Monday, April 4, 2011

KITA BAKO! KITA BAKO! Hoi siapa guna nama CIK EPAL buat blog ni ?? ni aku hangin ni.

Hoi siapa yang guna nama CIK EPAL buat blog ni?? Sesuka hati je guna nama aku. ni yang aku bengang ni. pergi lah buat nama lain. Cik durian ke, Cik Belimbing ke, Cik Kedondong ke. Ni nama Cik Epal jugak ko nak.


Aku tahu pon sebab aku letak link ENTRI NI dekat page aku dekat facebook. ada orang komen.



Ni la blog nya. Kwanghajar tau. nasib baik follower sikit! wakakaka.


Mungkin ada kot yang pernah terserempak dengan blog ni. ni aku bagi link. Pergi ah serbu dia mintak sainnn. KLIK SINI



Url pon lebih kurang. url blog ni. http://cikepal.blogspot.com/ .Cuma aku punya url ada tambah 06 kat belakang. Terima kasih lah yang follow sampai 68 orang tu. baik kau pergi unfollow balek. Menyemak kan ko punya dahsboard je. sebab ..............























=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=











Blog tu blog aku sebenarnya ! muahahaha. Aku dah lupa emel blog tu apa. Sebab tu aku buat blog baru ni. Sebab tu aku tambah 06 belakang. cikepal06.blogspot.com . 06 tu bukan apa pon. sebab 06 tu birthday aku. Aku lahir 14 JUN. ehehehe



tapi aku nak berterima kasih jugak lah pada sesiapa yang follow blog aku tu. Sampai enampulohlapan orang tu follow. fuiyooo. banyak kot bagi aku sebab sekali je pon aku update situ. Itu pon aku tulis "hye guyz" pastu nak masuk balek blog aku tu nak update, aku boleh pulak lupa emel. nyanyuk betul aku. Bukan password ok aku lupa. Ni EMEL hoii aku lupa. Kalau lupa password boleh lah tahan jugak kan. Tu ah mungkin aku terlebih makan semut api cicah coklat kot. sebab tu senang sangat pelupa nya






ok bye!

103 comments:

  1. adehh..cik epal ni..kelakor betol lah..hahaa

    ReplyDelete
  2. hehehehe:) noty la cik epal.mati2 la sy caye ade org copy paste cik epal nye blog

    ReplyDelete
  3. cepat betul dapat follower ye fake cik epal tu..ish2...

    ReplyDelete
  4. dia baru dlm blog ni kot...sbb tu x tau ada cik epal yg dh wujud..think +ve..hehehehehe

    ReplyDelete
  5. lawakk je cik epal ni hik3 :P igtkn marah benor tadi haha

    ReplyDelete
  6. ahahaha..cheh..ingatkan orang fake...pelupa gak cik epal nh...

    ReplyDelete
  7. haha. baru ingat nak join bako. rupanya blog lama eh. hehe.

    ReplyDelete
  8. cets. kasi suspen saja. hahaha..ingatkan sapa dah tadi..tapi kira hebat jugak tue.. blog kosong pun ada org follow..hehehehe

    ReplyDelete
  9. sengal gile cik epal ni..igtkan betul lah ada org jadi lagi satu cik epal..hahahaha

    ReplyDelete
  10. laa~ kelakar la cik epal ni. sye dah risau org dok copy cik epal pnye blog. haha~

    ReplyDelete
  11. ala cik epal ni....hahahhaa...dia punya blog rupanya..hehehe

    anieymfaraheiyn.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. kan , ape kejadahnya nak tiru blog cik epal ni kan . famous sgt ke epal tu ? haha . cik epal, nak tye nih . macam mana nak buat banner mcm cik epal tu yang dekat header tu . cantik wehh :)

    ReplyDelete
  13. hamboi korang kalau bab nak maki maki orang. laju je kannnnnnn~

    ReplyDelete
  14. haha sabar jelaa cik epal nihh .
    kem slm kak hana and kak heliza klu jumpa agi . heheh

    ReplyDelete
  15. ceh, baru nak tulun maki... kekekeke

    ReplyDelete
  16. mmg tak la cik epal ni. haha. wat musykil je.

