Friday, September 16, 2011

Angry Birds = Burung marah tonyok

 Tadaaaaaaaaaaaa! Aku suka gila main Angry Birds ni. Aku ni bukan lah hantu game.Tapi kalau game angry birds ni ada pengecualian. Bila main je game ni semangat berkobar-kobar nak tumpaskan tonyok-tonyok yang gelak annoying.Aku rasa game ANGRY BIRDS ni letak dadah lah. Kang nak sebut Ba Alif Ba Ya terang-terang karang,ramai pulak yang berderet tengah menunggu masa nak maki aku kang. Aku sebut tonyok lah ye. Macam sopan sikit panggil natang tu "tonyok". Eh sopan ke? lantakkkk





Level ni aku lepas dah. Dah sampai habis level dah pon aku lanyak tonyok-tonyok ni. yang level lain tu malas lah nak print screen, karang korang cakap aku RIAK pulak sebab terror main "BURUNG-BURUNG MARAH" ni.






 Ni lah tonyok-yang-berwarna-hijau-yang-gelak-sungguh-annoying-bila-kita-tak-dapat-mati-kan-dia


Perghhhh rasa macam nak samak je blog aku bila letak natang ni besar-besar dalam blog



 Ni angry birds RIO pulak. Yang RIO ni selalu aku main dekat iphone encik SS. Aku lenjan sampai habis battery kalau dok ngadap angry birds ni. Siapa suruh kau install game ni dalam iphone kau kan? Nasib lahhh. Kalau dapat dekat tangan aku, konpom battery dia habis. Yang RIO ni mula-mula senang, tapi datang yang level ada beruk gayut-gayut tu macam susah pulak. Beruk tu gelak lagi annoying. Kalah tonyok gelak. Menyampah!



 Burung ni ala-ala burung yang boleh bom-bom tu kan? Yang warna hitam, kalau baling dia keluar seketul bom.


 Tiba-tiba haritu aku main ANGRY BIRDS yang real punya di alam realiti.



 Eksaited nak main "BURUNG-BURUNG MARAH"



 Muka keji nak tumpaskan natang tonyok-tonyok berwarna hijau. LASTIKKKKKKKK!!!!



Tu lah tonyok-tonyok yang aku kena lastik


Tapi malangnya satu tonyok pon aku tak berjaya tumpaskan. Susah bebeno nak lastik natang tu bila main real-real ni. layannn "BURUNG-BURUNG MARAH dekat laptop je lah jawabnya. Ngadap lah ANGRY BIRDS tu sampai tonyok tu pon dah muak tengok asyik muka aku je nak tumpaskan dia.




Siapa sini layan game ANGRY BIRDS ni??? Angkat hidung!!!







Buruk pulak bila angkat hidung. ok bye!

68 comments:

  1. muka ala2 retis gitu
    bile play main game angry bird tu..hehe...

    ReplyDelete
  2. aik..cik epal pon layan angry bird??.. adik sy yg tahun 2 tu, minat gila...sy xberapa sgt la.. hoho

    ReplyDelete
  3. tonyokkk mesti ketawa berdekah-dekah tengok cik epal main haha.

    ReplyDelete
  4. tonyok!!! hahahah lama dah tak guna word tu.

    ReplyDelete
  5. saya.. saya.. suke gile main angry bird :D comel pulak tu

    ReplyDelete
  6. main game ni memang boleh mendatangkan dosa sebab asek sbut ba alip ba ya je.. hahaha

    ReplyDelete
  7. wah.. saya da habis level nya :D HAHA ~

    ReplyDelete
  8. rasa bengang gila bila tak dpt tembak babi hijau tu . HAHA , sekarang kat sekolah , sikikt sikit , mesti babi hijau .

    ReplyDelete
  9. masa 1st main game ni memang ketagih giler. Kalau tidur pun mimpi camne nak bunuh pig hijau tu. tapi ada satu hari tu main angry bird non stop and lepas tu da tak main langsung.

    ReplyDelete
  10. haha~
    saya pun main juga dgn pnuh emosi tp msih sopan dan x maki2..:)

    ReplyDelete
  11. CE...kte bru je start maen game yg ade 'tonyok' ni...hehe

    ReplyDelete
  12. ahhaha..suke cik epal kite ni menumpaskan tonyok2... :)

    ReplyDelete
  13. saya saya..main dkt google chrome jeh..:D..hee

    ReplyDelete
  14. aku geram betul bila tonyok2 tu gelak sakan bila kita tak dapat tembak dia. saba je ahh! ahaha

    ReplyDelete
  15. mula2 best main..dah lama2 sakit hati..sbab asyik xlepas je...hahaha=)

    ReplyDelete
  16. antu angry bird rupanyer cik epal nih..hehe

    ReplyDelete
  17. HAHAHA..tonyok eh nama manja dia...

    eka suka jugak..tapi ayah eka lagi suka..ayah eka kalu main game ni mmg teror dia..

    eka plak pinjam hp ayah eka jer..hahaha...sebab eka main guna google chrome..

    bengang kot gelak jahat babis tonyok ijo no

    ReplyDelete
  18. hampir kehilangan tab gara-gara game berok ini!!

