Thursday, January 21, 2010

nantikan filem terbaru 2020 di pawagam berhampiran anda..terasa kiamat sudah dekat pula...



fullamak...kalau hollywood ada 2012...mallywood lagi power root...jangan main main..ada 2020 wooo.... dengan tag line.. "den dah kobakan dah ekau dogil"



haa..agak agak siapa ea pelakon cerita ni?? Rozita Che Wan?? Ayu Raudhah?? Ashraf Muslim?? Intan Ladyana?? Awal Ashaari?? Diana Danielle?? Nasir Bilal Khan?? M Daud Kilau?? Jaafar Onn?? Edward Cullen??



ok..nantikan di pawagam berhampiran anda pada tahun 2020 nanti ok!



p/s: bila cakap pasal kiamat...rasa takut pulak..sebab sedar diri banyak dosa...bila nak bertaubat ni..asyik tau buattt je la...hehh...

53 comments:

  1. dh ade pelakon blom ??
    wahkaka nk interview lah cm nie

    =)

    ReplyDelete
  2. erk..2020..
    org nk wat filem ni pon kna wat awal2..huhu.

    ReplyDelete
  3. Yeay yeay cik epal nak belanja tgk wayang yey yeay

    ReplyDelete
  4. memand ade ke cerita ni ye?
    humm
    mcm2

    ReplyDelete
  5. heroin cik epal aku rasa citer ni wakaka

    ReplyDelete
  6. adoi...ni cite betol ke tipu nih...huhuhu...lain macam jek spelling atas poster tuh... =p

    ReplyDelete
  7. Gile.....KLCC di landa tsunami...tp dari mana air laut tu dtg ?
    KL ada laut ke ?
    :)

    ReplyDelete
  8. 2020 lambat lagi...entah sempat ker tgk..

    ReplyDelete
  9. nak tunggu cik epal belanja tgk wayang=p

    ReplyDelete
  10. tu la kiter nie.. selalu leka walaupun tahu kiamat sudah dekat.. tanda2 besar & kecik dah kuar.. tp masih alpa.. hu3x..

    ReplyDelete
  11. siapa pengarah filem neh?
    hihihihi.
    =)

    p/s= serang astro ^___^

    ReplyDelete
  12. malas ar layan citer2 berunsurkan munafik neh..

    ReplyDelete
  13. perghh!!!
    i wonder wat kind of movie wud dat be..
    konterversi banyak nnt tuh..
    heheheh...


    girl.. kalo free, jenguk my friend punyer blog,
    seanblossom-preorder.blogspot.com
    ada byk pakaian untuk wanita skali ngan beg.
    jenguk k?
    thanks...

    ReplyDelete
  14. yeke ko ni cik epal.aku macam ragu2 je..aku kalau osman kering berlakon baru aku nak tgk

    ReplyDelete
  15. ahahaha..
    adeke cite ni..
    ke rekaan je..
    haha

    ReplyDelete
  16. errr ade ker citer ni?compius saye~

    ReplyDelete
  17. 2020??? wow.. hahaha... ntah ntah tak sempat nak 2020...=PP

    ReplyDelete
  18. ape kate cik epal je jd heroin hehee

    ReplyDelete
  19. Sapo nak buat filem ni?
    isk2..
    2020...
    wawasan 2020 masih releven lagi ke agak2..
    hehe~

    ReplyDelete
  20. heroin dia rosnah mat aris

    hero dia ar badul

    ReplyDelete
  21. kalo edward blakon, den poi tgk citer ney kt wayang.. law tk, download kt umah jela.. xD

    ReplyDelete
  22. wajib tengok nie..sure box ofis punye..hehehehe

    ReplyDelete
  23. uish..mati² ingat btol tadi..haiyoooo....

    ReplyDelete
  24. Hi cik epal :) I'm ur silent reader.

    ReplyDelete
  25. Hehhe.. lawak bunyi tagline nye.. loghat nogori sombilan laik tue...

    ReplyDelete
  26. 2020 kalau dunia tak kiamat mungkin malaysia yang akan kiamat kot hahahahaha

    ReplyDelete
  27. pehh...mintak di jauhkanlah dr mala petaka nih...

    ReplyDelete
  28. heh ekau ni epal tmpe weh..mane ko hamik iklan film nih?..

    erm, 2020 erh..tah msih idop k tidak aku time tu?..wallahu'alam..

    ReplyDelete
  29. citer ni ditayang di negeri 9 sahaja..maaf

    ReplyDelete
  30. hiks ! betul betul ade ke ni ? bhahaha ^__^

    ReplyDelete
  31. kambing gurun tol!
    ingatkan btol ade cte baru..
    wakakaka...
    twon 2020 ice bru 27 twon..
    mude ag.. hehe ^^

    ReplyDelete
  32. kalo heroin nye cik epal ok gak ni haha

    ReplyDelete
  33. Kalau sedar hari nak kiamat, banyak la buat amal...Memang benar kiamat telahpun hampir. Pergerakan dalam bumi (gempa bumi) telah pun manjadi2 sejak akhir2 ni... Negara kita mungkin dilindungi berkat doa para ulama dan wali yang masih ada. Jadi beringat la....

    ReplyDelete
  34. Kalau sedar hari nak kiamat, banyak la buat amal...Memang benar kiamat telahpun hampir. Pergerakan dalam bumi (gempa bumi) telah pun manjadi2 sejak akhir2 ni... Negara kita mungkin dilindungi berkat doa para ulama dan wali yang masih ada. Jadi beringat la....

    ReplyDelete