! sukee ^^

    ReplyDelete
  13. tapi ramai jugak lelaki yang suka merosakkan perempuan sebelum kawen. ishhh..

    ReplyDelete
  14. walaupun entry pling malas tpi entrynya memang bagus untuk para lelaki baca :)

    ReplyDelete
  15. Menjaga hati perempuan ini bagaikan menarik rambut di dalam tepung, rambut dapat ditarik, tepung tidak berselerak...

    Ianya tak mudah, tapi bila berjaya...sesuatu yang memang Indah...

    ReplyDelete
  16. CIK Epal Punye pasal sume terbaeekkk

    ReplyDelete
  17. paling malas tapi paling penting dan mendalam maknanya tu cik epal.:)

    ReplyDelete
  18. http://wanwidget.com
    entry paling malas tetapi tetap berinfo

    ReplyDelete
  19. wahai lelaki peliharalah kitaorang perempuan2 ni dgn baik2 ye. jgn merosakkannya sudahh....

    ReplyDelete
  20. hehehe lelaki saye mmg ade ciri2 ini...sentiase blemah lembut

    ReplyDelete
  21. oh cikepal bermadah plak hari ni yeaaa :D

    ReplyDelete
  22. walaupun entry tuh yang paling mls namun ianya tetap mendalam maksudnya . haha

    ReplyDelete
  23. amboiii .. lelah baca. Entry paling panjang di dunia ni, cik epal :)

    ReplyDelete