Monday, February 8, 2010

nak tengok cerita hantu. Tapi penakut masing masing.




Bersusun laptop dekat bilik aku ni. Tapi asal nak tengok movie. Laptop aku juga yang jadi mangsa.


kawan: laptop kau ada VLC, ada GOM player. Laptop kitorang tak download. Nak download, broadband semput.



Padahal masing masing semua dah advance pakai Win7. Aku je yang masih di takuk lama pakai window xp tak tukar tukar. Nasib baik la aku baik. Aku sedekahkan la laptop aku ni untuk dia orang tengok movie. Tapi kemainnn memasing. Nak tengok cerita hantu. Taknak kalah woo. Sebab aku nak tengok cerita lawak lawak. Si ilia hazwani dok kata. "apa barang tengok cerita lawak lawak. Tak mencabar" (padahal nak exam dah ni. Boleh lagi layan movie cerita hantu pukul 3 pagi ok. pukul 3 baru nak start movie)








Dah kata nak tengok movie. Harus ada popcorn aka bertih jagung pop pop. Tapi disebabkan aku tak ada popcorn. Aku hanya menyumbang Chacos kegemaran. sekali Madihah Damla cakap "pergi ambil dekat loker aku. Aku ada lagi besar daripada kau punya. Pergi amek. Boleh kita makan ramai ramai"





tapi aku tidak jumpa chacos yang besar daripada aku tu dekat loker Madi. Aku jumpa benda ni..



=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=










cik epal: weii Madi. ini ke chacos yang lagi besar daripada aku punya ni? kecik je aku tengok.


Madihah: kau nak aku sumbat benda alah tu dalam mulut kau? Ada kat side bawah tu laaaaaaa.


cik epal: oh.. Nampak dah. Aku ingat kita nak berkelah makan serbuk pencuci ni ramai ramai.


(mahu la sawan semua sebelum tengok cerita hantu sebab makan breeze buat nestum)











dah jumpaaaa dah chacos godang. Macam bapak dan anak pula. Sama tapi tidak serupa. Budak Farihin Syafira, Iylia Abdul Rahman dan Ruzanna Raus ni dah macam jadi roomate sejati pulak dekat bilik aku untuk tengok moovie punya pasal. (saja aku nak bagi nama penuh masing masing)




gambar budak budak 6 orang dalam bilik ni yang menonton movie hantu tidak boleh disiarkan. Sebab semua alim alim dalam bilik. (Paling alim aku. sebab aku pakai kain pelikat, Kadang kadang pakai kain ghombang. Alim bukan? )




dah habis tengok cerita hantu. Semua berderet pergi tandas ramai ramai. (berjemaah pergi toilet) Masa tengok moovie. Semua tak reti nak takut. Mulut celupar masing masing. Dok cakap. "mana hantu ni?? mana hantu ni?? tak keluar keluar ponnn" tapi tangan dok tutup mata. Tahu pulak takut bila hantu nak keluar. Masa nak pergi toilet. Punya la. "weiii tunggu aku weii. Nak gosok gigi , nak buang air kecil. Tunggu kat luar tau. Tunggu tau. Jangan masuk bilik lagi tauuuuu." (banyak betul tauuu. sampai terlondeh londeh seluar takut kena tinggal punya pasal)




dialog siapa ni?? aku tak nak la bagi tahu siapa. Aku tak suka aibkan orang. wakakaka :D





exam exam exam. Tiada masa untuk blogwalking. Sorry dan terima kasih pada sesiapa yang sudi singgah. Doakan aku dan kawan kawan aku berjaya dapat 4 flat. Walaupun kondominium aje semua carry mark aku. Hehh. (tengok lagi cerita hantuuuuu tengokkk........ tengokkkk lah lagiiiii)

68 comments:

  1. hehehe.. bahaya tu kalau tersilap makan.. terus jadi antu..

