Monday, August 29, 2011

Yayyyy esok raya. Selamat hari Raya AidlilFitri semua!! =)




Dikesempatan ini aku nak mintak maaf kalau ada yang terasa hati dengan entri aku, penulisan aku, gambar aku, video aku dan apa apa lah yang aku buat. yang aku pernah terlaser  di blog,twitter, or facebook ke. Pulak pulak time aku tengah hangin kan, semua kemain sedap je aku sembur. ayat tah pape yang bedal keluar. Dah tak ada filter dah time tu. Harap diampunkan.Mulut aku ni kadang kadang tak ada insurans sikit. Bukan kadang-kadang lah tak ada insurans. selalu jek laser macam tu. huahuahua




Yang nak balek kampung malam-malam raya ni. Sila pandu dengan berhemah. harap anda semua sampai ke destinasi yang mahu ditujukan. Pandu cermat jiwa selamat. Ingat lah orang-orang tersayang (bajet iklan raya Petronas)




Bagi budak budak hingusan macam aku, selamat kutip duit raya dengan jayanya pada tahun ini. Semoga duit raya tahun ini lebih banyak daripada tahun tahun lepas

Dok syok syok bedal ketupat rendang lemang bahulu semua tu. Jangan makin gendut sudah lah ye. Makan makan jugak tapi jangan sampai overload . Kang time puasa turun 8 kg, raya kang naik lapanbelas kg apa cer ni kang? *peringatan untuk diri sendiri*




Btw, Selamat Hari Raya Aildil Fitri Maaf Zahir dan Batin. Mintak maaf banyak banyak kalau tersalah cakap, tersilap buat, terlaser sana sini , tergurau kasar, terpekik terlolong harap diampunkan.  =)



Selamat Hari Raya!!!! yayyyyyyyyyyyyyy esok raya!!!!!!! kepada abang-abang kacak dan kakak-kakak cantik yang baca entri ini sila pos duit raya dekat budak gonjeng ini. sekian terima kasih





ok bye!



40 comments:

  1. selamat hari raya aidilfitri..
    moga gembira di pagi raya..

    ReplyDelete
  2. Cik Epal ! nak duet rayaaaa!!

    hihi!

    ReplyDelete
  3. Selamat hari raya cik epal...eh dapat duit raya lg ke cik epal?? wah manyak syok wooooo!!

    ReplyDelete
  4. Salam Aidilfitri.. Mohon maaf zahir & batin!

    ReplyDelete
  5. selamat hari raya! kim salam kat budak comel ;)

    ReplyDelete
  6. selamat hari raya juga.. hehe.. takpe. semua dah tawu perangai cik epal hehe. ~

    ReplyDelete
  7. Comel gmbr budak2 dlm gmbr tu, mcm muka sye la XP haha XD

    Apa2 pun Slmt Hari Rye Cik Epal! Maaf Zahir Batin :3

    Na duit rye leh? *muka seposen

    ReplyDelete
  8. selamat hari raya buat cik epal sekeluarga.

    dari blog hiasan dalaman Ekspresi Ruang :)

    ReplyDelete
  9. Selamat Hari Raya cik Epal!duet raya? winkwink! hihi

    ReplyDelete
  10. cik epaalll nak duit raya .kiter bawah umo lagi nih hehe

    ReplyDelete
  11. slamat hri raye CE.. raya jgn bedal mknn byk sgt.. he he

    ReplyDelete
  12. cik epal! lella wish selamat hari raya n happy merdeka tuk cik epal sekeluarga yeah! :)

    ReplyDelete
  13. selamat hari raya cik epal..:)

    ReplyDelete
  14. Selamat Hari Raya CE. Maaf Zahir dan Batin :D

    ReplyDelete
  15. selamat hari raya cik epal,njoy read ur blog. :)

    ReplyDelete
  16. cik epal.. selamat hari raya...
    nanti bole tak singgah dengar lagu raya ciptaan ary.. kalau bole beri la pendapat ye.. harap sudi

    http://ariasputera.blogspot.com/2011/08/salam-lebaran-buat-semua-ary-dendangkan.html

    ReplyDelete
  17. nk wit raya...hehehe..slmt ari raya...;)

    ReplyDelete
  18. selamat hari raya cik epal,
    nak duit rayaaaa :)

    ReplyDelete
  19. selamat hari raya,maaf zahir dan batin..

    ReplyDelete
  20. haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa???? cik epal layak dapat duit raya lagi ke? *pengsan*

    anyway, salam aidilfitri cik epal.. dengan ucapan saya teringin nak rase biskut epal cik epal, eh ada ke? hehehe

    ReplyDelete
  21. selamat hari raye cik epal yg chumell..=p

    ReplyDelete
  22. Selamat Hari Raya cik epal...semoga bergembira bersama family tersayang =)

    ReplyDelete
  23. tak nak kawan cik epal sebab takmo bagi kad raya! ;(

    ReplyDelete
  24. Selamat hari rayeeeee


    nak duit raye??haha

    ReplyDelete