    ReplyDelete
  17. kene beli examo ni..pil ingat hu3 :p

    ReplyDelete
  18. loh. cik epal ni, wt aku tekejot je. bru nak bako sesame. hahaha

    ReplyDelete
  19. LOL Macam ni pun ada. Lawak ah cik epal.

    ReplyDelete
  20. adehhh cik epal! bikin suspen je la. sabo je la..

    ReplyDelete
  21. hahahhahha~ lawak2...
    tajuk entry dah pns.. tgk2.. kuang3!!

    ReplyDelete
  22. adehhh cik epal! bikin suspen je la. sabo je la..

    ReplyDelete
  23. adoiiii laa,cik epal ni,..ingtkn btol2,.bru nk trjah,.kikiki,..sndri punye emel bley xingt ek,.aduii,hehe

    ReplyDelete
  24. ceh! baru nk b'bakow ngn cik epal..
    skali kes lupe daaa... hahaha

    ReplyDelete
  25. im da one of da follower..ape daa~hihi

    ReplyDelete
  26. hahaha...ape daaa..igat betoi de owg ciplak..haha ;)

    ReplyDelete
  27. aiyooo... kite bako je cik epal nie.. ingt kan betol2.. nie mesti kes makan semut.. hahaha... macam2 la.. pelawok pelawok... ngeee

    ReplyDelete
  28. cik epal tua.. dah nyanyuk

    www.izamirridzwan.com

    ReplyDelete
  29. hahah. wat kelaka r cik epal nih..
    ingatkan mende td..
    hik3...

    ReplyDelete
  30. kesian cik epal yang lupa emel tu..haha

    ReplyDelete
  31. naseb baik xde yg g sembur..kalau x dh trsembur tuan blog sndiri.haha.

    ReplyDelete
  32. adoiii..ingat kan apa la... 2008 lagi tu... hahahah

    ReplyDelete
  33. adoii..buat cuak aje cik epal ni..hehe

    ReplyDelete
  34. adeh..kalau depan mata..mau je aku cubit cik epal laju2..kan main aku percaya...hahhaha...

    ReplyDelete
  35. just tulis ''hye guyz'' dapat follower sampai 68?? kite bako je! haha :D

    ReplyDelete
  36. adeh...sengal la cik epal ni..haha...wat gempak je..baru ingt nak join bako td..haha

    ReplyDelete
  37. xleh blah cik epal!!!!!!!!!!!!!!1
    igt tol2 nk ngamok tdi..kehkeh

    ReplyDelete
  38. suspendernya cik epal ooiiiiiii.. HHAHAHAHAHAHAHA

    ReplyDelete
  39. hahha...ape la cik epal ni...bikin gue suspen jerk...

    ReplyDelete
  40. cik epal nie wat suspen je . kuss semangat :)

    ReplyDelete
  41. hishhh..saje jek wat suspen...
    baru nk marah gak tadi..wakakkaaaa

    ReplyDelete
  42. first time nk add cik epal pun jumpa blog ni dulu.cm plik je asl follower skit.crik punye crik jumpa la blog y sbnr..eheheh

    ReplyDelete
  43. comel je buat post mcm ni.sakit jantung haha

    ReplyDelete
  44. huhu ceh cik epal. prank2 pula. adoih.

    ReplyDelete
  45. wahahhahha...dulu2 syaza waktu first time nk crik blog cik epal ni pon..bile search kuar yg blog 68 followers..hehehhe..lawak la cik epal ni..muahhahahha =))

    ReplyDelete
  46. hahaha.....agak terkejut gak la.....

    ReplyDelete
  47. hahahaha..bru nk p bakooo sma dia..adoiii cik epal..plawokk plawokk plawokk..hehehe

    http://itqannajah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. hahahahh~
    memang serius masalah nyanyuk nih. ;DD

    ReplyDelete
  49. Banyak sangat fikir sampai lupa password ye...

