Monday, February 14, 2011

SAIPOL mana pulak ni ??


Perbualan Nenek aku dengan cousin aku. Siapa siapa yang tak pernah baca pasal nenek aku. Aku panggil nenek aku "MAK" (KLIK KALAU NAK BACA)

Time ni mak aku tengah tengok tv. cousin aku pergi mana tah time mak aku tengok tv tu. mak aku cakap

MAK: Yang artis nama SAIPOL tu dah kawen.

COUSIN: ha?? SAIPOL mana mak?

MAK: Alaaa SAIPOL yang botak botak tu

COUSIN: Aduh mak. sape pulak ni mak?

MAK:  Ya Allah, SAIPOL la. SAIPOL ke hape tah nama dia. Yang botak botak tu. dengan Nabil tu. dia dah tua tapi baru kawen.


COUSIN: ......................................... *sedang berfikir mamat mana SAIPOL ni


korang agak agak siapa SAIPOL?



Tapi bukan mamat ni ah SAIPOL. sebab ni ex aku. nama dia SEMON bin SEMAN

=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=



COUSIN: Ya ALLAH makkkkkkk. itu bukan SAIPOL lah makkk. tu ZAIBO !!!

MAK: alaaa sama lah tu. *sambil buat muka tak bersalah. nasib baik lah cute macam cucu cucu dia


Ok ni ZAIBO
aku pon baru tahu ZAIBO ni baru kawen. terima kasih lah nenek ku. kalau tidak, aku tak tahu pon Zaibo ni dah kawen. nama pon tetiba nenek aku selamba badak nya tukar kepada SAIPOL. SAIPOL pon SAIPOL lah.

dikesempatan ni saya cik epal gonjeng hendak mengucapkan selamat pengantin baru, dan semoga berkekalan ke anak cucu kepada anda

hidup abang SAIPOL!!!! eh silap. hidup abang ZAIBO!!


ok bye!

38 comments:

  1. haha. kawan saya pun ade sorang macam ni..ikut dan je bila bercakap..

    ReplyDelete
  2. comel pulak opahnye. ahhaa minat saipol, eh zaibo :D

    ReplyDelete
  3. kikikiki...zaibo dpt nama baru laaa.

    ReplyDelete
  4. haha, rupa2nya zaibo kan cik epal.. pasti cik epal tertawa sepnajang berborak dgn beliau! hehe.

    ReplyDelete
  5. hahaha.. kelakar nene cik epal. . hehehe. . zaibo kawen dgn sper??

    ReplyDelete
  6. haha.. camne zaibo leyh jadi saipol lakk??

    ReplyDelete
  7. haha, jauh menyimpang plak name tu.

    ReplyDelete
  8. hehehe..baru kawen eh..akak pon baru tau...mmuuahhhhhh

    ReplyDelete
  9. kahkah,jauh bebenor saipol dgn zaibo..alahai nenek, so sweet.

    ReplyDelete
  10. selamat pengantin baru.bila dia kawen?HAAH

    ReplyDelete
  11. kuang33.. jaoh beno 2 cik epal saipol n zaibo....

    ReplyDelete
  12. ingatkan saipol mana la tadi........cahaya ke cahaya rupanya..hahahaha..!!

    ReplyDelete
  13. hahaha , wow abg saipol kawennnn , awwww !nsb baik bkn dgn mak ;P

    ReplyDelete
  14. jauh bebeno larinya.. hahaha.. makcik makcik..

    ReplyDelete
  15. hahahaa...
    lawak je nenek cik epal....
    ^_^

    ReplyDelete
  16. haha menarik lar..
    hehe,,
    kim salam kt mak cik epal ye..;)

    ReplyDelete
  17. teros tergelak2 la bace entry ni..wahaha

    ReplyDelete
  18. hahaha.
    puas lah fikir sape saipol.
    rupe rupe nye zaibo. hahah. jauh dah lari

    ReplyDelete
  19. hehe..ada lagi citer mak? ce citer..ce citer..

    ReplyDelete
  20. hahahah lawak je.. ouh saya pun baru tahu Encik Zaibo ni kahwin

    ReplyDelete
  21. Off topic! akak nampak cik epal gonjeng dalam Gala TV petang td....tudung kotak2 warna warni tu macam ku kenal jek..hehehhe

    ReplyDelete
  22. wawaweeee~
    zaibo kawen ngn spe la eyh..hehe!

    ReplyDelete
  23. huhuuu.. saipol??? adehh...

    cantek!!!! header baruu~

    ReplyDelete
  24. 1 lagi nice entry pasal mak..seronok seronok!! kalau banyak2 citer pasal mak pun takpe ;))

    ReplyDelete
  25. hahahaha!!!
    saipool katanya..
    lawak betol lah nenek kamu ni :)

    ReplyDelete
  26. BHAHAHAHA.

    lawak gila mak.
    saipol.fuhh.memang bergaya la nama dia tukar.

    kelakar la mak cik epal.
    mungkin dapat gene kelakar dr situ kot sampai cik epal boleh post entry yang kelakar2.
    boleh bersepai gigi saya baca.haha

    ReplyDelete
  27. ngah..ngah...ngah..
    adoii
    lawak...
    ade pulak saipol..

    ReplyDelete
  28. lawak la ek MAK. post la byk2 cite pasal MAK CE

    ReplyDelete
  29. laa,, ye ke,, baru tahu zaibo dah kawin,, hehe

    ReplyDelete