Friday, April 2, 2010

[TAKZIAH] Al-Fatihah atas pemergian Din Beramboi





Teringat masa tengok Raja Lawak Final. Arwah pernah cakap dekat Alex "Kalau saya tak ada nanti, saya harap awak ganti tempat saya" lebih kurang macam ni la ayat dia. Rupa rupanya ada makna tersirat di sebalik kata kata itu.








Bila dengar radio ERA segmen arwah dengan pak nil tu tergelak gelak juga. tapi now dah tak ada dah. hmmmm









innalillahi wa inna illahirajiun..






Al Fatihah dan takziah buat pelawak Malaysia, Mior Ahmad Fuad Mior Badri atau lebih dikenali sebagai Din Beramboi.



Allah lebih sayangkan arwah. Meninggal pula hari jumaat, penghulu segala hari.



Sedih dengan kehilangan seorang seniman yang berbakat besar. Semoga rohnya dicucuri rahmat dan di tempatkan di kalangan orang orang yang beriman. AMIN


Ajal adalah satu yang pasti berlaku, maka seorang mukmin yang bijaksana akan sentiasa menyediakan dirinya untuk menghadapinya.




Setiap yang hidup pasti akan mati. Daripada Nya kita datang dan kepada Nya kita kembali.
AL-FATIHAH.



p/s: too many people died lately. Terkejut sebenarnya sebab tak sangka

15 comments:

  1. takziah pada family beliau =)

    ReplyDelete
  2. takziah untuk fam arwah... Al fatihah

    ReplyDelete
  3. alfatihah..
    sedh sngat2 khilgan nye ..
    =(

    ReplyDelete
  4. al fatihah...
    ramainya tulis ttg din beramboi ni
    moga rohnya dicucuri rahmat

    ReplyDelete
  5. Betul tu.. sgt tidak sangka pemergiannya amat cepat sekali..

    ReplyDelete
  6. a ah..sadis pun ada terasa pun ada..dia dgn afdlin n de gang adalah lawak pndai bkn lwk bodo apa yg owg len ckp kn..dia sgt2 best

    al-fatihah~~~~

    ReplyDelete
  7. al fatihah..mesti rindu kat dia nanti

    ReplyDelete
  8. al-fatihah..ya betul betul..bukan menidakkan perkara yg pasti..cuma kdg2 terkejut jg dgn aturan NYA..wallahua'lam..kita x tau bla masa kita..cuma yg pasti ia tetap pasti..

    ReplyDelete
  9. betul.
    ramai akhir-akhir ni.
    innalillah.

    ReplyDelete
  10. alfatihah buat arwah... semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di golongan yg beriman amiinnn....

    ReplyDelete
  11. Kehilangan beliau amat dirasai lebih-lebih lagi diwaktu pagi bila memandu ke tempat kerja..sedihh

    ReplyDelete
  12. alfatihah...
    em se'us, wani tak tahu pun din beramboi dah meningal..
    baru tadi tahu...
    tupun bace article cik epal nie..
    huhuhu

    ReplyDelete