Friday, April 30, 2010

WOW! abang Nas Ahmad wartawan melodi TERJAH dan follow blog cik epal? *terkejut







Tengok gambar yang dibulatkan ini. Macam ku kenal wajah ini. tapi di mana ya?










klik sekali tengok. perghhh abang Nas Ahmad tuuu. Wartawan tv3 yang suka terjah menerjah tu. kuss semangat. terkejut aku. Terima kasih abang Nas Ahmad kerana sudi datang terjah blog saya yang cap ayam ini. Siap follow pulek. huhu. Saya baik sikit la. Tak ada nak gosip gosip sangat dekat blog saya ni. (eh! orang baik tak mengaku dia baik) so, saya tak ada la baik sangat. muehehe.





tapi private pulekk blog Nas Ahmad ni. Dulu pernah bukak ada je. Mungkin Nas Ahmad mencari ketenangan. waahhh suka hati aku je belasah asal dia private.










Dear Abang Nas Ahmad, (ececececeh. konon tulis surat tidak rasmi suruh dia baca)



Dulu masa KAK PORA bagi komen dekat ENTRI INI. dekat "post scriptum" saya, saya ada tulis, "agak agak abang nas ahmad terjah baca tak blog aku?" sekali tiba tiba terjadi pula. pengsan kejap tiga puloh saat. hehe.




Dulu saya rajin jugak buat segmen terjah dekat blog saya ni. Tapi sekarang dah ramai buat segmen terjah tu. saya pon malas dah la nak buat. Karang terjah terjah tersergah orang orang yang melatah terus terkejut karang. kuss semangat. terus melatah "opocot mak kau *&&&^@@" Kalau dekat kampung saya ramai juga orang yang kuat melatah ni. Kalau kenduri rewang ke, kenduri kahwin ke, bila makcik makcik tengah potong bawang dekat belakang tu. Tiba tiba ada budak jahat bakar mercun bola dengan mercun ketupat serentak, terbunyiklah seperti "kebabommmmm" tapi tak ada la sebijik sama sangat bunyi dia macam tu. lepastu kan mesti ada makcik makcik yang terkejut tenuk akan melatah. nak potong kacang panjang, sekali dengan jari jari terpotong sama. Elok je makcik tu dok ingat kacang panjang tu jari dia. menakutkan betul. Tapi saya tak ada kamera masa tu, tak sempat nak rakam. Kalau tidak, boleh buat edisi terjah yang macam abang Nas Ahmad selalu cakap tu "mari kita terjah untuk mencari satu kepastian" fullamakk! Tapi saya kasihan juga dengan makcik tu sebenarnya sebab kacang panjang dengan jari pon tak reti beza. hehh.





pecah kaca pecah gelas, sudah baca, harap balas. dah habis dah surat saya untuk abang Nas Ahmad. titik


===========================







Apa apa pon terima kasih kepada sesiapa yang sudi follow dan baca blog picisan ini. Sebab aku pon pelik jugak apahal kau orang follow. sesungguhnya aku menulis bukan kerna namaaaaaa (ala ala Ramli Sarip) . Aku menulis sebab aku suka merepek dan untuk kepuasan diri aku je. Maybe sebab aku suka membebel, daripada aku terpekik pekik kacau orang sekeliling, baik aku tulis bagi orang lain juling mata baca. suci murni kan niat aku? ngeh ngeh





p/s: agak agak Karam Singh Walia baca tak blog aku?? hakhakhak. dah sudahhh TV3 punya wartawan semua aku nak angkut mai sini. haha. Cuba tengok Melodi minggu ni. Nas Ahmad ada interview aku. Tapi itu pon kalau kau nak percaya la.







sekian sahaja laporan saya untuk berita jam empatpuloh lapan untuk hari ini. kita kembali ke sri pentas. sekian terima kasih. beboiiiiii~ =)

91 comments:

  1. whoahh!! habis dia angkut sume wartawan/ kehkehkeh

    ReplyDelete
  2. weiwittt cik epal,

    kembang semangkuk la tuh..hehehe.bestnye dia.ramai org glamer baca belog dia.agak2 dato siti baca x belog cik epal nih?

    ReplyDelete
  3. nmpk la blog cik epal ni besh..fofular la katekan..promote blog hampeh sy cikit..hahahaha..joke ja

    ReplyDelete
  4. wah,wah,wah.
    bkn men cik epal skg ni..
    tahniah!tahniah!=)

    ReplyDelete
  5. wow wiw wuw~

    hi abgnas ...ecececehhhh

    kot2 la abgnas bace comment box ko kan cik epal ...keh keh keh

    ReplyDelete
  6. woh pasni masuk program terjah la..hehe

    ReplyDelete
  7. wah..tahniah cik epal..nas ahmad pon sempat terjah blog cik epal..bez2..:)

    ReplyDelete
  8. heheheheheheheheh...mst die terjah ko plak nati:)

    ReplyDelete
  9. heheheheheh...nati mst abg nas terjah ko plak..haha..

