Monday, February 28, 2011

Tiz Zaqyah menyanyi untuk Nur Kasih The Movie




Tiz Zaqyah boleh nyanyi ea? first time dengar dia nyanyi. tak tahu pulekkk dia boleh nyanyi. cuba layan lagu ni







aku rasa dia lagi best berlakon dari menyanyi kot. what do u think?

45 comments:

  1. berlakon ~ hehe
    mulut cam tak bukak je

    ReplyDelete
  2. suara tizz besar..not bad laaa..bole tahan... :)

    ReplyDelete
  3. aku minat sngat ngan Nur Kasihh!! >.<
    haii~~ hehehe..1st time aku komen sni.. :DD hee

    ReplyDelete
  4. kalau kasi polish lebih sikit kompem best gyler2!(>_^)

    ReplyDelete
  5. sdp jgk laaa suara dy...tp yg pling best..berlakon....dy lg bgos brlakon dr mnyanyi...hehehe..

    ReplyDelete
  6. sdap pulak..haha..tdi dgr mule2 je

    ReplyDelete
  7. boleh tahan la. suara tiz rupanya..dh penah dgr lagu ni...

    ReplyDelete
  8. Mungkin sebab kita tak pernah dengar dia nyanyi itu sebab kita rasa sedikit ganjil dan pelik.Berlakon memang tak boleh kita nak nafikan lagi memang dia best.

    ReplyDelete
  9. minat diaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

    ReplyDelete
  10. Urm okay la jugak dia nyanyi. Xla sumbang sangat. Boleh dikatakan berkebolehan la dia (:

    ReplyDelete
  11. nak dengar gak la si tizz ni nyanyi hahaa




    http://jambancomel.blogspot.com/2011/02/saya-suke-gile-kritik-orang-kisah-pulak.html

    ReplyDelete
  12. suare die pon best.

    tapi better berlakon kan?

    :D

    ReplyDelete
  13. meremang bulu roma la eyyhh dengar. tp not bad jugak suara die. cm wahida ^^

    ReplyDelete
  14. o9k jugak la dia nyanyi.. tp dia berlakon lg best kot

    ReplyDelete
  15. walaupun dia ok jugak dalam nyanyian. Tapi, dia lebih baik dalam berlakon. Suara dia agak besar gak...

    ReplyDelete
  16. sedap gak la tiz ni nyanyi. i love her more. keh keh keh

    ReplyDelete
  17. memang tiz x sesuai menyanyi...cool j didengar tp xsedap sgt...in my opin la suara wahida yg sesuai nyanyi lg camni~but shes no longer in this industry...huhuhu

    ReplyDelete
  18. 0k jugak laa dia nyanyi. sedaaap :)

    ReplyDelete
  19. Suara dia mcm pelik sikit kn..
    No bad tp mcm best lg dia blakon kot.. hehehe... ^^v

    ReplyDelete
  20. biase la mule2 nyanyi..suara lain..suare siti dulu nyaring,skrg?matured sikit..

    ReplyDelete
  21. 1st time dgr, meremang je dgr..mcm ada aura la suara tiz..die blh mennyanyi..dua2 ok tp berlakon la lagi best dgn imej bertudung..:)

    ReplyDelete
  22. suara dia mcm suara ANGGUN...sngt UNIK hokeh

    ReplyDelete
  23. suara die not bad la. tp better berlakon je ;p huhu

    ReplyDelete
  24. haha.. sekarang! nama artis jer.. semua nak buat..

    menyanyi la dorang! belakon la dorang!!

    ReplyDelete
  25. tiz macam bercakap..tak cukup alunn lg huhu..aish da macm juri..padahal sy nyanyi pon lintg pukang hehhe

    ReplyDelete
  26. tapi kan cik epal, kita rasa dia ok je..tak mungkin la sampai nak buat album kot..but okler

    ReplyDelete
  27. baik dia berlakon...hehe
    nyanyi tp x brape bkak mulut...heeh

    ReplyDelete
  28. ok-ok je la suaranya,lebih best kalau tizz berlakon. :)

    Entri Terkini: Tudung D'Haja..

    ReplyDelete
  29. ok la.. suara dia nyanyi sama la dia cakap... cume dia kene masuk kelas vokal sebelum nyanyi... huhuu...

    ReplyDelete
  30. leh tahan la dia nyanyi
    tapi lagi better berlakon je =)

    ReplyDelete
  31. xbest lah suara dya...
    suka tgk dya belakon pakai tudung... comel jek..

    ReplyDelete
  32. noleh tahan juga suare dia yer, hahaha

    ReplyDelete
  33. makin berkenan lak aku...hehehe

    ReplyDelete
  34. tiz cantik..
    alaa taleh dgr dia nyanyi.. latop sound rosak.. =_=

    ReplyDelete
  35. hurm, berlakon lagi okayyyy. & eira syazira lagi best nyanyi kot untuk drama yg dia b'lakon. oh hoi, cume pndgn je, chill :)

    ReplyDelete
  36. ok je die nyanyi,sedap ddengar, blakon pon ok. mmg like.

    ReplyDelete
  37. Stuju!!!dia better berlakon lagi dari nyanyi~!!idup tiz..idup tiz..*ttbe*

    ReplyDelete
  38. better dia berlakon dri menyanyi....

    ReplyDelete
  39. ade dengar2 cam suara wahida..la..

    ReplyDelete