    ReplyDelete
  19. aku pun addicted gak ngn game angry bird ni..n game yg aku layan smp berjam2..agpun aku bukan jnis suka main game sgt tp kalau game angry bird ni..mmg aku layaan hbis la...

    ReplyDelete
  20. hehehehe
    xmo start men angrybird nih..nnt xmo study..hahahaha

    ReplyDelete
  21. saya pon maen.. geram tgk muka benda alah hijau tu.. heheh

    ReplyDelete
  22. saye pun jd giler angry birds bile dah punya android phone.. muahahahaa..

    ReplyDelete
  23. tengah layan game nih . bestt siot . nyampah bila dengar binatang oink2 tu bunyi . huhu ...

    ReplyDelete
  24. tengah layan game nih . best siot . nyampah bila dengar binatang oink2 tu bunyi .

    ReplyDelete
  25. best sangat ke game angry bird eh?huhu.. t nak try main la. :B

    ReplyDelete
  26. main smurf lah pulak cik epal..

    ReplyDelete
  27. kite jenis xpandai main game...tp yg ni mmg wat kite mrh bile xdpt pecahkan tonyok2 tu!

    ReplyDelete
  28. dah lama tak main.tp dulu memang tensen dengar si-hijau tu gelak.annoyed gila! ahaha

    ReplyDelete
  29. Tak habis lagi main game ni, sakit hati sangat dengan tonyok-tonyok tu. Grrrr!

    ReplyDelete
  30. lepas ni kluar game angry epal..hehe

    ReplyDelete
  31. CE... tengok sini... ada something untuk CE.. hehehhe

    http://pwincess9.blogspot.com/2011/09/mode-bermain-kerana-cik-epal-punya.html

    ReplyDelete
  32. samaler.kite panggil co' yuk.hihi.tgh gile men burung marah ni.x sedo ada bby tecik.wakaka

    ReplyDelete
  33. saya *angkat hidung*
    sumpah tak suke main burung tonyoh babi tu........

    ReplyDelete
  34. haha. babi tu gelak memang geram gila.

    ReplyDelete
  35. Banyak-banyak burung..kenapa cari burung yang marah..

    ReplyDelete
  36. saye maen!! hehe. yg angr birds season lg susah.

    ReplyDelete
  37. hahaha.. tensen men bnde alah ni.. tp henpon samsung rumet kite jugak yg kne lenjan.. kuikui

    ReplyDelete
  38. salam kenal cik epal..pestaim komen ni..

    sy pn suka gilak main burung marah ni. bes pulak tgk cik epal main yg real pnye ;)

    ReplyDelete
  39. seronok gila maen game nih, bila dpt matikan tonyok2 tu, tp rase mcm nak gigit je bile tonyok tu ketawakan kita bila tak dpt matikan dia..ngeh3..gigit baru tahu kann kann..!!

    ReplyDelete
  40. bengang gila kalau main agry bird tapi x dpt bunuh babi tu. grrr..

    ReplyDelete
  41. saye men angry birds jugakkk!! cik epal pon panggil tonyok eh? same lah kite!!

    ReplyDelete
  42. agak jarang maen game tu.. hukhukhuk

    ReplyDelete
  43. hari-hari main game ni..sampai dlm kelas tunggu lecturer masuk pun ley main lg.nak tido pun main.tgh tunggu bus pun main.nak study,lg la main..hikhik

    ReplyDelete
  44. comelnye tonyok2.. boleh buat haiwan peliharaan..haha

    ReplyDelete
  45. lama nya x komen2 kat blog cik epal . rindu pulakkk .

    so far , x pernah main lagi game nie , jangan kan main , tengok pon x pernah =='
    paling noob kan . apa pon x boleh

    ReplyDelete
  46. aku malas dah nak main sbb takut lappy aku jadik mgsa keganasan...tensyen betul part susah2 tu especially bila tgggal sekor je tak mampos..haha

    ReplyDelete
  47. ramai org suka ngn angry bird...nape bukan sy yer??

    urmmmm

    ReplyDelete
  48. jgn mamam banyak.. nanti GEMOK!!

    ReplyDelete
  49. angry bird rio lgi p0wer + lagi susah...hohoho

    ReplyDelete
  50. cube main byk kali tp xlepas2 lame2 fed up.ahahah

    ReplyDelete
  51. haha . tonyok-2 . lawak betul . kita sama lah cik epal . layan angry bird ~

    ReplyDelete
  52. tak nak main game2 dah, kang tak berhenti. geram sebab tak dapat kalahkan.

    ReplyDelete
  53. gem yang addicted...sekarang ni suma dah stat copy and buat gem macam angry bird...hehehe

    ReplyDelete
  54. Cik Epal mmg happy go lucky ek.Cuba Cik Epak buat2 muka angry bird sekali.

    ReplyDelete
  55. Kat mana main Angry Birds real tu? Huhu.

    ReplyDelete
  56. sis ade offer patung angry birds.. jom tgk!

    ReplyDelete