    ReplyDelete
  50. haha
    urm..hye...
    saya follower baru kat sini
    suke blog ni...sgt2
    and...entry ni
    'mendebarkan'...
    hihi....:)

    ReplyDelete
  51. sama lah kita saya pun pernah camtu...lupaaa...hehe

    ReplyDelete
  52. ish ish ish pepagi dah buat aku hangin..sekali propah plak..cettt

    ReplyDelete
  53. alaaa...cik epal nih..saspen je..:P

    ReplyDelete
  54. hoii!
    cikepal06 ni kan buat suspen je tau..
    ketuk kang bawu tau.
    hehehhe!

    ReplyDelete
  55. pepagi sy dh serbu blog ni nk bc entri u ni...tajuk mcm marah je...ingat nk hangatkan pagi...temah tertipu...

    ReplyDelete
  56. ayoyo cik epal..pelupa sudahhh

    bako dia ! bako dia !
    hahahaa

    ReplyDelete
  57. haha...ingtkn marah betul2 tadik...
    penyakit lupe yg parah ni...jalan blik umah pun lupe gak kan..haha

    ReplyDelete
  58. KEHKEH.PUNYALAH SEMANGAT BARU NAK EMO MARAH2.SEKALINYA ENA TIPU DAAAAA.TERBAIK CIKEPAL.KIHKIH XD

    ReplyDelete
  59. hahaha...sengal btol cik epal nih...
    adddoooiii...
    br je nak emo...
    saspen btol..

    ReplyDelete
  60. *pitam*
    hahahah
    boleh tahan jgak cik epal nie kan..

    ReplyDelete
  61. cis cis..rase nak pelangkung je si epal nih..buat suspen betol..ahaha..

    saye p skodeng td dah bertambah lagi sorang jadi 69 la..sape la lagi sorang yg tertipu tuh..sian die..ehehe..

    ReplyDelete
  62. adoii la...ngatkan cik epal terkena lg...dgn org hati busuk..rupenyer sendiri punyer...
    ha,kite sama la..dulu sy ade blog gak,pastu lupe emel...terus buat blog baru...kikiki...kite serupa...mkn byk semut kot....

    ReplyDelete
  63. hahaha! bongok btl gmok nih..hhaha! Haish,,, :p

    ReplyDelete
  64. muahahaha tajuk entri bikin kontroversi je... ;)

    ReplyDelete
  65. Lar.. kembar tarikh lahir ka???? boleh lar.. wat party buih bersama nnti...:P

    ReplyDelete
  66. cik epal nie wat suspen jer..baru joined nak mengamuk sekali nak bako2 juga...cehhh .heheh..layan kak limah huhuhu soley soley...

    ReplyDelete
  67. baru je nak marah2,tiba-tiba kena tipu ! haha.

    ReplyDelete
  68. eiiii cik epal ni bikin suspen aje la adoii huhuhuu

    ReplyDelete
  69. laaaa.....ingatkan apa td...seyes mula2 bc cm cuak gak

    ReplyDelete
  70. ek eleh , haha . dekat follower tu , ade aku lah , baru nak unfollow , then bila bace habis kau punye entry ni , baru aku sedar , aku kene kelentong , dalam hati aku dah sumpah seranah jea weyy *bengangg hahaa

    http://gadiskacak.blogspot.com

    ReplyDelete
  71. ceh... igt kan btol tdi.. hahaha

    ReplyDelete
  72. La ingatkan betul tadi...terkejut juga....hehehehe. punyala tekun membaca.......

    ReplyDelete
  73. ceet... hihii pi polow jugak belog kosong tu.. hihihihi

    ReplyDelete
  74. aaaaaaahh,tipah tetipu!haha,ingat ade orang copy cat cik epal tadi

    ReplyDelete
  75. suspen jep..ingat kan betul ade orang curi name cik epal...huhu

    ReplyDelete
  76. dtg comment kat sini lagi...

    patot lah. terfikir jugak kenapa lah cik epal tak buat url cikepal.blogspot, instead of cikepal06.blogspot
    lupa emel rupanya. hahaa~
    dah 75 follower dah skrg nih. ;)

    ReplyDelete