Tuesday, May 31, 2011

Bila Shaheizy Sam dimanipulasi kan. gitu lah jadik nya

Tadi lepak Mc Donald jap dengan incik Shaheizy Sam. Order lah ayam goreng spicy. dia boleh cakap dia tak pernah makan. pelik aku. kira ni first time lah dia nak makan ayam goreng spicy McDonald ni. ngengg


jakun tak pernah makan

Aku suka jugak ayam goreng McD ni. tapi aku suka yang spicy daripada yang biasa

ouh saya suka jersi anda. =)

Dah balek balek rumah ni. aku macam bosan bosan je. tengok folder folder aku.


tengok gambar ni

Sekali rasa macam nak jadi jahat kejap. kejap je. kehkeh




=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=











Tadaaa!!!!

cik epal wanna be


Macam MAK JOYAH dah aku tengok. wakakakakakaka. tersembur putu mayam aku dekat skrin laptop tengok gambo ni. walaupun dah lapanpuloh kali aku tengok. muahahahaha






siapa lagi hensem? muahahaha


kang dia tahu aku pedajal dia ni. mampus lah aku karang.

larikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk~


ok bye!


jangan lupa vote blog cik epal ea !! :)








VOTE ME HERE . Sila lah vote hari hari ye. Hari ini dah vote, esok pon vote lagi, nanti lusa pon jangan lupa vote jugak!  :D

36 comments:

  1. haha..terbaik betul gambar tu :D

    ReplyDelete
  2. HAHAHA XD!! Adoi taklehg blah tengok gambar yg dah kena edit tu..HAHA
    kesian abg Shaheizy Sam :D

    ReplyDelete
  3. Wakakakakaka! lawak gyler muka ami. hehehehehhe

    ReplyDelete
  4. hahahahaaaa...mengom cikepal bt dia gitu...'


    sampai ati..

    ReplyDelete
  5. adoiiiiiiiiiiii =)) naik senakkk perut kugelakkkk niii

    ReplyDelete
  6. hahahaha muka dia sekali pandang cam mawi! hikhikhik

    ReplyDelete
  7. hahaha apela cik epal nii.. adoiii...

    ReplyDelete
  8. cik epal..nape wat entry makan jew...

    ReplyDelete
  9. gitulah jadiknye slps mkn ayam goreng mcD.hahaha

    ReplyDelete
  10. tumpang kesian kat shaheizy sam cik epal wat gitu..nnt dia malu plak nk berdepan ngan orang hahahahha gelak jahat!!

    ReplyDelete
  11. gelak besar..cian tuan punyer gmbo;;hhihihihi

    ReplyDelete
  12. apesal nak dekat same ar muka HAHAHHAHA!

    ReplyDelete
  13. hahahahahaha...adeh adeeeeehhhhhhhh

    takleh tahan wooooo

    ReplyDelete
  14. haha... lawak la ekau ni Ade je idea.

    ReplyDelete
  15. hahahaha terbaik nye gambar hehehhehe ^^

    ReplyDelete
  16. hakhak. make over jadi muka mcm tu pun tetap gojes jugak :D

    ReplyDelete
  17. hahahahaha...
    klaka aa....
    x bleh blah... :D

    ReplyDelete
  18. ayam Mcd ni kurang minyak sikit dr KFC. sy lebih suka ayam mcd dr kfc.. tak suka spicy kalau ayam goreng mcd suka yg original. kalau kfc lebih suka spicy. kalau mcd nugget tak best sgt tp burger tip top berbanding kfc nugget dia sedap tp burger dia tak minat sgt. panjang pulak hujah..

    TERKINI : MAYAT BERAT SEBAB JIN MENUMPANG DALAM KERANDA
    TERKINI : GAMBAR NIKAH SALIH YAAKOB DENGAN ISTERI KE EMPAT
    TERKINI : AGNES MONICA MENINGGAL DUNIA?

    ReplyDelete
  19. kahkah.
    gelak guling guling tengok muka cik shaheizy sam dimanipulasikan.

    ReplyDelete
  20. wahahaha. hg mmg dajess la CE. kuin3~

    ReplyDelete
  21. wakakakakak! mmg kelakar ok! hahahah tak puas gelak ni hahaha. aiyoh! hahaha

    ReplyDelete
  22. cik epal ngan 'shaheizy sam' balik ke???

    kelaka gile la...hhe..tpi mcm ade iras..=)

    ReplyDelete
  23. berjaya..lariiiii cepat cik epal weh.

    ReplyDelete
  24. ~hahaha~
    jahat u CikEpal!!
    sian dia...

    (^-^)

    www.izzlatif.blogspot.com

    ReplyDelete