Thursday, January 27, 2011

Kena rogol

Haritu aku teman mak cik aku tidur hotel. mak cik aku ni ada kerja. tak ada orang nak teman. dia ajak ah aku teman. ok aku pon tak kesah ah kan. dah sampai sampai hotel tu makcik aku pon keluar. tinggal ah aku sorang.



Then aku pon tak kesah pon ah tinggal sorang. tv ada. dalam setengah jam kemudian, ada orang ketuk pintu. aku memang bajet ah tu makcik aku yang keluar tadi. sekali aku pon bukak je lah pintu tanpa segan silu.



Sekali ada 3 orang jantan ni elok je tengah senyum kambing dekat aku. sorang pendek, sorang hitam, sorang botak. muka pon ala ala rempit je doh.

depa tanya.

"hye cik adik, sorang je?"

aku pon dengan selamba tenuk nya menjawab.

"sekarang sorang je ah. apahal?"

Lepastu yang si botak dok tolak aku. aku jatuh. perghh keganasan terhadap wanita sioll. main tolak tolak pulak. aku cakap ah

"apahal main tolak tolak?"

dia balas

"sebabbb SUKA!" sambil buat muka annoying. apa kau ingat kau HOT ah buat muka macam tu.


Then aku bangun yang si hitam ni tarik lengan aku pergi baling aku dekat katil. BODOH ah depa ni. aku dah syak depa ni mesti perogol. lepastu depa terus nak rentap seluar aku. Gelojoh sioll depa ni. suka suka hati mak bapak laki tiri mak dia je nak rogol rogol anak dara orang. aku lastik telor depa kang baru tahu. terus mandul. padan muka


sorang dok nak bukak seluar aku. yang dua orang lagi pegang tangan aku kiri kanan. yang aku dok menjerit jerit mintak tolong. depa cakap

" DIAM! DIAM! "

tapi lagi ah aku memakak mintak tolong.

Sekali ada sorang lelaki ni masuk bilik aku tu, bawak cam kayu panjang dia ketuk kepala yang nak dok bukak seluar aku tu. haa terus pengsan. one down 2 more to go.


Yang dua orang lagi ni depa dok berlawan lawan dulu nak tunjuk hero. aku dah macam tengok wrestling ah pulak. aku pon bangun dari katil aku dok tepi sikit. kayu yang lelaki tolong aku tu pegang, ada dekat aku sekarang.

haaaa berani berani ah kau dekat dengan aku. aku hempuk dengan kayu ni kang. lawan punya lawan. akhirnya 2 ekor jantan tak semenggah tu tewas jugak akhirnya.


lelaki tu aku gelarkan ah "hero" lah ye. yang peliknya aku lupa ah muka "hero" yang selamatkan aku tu macam manaaaaaaaaaaaaa uwwwwwwaaaaaaaaaaaa


aku dok menjerit jerit sekali.























Aku bangun, aku mimpi daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~


Hampeh! aku nak sangat teringat siapa "hero" yang aku mimpi tu. Tapi aku tak ingat muka dia. aku cek cek bawah baju aku. eh tak ada pulak mimpi basah. sebab aku dengar kalau lelaki mimpi basah, dia tak ingat pon siapa perempuan yang dia dok mimpi tu. dan perempuan yang dia mimpi tu ah bakal bini dia kang.



Tapi aku harap yang jadi "hero" aku tu seorang yang kacak, tinggi, putih lagi bergaya.


dan aku harap aku tak ada ah mimpi mimpi kena rogol ni lagi. menakutkan doh. aku bangun berpeluh peluh. tapi orang orang tua kata mimpi ni selalu sebaliknya. macam contoh ah kita ada mimpi kahwin dengan awek/boyfriend kita. nanti at last mesti kita tak kahwin dengan dia, mesti ikatan cinta tu terputus di tengah jalan.

Like kita mimpi orang yang kita sayang tu meninggal dunia. InsyaAllah orang yang kita mimpi dia meninggal tu, dia panjang umur dari kita.


Sebab tu ah mimpi ni selalu jadi sebaliknya. Aku harap ah mimpi tu menunjukkan yang aku tak ada ah kena kena rogol ni. eeeeeeeeeeeeuuwww takut ah dengar benda benda ni kalau kena dekat kaum perempuan. Tak ada kerja doh jantan jantan ni jual telo je kerja. orang tak hingin pon dia sebok nak bagi. BODOH! aku harap ah perogol perogol dekat Malaysia yang buat part time merogol anak dara orang ni semua mandul dan telor depa bersemut!





