Friday, January 7, 2011

Bila waktu telah berakhir - OPICK






Bila Waktu Telah Berakhir

Artist: Opick
Song Category: Nasyid


Bagaimana kau merasa bangga
Akan dunia yang sementara
Bagaimanakah bila semua hilang dan pergi
Meninggalkan dirimu

Bagaimanakah bila saatnya
Waktu terhenti tak kau sadari
Masihkah ada jalan bagimu untuk kembali
Mengulangkan masa lalu

Dunia dipenuhi dengan hiasan
Semua dan segala yang ada akan
Kembali padaNya

Bila waktu tlah memanggil
Teman sejati hanyalah amal
Bila waktu telah terhenti
Teman sejati tingallah sepi


Aku suka lagu ni? ha? apa? kau tak suka? dah diam! pergi main jauh jauh. aku nak layan lagu ni sat


p/s: dunia hanya sementara

26 comments:

  1. lagu faveret saya..
    sedey bila dengaq lagu nie.. :(

    ReplyDelete
  2. Best lagu ni kan cik epal? lagu opick kebanyakannya ketuhanan... sejuk je telinga dengar lagu dia

    ReplyDelete
  3. hai cik epal...selamat hari jumaat..:)

    ReplyDelete
  4. nak pinjam lagu nie nak letak dlm blog gaakk..aissh mcm tahu2 jer cik epal ai tgh jiwa kacau....hehhee

    ReplyDelete
  5. <3 <3 <3 suke sgt lagu nieee...blog nie kemas dan cantik :) sama macam tuannya , suke sangat bace blog nie , muhehehehee

    ReplyDelete
  6. INSAF...SYUKUR MASIH DIBERI NIKMAT USIA HARI NI :(

    ReplyDelete
  7. suka semua lagu dari opick ni semuanya sedih2 hua :( sedih la plak uhuk...sokong yg pesanan tu :)

    ReplyDelete
  8. ouh~ menarik dan mendalam maksud lagu tu~ nak suka jugak, bole? hehe..

    Ayam Pedas Masam Manis BerCIK EPAL??? Ops, jangan terkejut~ hehehe

    ReplyDelete
  9. cik epal kembali dengan mood inesen sekolah agama. harharhar

    ReplyDelete
  10. Best whoa lagu ni. First time dengar. Layan~~~

    ReplyDelete
  11. Best whoa lagu ni. First time dengar. Layan~~~

    ReplyDelete
  12. Best whoa lagu ni. First time dengar. Layan~~~

    ReplyDelete
  13. tak pernah dgr lagu opick yang lain, cuma pnh dgr lagu astgharafirullah ajer...huhu

    ReplyDelete
  14. Bestlagu ni.. Biasa dengar. selalu ada kat drama2 kot. part2 yg menginsafkan diri. hehe. :)

    ReplyDelete
  15. cik epal ~ :)

    http://endlessofstory.blogspot.com/2011/01/malam-yang-panaz.html

    utk cik epal :)

    ReplyDelete
  16. suka semua lagu opick!!! layannnnnnnnn.... ^_^

    ReplyDelete