Monday, April 18, 2011

(video youtube) Maharaja Lawak . Minggu ke 3 . Jozan dan Nabil

Nabil








JOZAN !!! 










Kalau sebut Maharaja Lawak ni memang JOZAN dengan NABIL lah aku nak tunggu. Untuk minggu ke 3 ni aku suka dengan NABIL dan JOZAN. =)




Apa kata buat satu rancangan JOZAN vs NABIL je? kan senang. aku kesian dekat si AMIR tu. Nak jugak dok gelak dia punya lawak. Tapi tak boleh boleh. Aku rasa macam menyeksa dia je dok perap lama lama dia dalam tu. Aku tengok si AMIR tu buat lawak aku tak tahu lah nak ketawa ke nak menangis ke nak simpati ke atau nak terajang je dia? kesian tahu ?



btw, Thanks lah pada sesiapa yang upload video dekat youtube. Senang kerja aku. Tak payah nak langgan Astro WARNA. muahaha :D


ok bye!

24 comments:

  1. Hahaha.. Seyes i tell u Cik Epal HH x pernah pun tengok nie... skunk da minggu ke3 kan?? huhuhuk.. org cakap best... Bz nie... Huhuhu...

    ReplyDelete
  2. kumpulan sepah pun boleh tahan gak lawak dia. tapi paling lawak nabil dengan jozan la kan kan. diorang THE BEST ! hoho ^_^

    ReplyDelete
  3. jozan punya baru betul muzikal...minat jozan ngan sepah jugak...

    ReplyDelete
  4. ghase2 nak tendang je amir tuh..adehhh
    buatpelah dia bodohkan diri sendiri ye..ermm
    nabil memang the best!!!

    ReplyDelete
  5. bos jahat! bos jahat! haha ! lawak giler Nabil ngn Jozan !

    btw , Sepah pon terbaekkkk !~ ^^

    ReplyDelete
  6. giler mmg terbaik lah terima kasih cik eypal..

    ReplyDelete
  7. jozan best dengan nabil!
    sepah pun lawak giler biler shuib pakai baju pumpuan..hehhehehe

    ReplyDelete
  8. saya suka JOZAN! muktamad. heee...

    ReplyDelete
  9. Seriusly both memang terbaik ah ! haha

    ReplyDelete
  10. duk hostel xleh tgk tv...youtube lak kne sekat..seksa jiwa tol xleh nk gelak tgk mharaja lawak ni..huhuhu

    ReplyDelete
  11. kita suka tengok lawak JOZAN... menjadi aja =)

    ReplyDelete
  12. memang setiap minggu tunggu JOZAN, NABIL, SEPAH, BALAS. tapi tunggu SI AMIR ni..bila laaaa nak disingkirkan...adoiiiiii...sapa mengundi rugi jeeee

    ReplyDelete
  13. http://bloggulahatisaya.blogspot.com/2011/04/ape-mslh-kaw-ha.html

    woot2 nek cu mintx tumpang amke angen jap oke

    ReplyDelete
  14. sumpah lawak giler ah !\
    mmg TERBAEK !

    ReplyDelete
  15. hahhahakkkss...ingat adelah 5 jam dok tunggu upload maharaja lawak nih kt page cik epal...hhaha..tq..tq..:)

    ReplyDelete
  16. support nabil n jozan je..yang lain kureng skit,tapi jambu mcm ada peluang je tu...emrmmmm

    ReplyDelete
  17. cik epal! jambu n sepah lawak jugak..tapi nabil la terbaik malam tu!

    ReplyDelete
  18. akak suke JOZAN...I like it..wuhuh

    ReplyDelete