Kalau muka perogol 3 orang dalam mimpi aku tu handsome macam ni tak apa la jugak. ni semua muka rempit! DAMN!


ok bye!

Kalau suka boleh lah LIKE =)

www.tips-fb.com

89 comments:

Eyqa Azman said...

Cik epal !
saya dah lama skodeng blog awak tapi hari ni baru dpt komen and follow ur blog !
ape pun suka la baca blog cik epal. bila la blh jd mcm cik epal.. cik epal ! u r so sweet !

ciK gAyah kePohh said...

ehhehe :)) suke kene rogoll law apat perogoll hensem..hahaha xley blaa bhaii :))

adieyb said...

klakar lar cik epal ni .heheheheheeee :D

myravea said...

Wuwuwu..cik epal cik epal..slamat hanya mimpi..fuh fuh..

nia Athena said...

haha...klaka la....^^~

Nisa A. said...

HUIIIII extreme bebenor mimpi cik epal nih..
tadi jantung dah dup dap dup dap mas baca...
huhu~

Ujang9897 said...

cis bedebah.....

wei aku igt jer aku mimpi basah dgn sapa..haahahahahhaha

Nurana said...

haha..demand seyh! :p

cik EPAL said...

@Eyqa Azman

waa tenkiyu. sila lah baca hari hari. hehe and awak pon sweet jugak =)

Nyze The PumpkinBee said...

hahaha..
patut lenyekkan je telur - telur diorang, walaupun dalam mimpi.

kim bum and min ho, saya cop awal!
haha

cik EPAL said...

@ciK gAyah kePohh


haha nak ke?

cik EPAL said...

@adieyb

mana de klakar. cerita serious ni

cik EPAL said...

@myravea

tau xpe. seb baik mimpi

cik EPAL said...

@nia Athena


apa pulak klaka. serius ni

cik EPAL said...

@Nisa A.

mmg extreme. kalau kena bebetul mampuihh

tiNtA sAnG PenCinTa.. said...

ahahha.. da agak da.. ni sure mmpi punye nih..

cik EPAL said...

@Ujang9897

yeke ? kau ingat ea muka pempuan tu?

khairun nisaa' said...

hehe . comel sgt2 lki 3 org kat bwh tu . suke3 !

Bungakopi said...

cik epal, kalau namanya perogol mana ada ensem. sbb x ensem ar diorang jd perogol. aper da.

y u y u Z u l a i k h a said...

puihhhh! INGATKAN BETUL TAID! WUUU! SELAMAT LA BACE SAMPAI HABES.. HEHEHE

cik EPAL said...

@Nurana

mesti ah kena demand. anda berhak menetukannya

khairun nisaa' said...

eh cik epal sorg lagi jejaka kacak membunuh dekat gmbaq tu xdak la . huhu

cik EPAL said...

@Nyze The PumpkinBee


amek ah. kim hyun joong pon comel gak hehe

fya zainal said...

menakutkannya lah mimpi cik epal ni

cik EPAL said...

@tiNtA sAnG PenCinTa..

cane leh agak?

cik EPAL said...

@khairun nisaa'


tu ah comel kan depa tuuu

Nabihah Ramli said...

fuhh..saspen je..hayaa..berdebar-debar bace entry ni..ish3

cik EPAL said...

@Bungakopi


tahu xpe

Pembawa_Wacana said...

hai cik epal... nk perogol yg encem aje...haaha

Along Usop said...

argghh...

seba baek mmg dah suspek mimpi td..

isk.. syukurla bukan bebetul..

kalau bebetul.. naye anak org..

faradeeba said...

dah agk dah mimpi.
huhuhu
tak bsh kn suar tuh kot2 terkkucil ke?
:P

yoy said...

jage2 cik epal..

khairun nisaa' said...

a'ah . comel3 . geram betol tengok . dapat sorang pon best juga~ huhu

Ujang9897 said...

aku igt la...tapi sygnya time tue bukan ija...hahahahah

wei kau tuka la profile pic FB kau..sakit ati wei

Ery Farieha said...

hokhok
scary je mimpi

Muhammad Firdaus Hamsani said...

ala2 mcm citer bawang putih bawang merah versi indon..last2 mimpi jek...cewahh... haha

nur choki choki said...

besnya kalu dpt jumpa lee min ho :)

iqbalhakimi said...

