Saturday, February 20, 2010

Jangan KLIK. Menyesal nanti kalau buka.

-tak ada apa apa ponn-





errrrr dah kata dah. Jangan bukak jangan bukak tapi DEGILLLLL. Ini lah orang kita. Lagi kata jangan. laaaagiiii la nak di bukak. laaagiiii la nak buattt. Hehh. Sekarang boleh menyesal hantuk kepala anda di dinding laju laju sekarang. (refer pada tajuk entri)







-saja aje nak letak gambar budak pakai serkup ni lagi. Walaupun dah lapanpulohpalan kali aku letak gambar budak comel ini. Kenapa kau comel sangat ha?? Mak kau bagi makan apa ha??-





p/s: nak pergi perah susu lembu nak buat carrot susu. nak buat carrot susu pakai susu lembu ke??

49 comments:

  1. hahahaa... x kire. nak bukak jugak
    alalala...comellnye dierrr

    ReplyDelete
  2. ala....dh klik...sob3....sedih2.....xpe..x menyesal..hehe..

    ReplyDelete
  3. hari2 mak dia bagi makan arnab rasanya... kekeke

    ReplyDelete
  4. perah je ape2 yg boleh diperah.. hehe janji ada susu :p

    ReplyDelete
  5. ok, skang jgk saya hantuk kepala ke dinding laju2...wacaaa...hahahaha

    ReplyDelete
  6. i really like dat baby.. so damn cute!!! korean baby ek??

    ReplyDelete
  7. eee menyesal nya aku...eee...hahaha

    ReplyDelete
  8. http://www.youtube.com/watch?v=miv-ZEmwtVg


    kawan budak comel tu..

    "owh mak,nak kawen ngan org fench boleh??nak anak macam tu..!!"

    ReplyDelete
  9. si tecik tu mmg comel..cair tgk muke die :)

    ReplyDelete
  10. sy mmg seorg yg degil cik epal!
    muahahaha=P

    ReplyDelete
  11. serius menyesal ni.
    hahahak..

    ReplyDelete
  12. tu akula tu mase kecik2 dulu,.

    kecik2 dulu ak comel,.
    dah besar nih lain macam siket sbb makan bger bnyk sgt,.

    ReplyDelete
  13. ade ade jew cik epal..
    makan laju2 kang

    ReplyDelete
  14. wat head bang..hehehe..perah susu lembu tuk minum cik epal..:P

    ReplyDelete
  15. ^_^ mak dia bagi minum carrot susu lembu kot cik epal. hehe

    ReplyDelete
  16. ya ALLAH budak ni terlalux100000 cute sgt2!!

    ReplyDelete
  17. ko ni , idea ade je kan ?
    hahaha
    btw , still sonok ukk blog ko ^^

    ReplyDelete
  18. mak dia bagi makan tempe..
    jadilah comel macam cik epal..=)
    hehe~

    ReplyDelete
  19. nk wat baby cemtu la..agak2 jd ke tak ek?ahak2

    ReplyDelete
  20. haha..
    ko ni epal..
    saje je kan.. da tao kite org melayu camtu..lg nk uat tajok n3 camtu..

    tu ahh aku heran..
    awat depa ni spisis comeiii..
    kulit haluihh ja..
    aishhh.. mkn babi kot..haha

    ReplyDelete
  21. cik epal..jom ah jadi follower ambe...minat sangat dengan bebelan cik epal yg cun mecun tu....

    ReplyDelete
  22. Salam wajah dak comel ni lebih kurang Cik Epal je..hehe...... :)

    ReplyDelete
  23. kasi suspen je cik epal ni...namun tajuk mesti gempak kan?

    ReplyDelete
  24. leh pakai susu lembu ke?
    susu ibu lg sedap kot...:-p

    ReplyDelete
  25. erk...
    sedap ke guna susu lembu..
    huhu

    ReplyDelete
  26. perhghh carrot susu..pastu letak ais.. minum time tengahari masa panas terik..memang heaven a..more ice please!!!!hehe

    Cash-out Pertama Selepas 5 ke 6 Bulan Bersama Nuffnang

    ReplyDelete
  27. mak dak nih bagi makan nestum 6kali sehari..
    hahahah~!!

    :D

    ReplyDelete
  28. Mak dia bagi makan adobe photoshop....mungkin kalau di edit la.
    haha~

    ReplyDelete
  29. pernah makan nasi ngan straw x cik epal?
    hahaha..

    comei gila baby tuh :)

    ReplyDelete
  30. ya Allah
    kurniakanlah anakku secomel ini nanti
    comel muka
    comel akhlaknya

    amin....

    ReplyDelete
  31. awatlah gatai tangan nak klik gak *ihiks*
    sib baik ada baby chomel tu....

    ReplyDelete
  32. pipi die sangat pink oh~~ adorable btol!!

    ReplyDelete
  33. alahai..terklik plak..susu lembu buat carrot susu? belum pernah cuba.

    ReplyDelete
  34. cik epal, kenapa ni,janganlah begitu, tak kesian ke kepada hamba, dah tahu hamba akan KLIK, mengapa dihalang juga, izinkan lah, kan itu lebih baik, tengok apa dah jadi, tengok betul-betul...
    Tak ada seorang pun yang menyesal, kecuali hamba, hamba dan rasa menyesal selepas buka, tak ada apa-apa di sini, cita-cita hamba nak jumpa cik epal di sini, tapi...
    Hampa, yang ada hanya budak tu eje, bukanye comel sangat, tapi kira comellah juga, tapi hamba bukannya nak lihat gambar dia, hamba nak yang lain, hamba nak tidak menyesal....

    berikan balik menyesal hamba...

    ReplyDelete