Sunday, September 18, 2011

Benda ni sangat sesuai untuk orang banyak cakap!


Aku tulis panjang-panjang dekat SINI pon bukan korang nak baca sangat pon kan? Meh ler aku tulis pendek sikit pasal mende alah Xplay Talk-A-Thon ni.





Sesiapa yang banyak cakap and banyak benda nak cerita dekat kawan-kawan tu,sangat bagus lah nak join benda ni. meh lerr join TALK-A-THON ni. Kot-kot lah boleh menang rm5000 kan? Dah buta-buta je dapat shopping FREE. Shopping FREE pon taknak ke?



Ni cara-cara untuk join TALK-A-THON ni :





• Untuk pelanggan Xpax, U.O.X. dan S.O.X:

-Buat tambahan 3 panggilan setiap hari di atas panggilan purata harian yang dibuat pada bulan Julai 2011:



@Macam mana pulak kau nak tahu purata  panggilan yang kau buat pada bulan Julai lak kan? Kalau nak tahu, sila dail *118# untuk maklumat lanjut.


@Untuk contoh: Jika korang mempunyai purata 5 panggilan setiap hari yang direkodkan pada bulan Julai, korang hanya perlu membuat 5 + 3 panggilan dalam sehari untuk layak mendapat ganjaran harian!


Contohnya. 5 + 3 = 8 / PANGGILAN HARIAN


• Kalau kau baru dengan Xpax, U.O.X. S.O.X  :



Kalau kau baru mengaktifkan pek prabayar kau SELEPAS 31 Julai 2011, semua yang kau perlu lakukan adalah:


Membuat SEKURANG-KURANGNYA 3 PANGGILAN DALAM 1 HARI untuk layak! ouh senang je kan?



*tertakluk pada terma dan syarat*


Kalau nak tahu lebih lanjut, boleh usha-usha page depa. Jom join TALK-A-THON!!! Untung-untung dapat rm5000!!!(kemain banyak tanda seru. Eksaited terlebih)


ok bye!

11 comments:

  1. Alaa, sayangnyaa... Lina pengguna Maxis, hoho

    ReplyDelete
  2. cik epal!!!!
    semalam 17092011 saya nampak cik epal dekat Suara Kami!
    hehehe teruja gilaaaaaaa nampak cik epal! mula2 perasan macam pernah tengok,usher2 punyer usher "Mak kau....cik epal dooooo"!!! terus keep on eyes lah! then tetibe SS datang! wahhhh lagi comel!! hehe tapi time tu saya selekeh!malu nak datang tegur! tengok2 je...saya pakai baju putih! kalau cik epal perasan lah,saya de tengok2 cik epal,mungkin cik epal perasan saya ada tengok! hehehe...tak pe lain kali kalau keluar saya pakai elok sikit nanti mne tau jumpa lagi!

    ReplyDelete
  3. cik epal tak mau join ka??cik epal kan suka shopping.

    ReplyDelete
  4. salam cik epal...wah ckp byk2 n ckp panjang2 yer semua...:)

    ReplyDelete
  5. thra:

    lau sy jadi awak, trus je terkam SS tu, eh silap, cik epal tu...

    ;P

    ReplyDelete