HUH...bahaya mimpi macam nie..hehe...semoga cik epal dilindungi..amin...

3 jejaka hensem tu calon pilihan suami kot? =P

Mr. Swift said...

cis mimpi! -_-'

btw eh apsal my twin ade dalam gambar tu? AHAHA.

Bro Framestone said...

kalau la hero tue adalah bro kan...

terima la seadanya...

akuanakpahang said...

Salam cik epal kita dtg drp SB kejor aok adus penat huhuhu...
New Entry "Minat tak minat sangat, minat ke bajunya awk aje :)"

garfield88_aini said...

alhamdulillah mimpi je...take care slalu ye cik epal...

chunna said...

pehhh.. mula2 baca td ingatkan kisah benar.
lawak la..

rarapuing said...

gempak jer mimpinyer hahahaha

Nurul Hani said...

oh mai ggooooood ! kena rogool ? hahahaha. lawak la pulak. nasib baik mimpi kan? HAHHAHA

Shasyela said...

hahaha..wat suspen jek..kelakarlaa..hehe...sy bru jek follow blog cik epal..sweetnyerr..=P..

Hishyamuddin said...

hahahhaa..ingt ape la tadi wahai cik epal..hahahha

misz roses said...

hai cik epal... cik epal nie klakar la... saye salu gak lepak kat blog cik epal.. plg ske blog cik epal yang mata kene bola 2... 2 la 1st entri cik epal yg saye bace... sumpah klakar giler.... 3 kali dok bace gelak smpai guling2.... mmg lepas 2 trus follow la.. hihihi

Anonymous said...

anda ni memang seorang yang kelakar!

Puteri Iqa Izyan said...

muahahaha... gilos suspen cik epal nih :D

ardinihumaira said...

scarry gak tapi ado hero yang hensem selamatkan tuh aaa rasa macam nak tumpang masuk lam mimpi cik epal nak tengok saat-saat hero masuk selamatkan cik epal hehe

ateyn said...

nak muka BOF je.. haha tapi jihoo sunbae gay la.. hahahaha

nuruljannah sukhri said...

cik epal, im ur silent reader.ni 1st time drop komen sbb nk komen jugak.buleh pulak pilih2 muka perogol eh...hihi..
saspen je cite ni

Nurul Nadiah Kamarudin said...

gahaa ! Lawak

Maryam Fatanah said...

ya allah..ingtkan btol2 kne rogol..suspen M dibuatnyer...anyway..first time dtg blog cik epal ni..nice...

hanafijaafar said...

mimpi cik epal : kena rogol dengan 3 lelaki hodoh, lalu diselamatkan lelaki hensem

terbalikkan mimpi itu : 3 lelaki hensem kena rogol dengan cik epal, namun cik epal kena blasah dengan seorang perempuan berwajah tidak berapa nak indah.

hehe, ok tak versi ini?

sape yang follow twitter cik epal je yg bleh tau dari awal ni sume mimpi. cis cik epal, pandai membuat kontroversi ye, cik epal memang terbaek la karang cerita, walaupun aku dah tau itu mimpi, masih boleh bikin saspen. aku suka itu.

Zainatun Adilah said...

http://lifestyle.malaysia.msn.com/Fashion/Streetsnaps/photos.aspx?cp-documentid=4604743&page=2


cik epal!!! dah keluar... kita keluar bersama. :D

Gadis manje said...

lawak laa cik epal hehe

Ehh!!Blogger said...

hahahah dah agak dah dari awal ni cita mimpi..deymmm..wahaha

agent_sesat said...

copp..yg no 1 tue jgn eeehh jgn berani2 die rmasuk mimpi cik epal...x bleh... :p

Boloque said...

bikin panas..

cik ubi said...

haha..tajuk gempak`rupe2 mimpi..hehe

HudaHalim said...

hahahaa lawak gile cte nihhh
punye la excited yang cuak2 bile bce,,
last2 mimpi,, adehh....