    ReplyDelete
  10. cool lah cik epal!
    smpi abg nas follow
    ngee :)

    blog cik epal best woo
    i loikeee!
    weee~

    ReplyDelete
  11. waahhh btmbh2 glamer la cik epal..cayalah..

    ReplyDelete
  12. cik epal, kite pon nak say tQ sbb cik epal sudi nk komen blog kite. hak hak hak ^.^

    ReplyDelete
  13. best giler...habis ar lepas ni masuk segmen terjah

    ReplyDelete
  14. FULAMAKKKK ..

    blog cik epel comel nye glamzzz le now yek ..

    ReplyDelete
  15. blog cik epal gebusss dah malatopp pewwiittt :)

    ReplyDelete
  16. wah abg nas buat sesi terjah kat blog lak.hik3..

    ReplyDelete
  17. Waaa cayalah cik epal...abang Nas Ahmad sudah terjah blog u....mesti blog glamour kan. Silap-silap masuk program terjah lak...memang ramai yg dh buat program ni sekarang...terjah menerjah...jgn salah terjah sudahlah...

    ReplyDelete
  18. hehe..hari tu ibu hanis zalikha..skang nas ahmad pulak..hebattt...XD

    ReplyDelete
  19. blog ni dh jd perhatian wartawan2..nmpknye cikepal kene bhati2 mnulis lah, sekali masuk melodi sbb kontroversi...hehe

    ReplyDelete
  20. cik epal ni mmg hot la, tu yg abg nas terjah blog ni. siap follow lagi ^^. mesti terkejut beruk kan. (ni mst kak pora yg recommend blog ni kt nas ahmad. hihihi) mungkin dia private blog sbb die tgh karang entry cinta utk cik epal tp malu org lain baca kot. hihihi

    ReplyDelete
  21. wah hebat nih pasti dia wartawan senior dan terbaik d malaysia yah cik ?

    ReplyDelete
  22. cayalah cik epal..ni pon leh ckp blog pcisan..3k lebih tu follower..tabik spring la...

    ReplyDelete
  23. tahniah. blog cik epal semakin fofular :))

    ReplyDelete
  24. wahhh....tahniah cik epal

    *walau pon motif tahniah tak dikenal pasti*

    tp tula,,,nas ahmad private la plakk blog die

    ^_____________^

    cik epal cantik la header!!

    *drool*

    ReplyDelete
  25. hahaha sekali betul2 kena terjah!LOL :D

    ReplyDelete
  26. pehh. hebad wo nas ahmad siap follow. hoohee.

    ReplyDelete
  27. salam cik epal..

    wah mantapla..(^_^)..

    chaiyok2..

    ReplyDelete
  28. salam cik epal..

    wah mantapla..(^_^)..

    chaiyok2..

    ReplyDelete
  29. Terbaik lah cik epal! kan dah kena terjah..Hehhee

    ReplyDelete
  30. kalau aku yg x femes ni follow ko..agak2 ko buat kan 1 entry tok aku x?hehe

    ReplyDelete
  31. cayala cik epal.. wow!

    ^___________^

    dni lak teruja tengok ni. nak tumpang lompat2 gumbira. hehe

    DEMI KAMAR BERADU

    ReplyDelete
  32. cayala cik epal.. wow!

    ^___________^

    dni lak teruja tengok ni. nak tumpang lompat2 gumbira. hehe

    DEMI KAMAR BERADU

    ReplyDelete
  33. cayala cik epal.. wow!

    ^___________^

    dni lak teruja tengok ni. nak tumpang lompat2 gumbira. hehe

    DEMI KAMAR BERADU

    ReplyDelete
  34. wah!
    abg nas terjah blog kamu cik epal..
    ehhehe;)

    ReplyDelete
  35. wuu!best2!abg nas follow!tahniah cik epal:)
    kata org kalau kita rajin melawat blog lain ramaila yg dtg juga pada blog kita.
    selagi entry kita tak usik hal kain org lain insyaALLAH cik epal akan dpt lagi ramai follower:)

    selalu juga jadi silent reader cik epal:P

    ReplyDelete
  36. puiyoooo!!!
    kena terjah dengan nas ahmad
    weeee =D

    ReplyDelete
  37. cik epal kan famous.x mustahil ct nurhaliza pun terjah blog cik epal nnti.

    ReplyDelete
  38. Wah, nampak cik epal bakal menjadi apple yg sensasi (merepek ker ayat nie)

    ReplyDelete
  39. abis la kau, lepas ni kau slalu kena terjah. hati2 masa komen.ahahaha

    ReplyDelete
  40. fuuuyyyooohh!!
    dah tatau nak cakap apa..