    ReplyDelete
  2. ahaha!! same mcm aku ngn kawan2.. nk tgk cite antu tp takut! =DD

    ReplyDelete
  3. hahaha...ala teringat plak tyme dok asrama dulu..bilik yang sepatutnya boleh ada dua org saja jadi 6 org..pasal tgk movie gak...hahaha..pastu suma bungkang tido..tak tau la cam mana dowang atur..pasal wa tido atas katil..hahaha..

    p/s: kalo takut tgk cite hantu tipsnya lepas tgk tu tgk cite lawak lak..nescaya tak takut lagi...hehehe

    ReplyDelete
  4. haha ptut mkn ja breeze bru xtkut haha

    ReplyDelete
  5. sye dok umah batu,nak tumpang?..hehe

    ReplyDelete
  6. teringat lak zaman dolu2 kt aspuri sejibik la mcm korang2 ni xspecially time kt tandas tu ekeke

    p/s>>good luck for exam

    ReplyDelete
  7. tu pown nk takowt ke?? cube naya kwn tu.. tutup lmpu time dye ngah melabur.. :P

    ReplyDelete
  8. gud luck for exam k cik epal ;)

    ReplyDelete
  9. bagus lah tu makan breeze sambil tgk cite hantu.jap lagi sorg2 bebuih mulut.haha

    ReplyDelete
  10. haha. cerita zombie kg pisang lah paling seram.
    nagahaha. seram ayam. haha :D

    ReplyDelete
  11. ahahaaaa sumpah lawak yang ni....haha

    ReplyDelete
  12. tengok cik epal jangan tak tengok. kalau tak tengok rugi... miahaha..

    beshhhh of luck untuk exam taw!

    ReplyDelete
  13. Takut nak komen..
    Takut hantu marah kat aku.. :P

    ReplyDelete
  14. wah chacos..makan cicah mayonis sedap a..macam site meal KFC zinger tower tu..hehehe

    ReplyDelete
  15. tengok cita antu ramai2 best...mana tau tiba2 ada "extra member"...
    jeng..jeng...jeng...hahaha

    ReplyDelete
  16. jom tengok cerita antu ujung minggu ni?

    ReplyDelete
  17. hahahaha gud luck!ni petua nk xm try la mkn breeze tuuu

    ReplyDelete
  18. hahahah biasala tuh.. tabiat pura2 berani. anyway, gud luck cik epal~!!!!!!!!

    ReplyDelete
  19. wah.
    cachos sgt sedap!
    my fevret.
    :D

    ReplyDelete
  20. cik epal .! sila jawab tag di page saya. Sudi2 kan lah ekk...~

    ReplyDelete
  21. tgk movie ape tu smpi takot bebeno?

    hehe.

    ReplyDelete
  22. chacos mmg sangat enak. tp yg bbq lg best oooo!

    ReplyDelete
  23. salam epal~

    hehehe.. akak pling suka tgk citer seram... my fav movie 2... :)

    apa pun gud luck n do d best ok... :)

    ReplyDelete
  24. hahahahaha..sis pon takut tgk citer hantu.. kalo husband x de.. mampus x tgk.. kikiki..:)

    ReplyDelete
  25. biasa la tu.
    berani pun sbb ramai2 tgk.
    haha.

    ReplyDelete
  26. salam cik epal. terima kasih ya sudi singgah di blog kakchik. tak sangka org glamer nak singgah hehe.
    tengok movie tak best kalau takde popcorn tapi lagi best kalau tengok ramai-ramai terutama cite hantuuuu.

    ReplyDelete
  27. heeeeee~
    seram tak..
    hahaha.
    tp org ppuan ni mmg byk stok mknn yerk.
    cis!

    ReplyDelete
  28. hahaha..
    neway..
    gud luck 4 exam cik epal..
    =)

    ReplyDelete
  29. cik epal tengok cerita hantu ape?