p/s: nseb bek la muke 3 progol lahanat tu bkan hero sperti gmbar d atas..hero2 tsebut tdk mungkin menjd perogol..kahkah

saya shea said...

yg pakai suit putih tk bole amek . tu sye pnye . eah wait . sye pon ade mmpi yg sme , sye mmpi ..

sorg laki nih msg sye , tp nme diblurkan and muke tk nmpk . org kte law kte tk nmpk laki tu jodoh . huhu . hee ~

raje carl said...

blogwalking ,

betol ke pasal mimpi tuh selalu sebalik nye .. hehe
baru tw niee ..
btw sy follower baru :)

Areef Ibn Naim said...

salam.if berkelapangan, jom join contest di blog sy... tq!

Akulah Aqilah Itu said...

satu hari nanti aku akan buat jugak entry mimpi macam ni. tunggu arr.. tunggu arr...

ekyn ashikin said...

ahahah.. lawak giler mimpi macam tuh.. mengelamun banyak ni

jamilah.chantek said...

klu mimpi terbalik, that means, hero ko tak hensem pendek katek... hahaha

lawak2

Anisah Zahorin said...

adoi ai..jgnla cik epal mimpi mcm ni lagi..
xseronok lansung..mintak dijauhkan ye..

Eyqa Azman said...

@cik EPAL
memang xpenah miss pun bace ur blog cik epal. even time kelas dok dlm lab pun i bukak lg ur blog,.huhu

SyAE SyEa said...

smart n3 :)

Emon. said...

HAHAHA. lawaaaak :D

Mainur Hasnah said...

agak sangat mesti mimpi ni..tapi bajet ending terjatuh katil benjol kepala ke apa..huhu

The Cutest Blog on the Block said...

Hello! We just wanted to stop by and visit your great blog! Check our our newest site: http://blogamation.com/ to find free animations for your blog...let us know what you think:)
We are your newest follower!
Becky-TCBOTB

cik nur said...

wat suspenda ja cik epal nie tau huhuhuh
baru nak tanya repot polis tak hahaha??

hanis a.k.a dek-an said...

cikepal...btol caye ke mimpi yg kite dpt adlaah sbliknye?atau ia nya hanya kebetulan je?sbbkan sy pernah mimpi nenek sy meninggal then x lame lps tu..mmg btol nenek sy meninggal? :(
*sgt suke bace blog kamu :)

Anonymous said...

siyes ke kalo perogol tu hensem, rela di rogol?

nurhani said...

best entry ni...

diEyLa said...

heeee~~ ingatkan betol2... tp pelik gak lau betol2 an...takkan leh post lam blog plak.. ahahahha lawak la cik epal nih...

btw i'm ur new follower... =)

Mejuez said...

Saya pinjam nama Cik Epal letak dalam entri saya okey...

Saya da kreaditkan cerita sikit.. ehhehe

http://mejuez.blogspot.com/2011/01/cara-buat-posting-entri-yang-menarik.html

bun said...

cite wt saspen je
ngtkan tol2 la
tpi cre cite xmcm trauma,sbb 2 plk
ap da.. anw,sngt best :)

ciK fLower meLawEr said...

@cik EPAL

hahahhaha....hagak2 kene rogol gan mat2 ensem cm uh tewoss kawenn jerpp kot..kahkah ..nk x nk nk xnk..xnk..hahha cik epal nk ke x?? kahkah

ciK fLower meLawEr said...

@Along Usop
kalau betoi kompom2 cik epal darh sunatkan 2 ekor terune tuh..hahahhah

JeNab KecHiK said...

cik epal..dh agak dh mimpi nih..
tp plizz janganla wat kim bum and hyun joong tu jd perogol lam mimpi kamu..!! =P sadis rase..huhuhu

Deeyaudeen Sabri said...

berpeluh sy bace nyer.. :)

aizatjohar said...

rogol secara gantleman ade ke??kui2..

Muslimah Optimis said...

minat korean jugak cik epal ni ek.. btw punya kusyuk Mo baca tup2 mimpi je..adess

Mohammad Syakir Hassan said...

cehhhh dngan orang korea xpe plak kne rogol...hahah cam ape tahh...

Post a Comment

Susah susah je nak komen. Terima kasih daun keladi, kalau boleh komen lah lagi lain lain entri. muehehe

Click Me !