Sunday, April 4, 2010

Sudah jatuh cinta sama budak yang cute ini =)


bulatnya mata dia






eh! ada tahi lalat la bawah lips tu. ye ke tahi lalat tu?? ke tahi apa tu??




woods woot woot! :D





tengah bosan bosan. Layan la video budak kecik ni . klik SINI nak tengok budak kecik ni bercerita. Comel ouh. rasa nak picit picit je pipi gebus budak ni. Mata dia nak kasi korek sebab mata bulat comel gila wohhh. petah gila bercakap. Tapi sepatah haram aku tak faham budak kecik ni mengarut apa. Faham kat subtitle tu je la. Agak agak kalau subtitle tu salah, anggap je lah budak ini tengah mendeklimasikan sajak sempena hari merdeka . Budak ni mengarut cakap French. Mana la aku nak faham. Kalau cakap Jawa tu boleh la aku faham jugak sikit sikit. setakat "wes mangan" "kabare" tu tahu la juga.




kecik kecik macam ni rakam video petah bercakap akan menjadi perhatian. semua orang pon macam ALOLOLOH COMELNYA BUDAK NI PETAHNYA DIA BERCAKAP. Cuba sekarang aku yang dah tua tua bangka ni buat video bercerita macam ni. Memang saja nak kena baling telur depan laptop. Tak pon orang akan memaki dalam hati dan muntah purple.




Tengok budak kecik comel comel selalu berangan jauh jauh dan harapan tinggi. harapan apa? tettttt~



p/s: Makin lemau mungkin kerana kurang makan tempe sekarang. Atau tempe yang sudah lemau? oh tempe boleh lemau ke? *serious mengarut

51 comments:

  1. kiutnyerrrrrrrrrr...suka suki!!!! :))

    ReplyDelete
  2. cumil sangatttttttttt.. geram jek nak pelukkk.. kekeke

    ReplyDelete
  3. gua dah lama suka miss capucine!

    ReplyDelete
  4. wahhh.. ada iras cik epal la! comel!

    ReplyDelete
  5. haa,berangan ape tu?

    a.kahwin!
    b.dapat anak comel
    c.kedua2dua nya

    ReplyDelete
  6. ehhh... rasa macam pernah tengok. ado cam gadis yang cik epal pernah wat entry dulu tentang videonya.. yang korea ke ape.. macam seiras la. anak beliaukah? :P

    ReplyDelete
  7. terhingat shepupuuuuuuuuuuuuuuu bile teng0k budak tu. Same :)

    ReplyDelete
  8. erk.
    ratu tempe.
    cik epal.
    nape tak guna cik tempe?
    lebih ayu bunyinya.
    hohO~

    ReplyDelete
  9. kabare cik epal..hehe... comelllllnyaa anak sape la yer.. nak geget.. grrr..geram..
    bole jadi pelakon budak kecik ni..hehe

    ReplyDelete
  10. harapan tinggi? apakah? haha. :P

    ReplyDelete
  11. mate dia cm ang la epal!
    hahahaha~
    nseb baek ade taek lalat tuh..
    klu x,msti owg ingt ko~:P

    ReplyDelete
  12. mak aih. comemnye bdak ni. petah gile.

    tempe mane leh lemau, dh mmg lemau pun. hahha

    ReplyDelete
  13. harapan ank sndr ek..hehehhe

    ReplyDelete
  14. comelll...mata dah nak dekat sama ngn mata cik epal. huhuhu...

    ReplyDelete
  15. budk tu mmg comel... mcm cik epal..
    huhuhuu ~

    ReplyDelete
  16. cutenya budak ni...besar2 nanti lagi cute.

    tapi mata dia sebejik macam cik epal ni... adik saudara kot..

    ReplyDelete
  17. ade adik muke camni jugak,sgt puas dpt cubit pipi dier...hehehe

    ReplyDelete
  18. ha. orang mengandung kena salu tgk video comel gini lah. biar kenan ke anak

    ReplyDelete
  19. haaaaaa tau! harapan mau kawen cpt2 & dpt anak :p

    ReplyDelete
  20. macam adik beradik je cik epal ngan budak tu.siyesly

    ReplyDelete
  21. kehkeh lawak tol kamu ni..hehe

    tp memng comel r budak ni..

    ReplyDelete
  22. besarnya mata dia..comey..comey..

    ReplyDelete
  23. ehe.comey cm cik epal pe ckit2

    ReplyDelete
  24. ye cik epal . aku tahu impian kau . hahahak .
    smoge lahirkan ank yg comel ! hahahak

    ReplyDelete
  25. hohohho...x comel sgt...minat naza lg..hehe..

    ReplyDelete
  26. ololo..kiut..ehe..pinjam mata dik:)

    ReplyDelete
  27. ala , mata cik epal pon sama mcm mata bdk ni. wink wink XD

    ReplyDelete
  28. cik epal.. amik award kat blog i tau..

    ReplyDelete
  29. hahah..nanti ko jadi ibu penyayang epal..suka sangat budak

    ReplyDelete
  30. hrpn nak anak comel mcm tu.hihihi

    ReplyDelete
  31. salam cik epal..wah banyaknya follower kamu..chaiyok lah..

    kalau terlampau banyak pot pet kan pening jugak nak mendengarnya.

    ReplyDelete
  32. aduyaiii cute nye ... cm muke cik epel time kcik2 yek ..
    mato dh serupa

    ReplyDelete
  33. kawen cpt dgn klon iwan tu nanti dpt baby comel lalala

    ReplyDelete
  34. cik epal da jemu kot makan tempe..ubah selere ket..huhu..

    ReplyDelete
  35. eh, ada rupa2 dik epal la. hahahh..

    ReplyDelete
  36. OMG! chumel sgt la... chumel gler...

    ReplyDelete
  37. haha..lawaklah cik epal nih!

    ReplyDelete
  38. sungguh comel ini budak..ada gak berangan nak dapat baby mata besar macam ni hahaha..

    ReplyDelete
  39. so sweet
    mata cantik
    nak aku cubit pp dia

    ReplyDelete
  40. untungnya ada taik lalat bwh mulut cm dak kecik tu! hahaha sebab tu dia petah bercakap. pot pet pot pet

    ReplyDelete