    ReplyDelete
  30. lwk je bc entri neh.
    sy dulu kt asrama cm tu jgk.
    ble pz ada tygn cte hntu.
    toilet mcm ada cbutan bertuah
    :D

    nice blog btw (:

    ReplyDelete
  31. pernah takut tengok cerite hindustan.. cerita antu tak takut!! bukan apa , kalau tengok cerita hindustan takut nangis.. huhuhu...

    ReplyDelete
  32. ahahaa.
    lawak je cik epal neh.
    xD

    nwy, goodluck! :D

    ReplyDelete
  33. heh3x..

    akak ni penakut nak tgk citer hantu.. walaupon hati dok meronta2 nak tgk.. hu3x..

    Gd Luck yer cik epa.. jwb exam lek lok tau!.. :)

    ReplyDelete
  34. cik epal..

    saye tertarik dengan name IYLIA ABDUL RAHMAN.

    i think she's my old fren mase form 1 .

    can u ask her, pernah tak die belajar di besut dan dungun satu tika zaman hingusan dahulu?
    please ya

    ReplyDelete
  35. akak sampai sekarang xmau tgk cite hantu gara2 terkena penangan game hantu....

    ReplyDelete
  36. Huhuhu.... best tgk citer hantu ramai-ramai kan?

    ReplyDelete
  37. kalau zaman study dulu, kalau bukak movie, 1 level dtg tgk sama.. leh jd panggung wayang sardin sbb sumbat 20 org dlm 1 bilik.. hahahaha

    tp tu semua kenangan.. cik epal pun takut gak eh? hehehehe

    ReplyDelete
  38. jgn tgk movie selalu tambah-tambah nak dekat exam...kalau gagal kerana tgk movie amatlah tidak berbaloi hokeyyyy

    ReplyDelete
  39. hohoho...sapenya ayat tu ekk?? hehehe...

    ReplyDelete
  40. haha.lawak la korang neh!
    adeh ai..
    aku yg bce pn bole tgelak sorg2 taw..
    hehe..

    ReplyDelete
  41. chacho tu mmg sdp kan
    kalo mkn sure khayal..hehehe

    ReplyDelete
  42. dok asrama da la seram..tgk cite antoo x berani woo..( mmg dasar penakuut.hik2..)

    ReplyDelete
  43. samalah..akak dulu zaman muda mudi mcm korang ni, mmg suke cite hantu ni.tapi sejak dah kawin ni, takut plak tgk..kalau ada cik abg leh polok2 ketakutan sikit..hehe..

    ReplyDelete
  44. epal, zaman study ni ialah zaman paling best sekali.. so enjoy while u can.. :)

    all the best for your exam dear :)

    ReplyDelete
  45. hehe saya pun takiut jugak nak tgk sorang2...

    tapi kalau ramai memang suka tgk :)

    ReplyDelete
  46. nak tengok citer antu mesti ada orang teman baru best

    ReplyDelete
  47. same la time2 akk study dlu..nk tngok tp tkut..hehehe

    ReplyDelete
  48. alololo...comel jerk cik epal tgk muvy hantu dgn kwn2...

    wish uols luck on ur exam dear..=p

    jualan bunga sempena hari kaseh sayang serendah rm8 shj, tempah sekarang...

    ReplyDelete
  49. hahahaah . btl3 .
    dorg brani tgk . tp tkt realiti :P
    wahaha .
    klaka2 . best r blog ko ^^

    ReplyDelete
  50. KEropok ChachoS cicah ngan serbuk BREEZE... sedap woo, MAaLETOPP!!

    ReplyDelete
  51. chaiyokk exm..
    bru sbeh test 1..

    skng dh blik umah!hoyehh:)

    ReplyDelete
  52. haha..kuang asam ko kutuk mmbr2 ko..alaa ko mcm tk knal jer mmbr2 ko nei..tkpe2 lpas raye cina kte smbung tgk lak..huhu..:p

    ReplyDelete