    ReplyDelete
  41. waa... glemer la cik epal kalau camtu..

    ahkak pun follower gak tau..

    ReplyDelete
  42. FUIYOOO..
    Nas Ahmad folo cikepal..
    haruslah..
    diapun nak kroni sama lagi 3000++ follower cikepal nih.
    haha~

    ReplyDelete
  43. wah... bestnyer.
    Tak sangka abg nas ni ada blogspot.
    Tapi dia mesti tak nak masuk blog saya.. huk2.. sedihnya...

    Dia nak ngorat cik pal kot..kikiki :p

    ReplyDelete
  44. pls datuk seri farid, sila jenguk blog wa!!! koman2 pun uncle karam singh walia! ...


    hahahha


    >>___<<

    ReplyDelete
  45. adik Nas Ahmad ade follow saye,
    percaye x?

    hehe :D

    ReplyDelete
  46. thx singgah my blog..my blog lg picisan or serpihan je..kalo nk compare ngan blog cik epal..huhuhu..

    oh ye..saya baru terjah ke sini untuk mencari satu kepastian..hehehe..

    ReplyDelete
  47. weeeeeeeeeeee hebat gila..sampai naz ahamad terjah,,.tahniah!

    ReplyDelete
  48. perghhhhhh..! nas ahmad tuu.. jd follower cik epal kite..
    thniah2!
    huhu..

    *lps ni cik epal akan di terjah oleh si nas secara tiba2.. mcm artis la pulekk..*

    =P

    ReplyDelete
  49. waaahh.. nnti michelle lak terjah! best2!

    ReplyDelete
  50. rasenye karam tu akan bace kot blog cik epal

    mane la tau

    ReplyDelete
  51. mang aih..

    pasni bley masuk melodi plak epal.. :D

    ReplyDelete
  52. ermm nampaknya cik epal sekarang ini dalam perhatian pihak TV3.. Abang nas Ahmad tu wakilnya tau..

    hehe ..

    ReplyDelete
  53. GEMPAQ laa u babe!!!wewiitttt~~!!^_^

    ReplyDelete
  54. wahahahahha..tumpang bangga ah , dik! :D

    ReplyDelete
  55. wahhhh...femesnya cik epal....;-) tahniah2...suka bca blog cik epal...

    ReplyDelete
  56. wahhhhhhh cik epal...thnx terjah ke blog sy =)
    anyway if nak karam singh walia terjah blog cik epal..nie dah masuk dlm slot "aduan rakyat"
    de pe2 yang cik epal nak adukan?
    =)

    ReplyDelete
  57. hahaha..
    cara bebelan cik epal agak
    lucu ok...
    hahahahaa..;P

    ReplyDelete
  58. wah glamer u..bila plak la si nas ahmad ni nak terjah blog ak yg x seberapa tu..klu dia tgl jejak kt shoutbox dh bangga sgt dh..hehe

    ReplyDelete
  59. ooohhh......cam nie kalo nak buat segment terjah....kena terjah blog cik epal dlu lah..kot2 cik epal yg terjah dulu kan.. :p

    ReplyDelete
  60. Wah makin meletuplah cik epal ni..
    Lepas ni kena Terjah ngan Nas Ahmad la plak.. Terjah versi blogger

    ReplyDelete
  61. sy jd follower awk,awk x mention pn.....huhuhu.....(konon2 cdey la sgt).....bessnyerr awk.....bla la ally iskandar nk follow sy lak..hikhikhikk......

    ReplyDelete
  62. wahh!!
    cik epal makin femes..
    huhhu!!

    ReplyDelete
  63. abg nas rambut ketak2 tuh?? mesti ko pun rambut ketak mcm dia...

    ReplyDelete
  64. gile r hebat lu,bila lisa nak terjah belog gua pulak ek agak2 lu,hehe

    ReplyDelete
  65. ahaks...cik epal mmg hangat laaa...
    bab2 merepek2 pun sis suka baca :)

    ReplyDelete
  66. angkut je cik epal...
    lg rmai lg meriah..
    ngeeee...

    ReplyDelete
  67. sure pukul 12.30 tgh hari aku terpacak dpn tv ahd ni wakaka

    ReplyDelete
  68. wah,nas ahmad tu..congrat

    cik epal jemput la dtg blog akak pia

    cik epal pernah komen blog akak

    terharu neh

    ReplyDelete
  69. wah org hiburan msuk blog ney

    ReplyDelete
  70. alaa....

    nak la jugekkk!

    suh la abg nas terjah tijah plakss. hehehe

    ReplyDelete
  71. kenapa orang ucap tahniah??? muehehe :D

    ReplyDelete
  72. kelaka la ang ni wahai cik epal. baca blog ang aku pon guling guling macam tenggiling. wakaka.

    ReplyDelete
  73. cik epal yg famous..
    smpkan abg nas ahmad pun dh jd follower kamu..hikhik..

    ReplyDelete