Friday, January 22, 2010

kalau lah boleh pergi ke zaman zaman kecil dahulu..pastinya aku orang yang paling bahagia...sebab dulu kecil kecil tak payah fikir masalah..kan best..

.hari ni aku pergi geledah ghobok ghobok (*baca=almari) IBU aku tu..jumpa la gambar gambar masa aku zaman ke "gonjeng" an dahulu...






aku tak tahu la sejak dari kecik ni..siapa la yang ajar aku posing GEDIK GEDIK ni..ok..jangan salahkan ibu mengandung..IBU ku yang cantik tertarik menarik anda memang da BOMB..anda memang tidak bersalah...tidak perlu salahkan diri anda ok!








dari kiri cepat lariii...
-nor-abang ajip-cik epal-kak ina tengah pangku adik aku RINA-
semua muka gonjeng gonjeng time ni..TERIMA KASUT..abang ajip tu dari kecik sampai aku dah gemuk gedempul ni pon suka tahu nak sakat sakat aku...dia suka bagi nombor telefon aku dekat kawan kawan dia yang tak semenggah tu...nak je aku lepuk sekor sekor...NOR yang paling kiri tu..beza setahun je dengan aku..bab boipren and buayapren ni..memang selalu dengan dia la aku berGOSIP.....









cik epal with RINA (my sister)..haaa..terserlah bukan sifat PENYAYANG aku dari kecil...?? adik aku ni dulu kecil kecil comel..orang ingat dia anak jepun..mak aku la cerita dulu...tapi sekarang dah besar besar COMOT..huakakaka....memang bagus sangat la dia ni suruh cikgu Bahasa Melayu dia baca blog aku....dah cikgu dia pon dah pening dah bahasa apa aku guna kat blog ni..hehhh....








-cik epal- nor- kak INA pegang RINA dan abang ajip-
diorang ni antara cousin aku yang paling rapat la..dari kecil sampai sekarang rapat tahu?? masa aku putus cinta dulu..semua bagi semangat ala ala tahi ayam hangat..abang ajip tu aku rasa dah nak kahwin dah sekarang..dia tu suka sakat aku tauuu..MENYAMPAH aku..siapa la pergi letak bedak kat pipi aku macam tu tu?? dah macam tepung gomak dah aku tengok...ni IBU aku la ni punya kerja..eh! jangan salahkan ibu mengandung..tak baik tahu??






nor with cik epal..

maK OIIIIIII..tembam gilo aku dulu dulu ye..tapi aku rasa side effect bedak setempek macam tepung gomak kat muka aku tu la nampak tembam..siapa la pergi nak DAJALKAN aku tuuu?? nanti la aku pinjam laci DORAEMON..kita kembali ke zaman silam....hoyehhh~






time ni aku kat PORT DICKSON..ayah aku cakap time ni kitorang nak mandi..tapi tak jadi mandi pon sebab nak dekat maghrib..so..bergambar aje la..
aku rasa gambar ni paling tak senonoh sekali..adik aku sopan la jugak duduk macam tu..aku bercangkung tahu ambil gambar..nampak spender lagi..auwww..comelnya spender aku..lepas ni mesti aku kena KUTUK sebab letak gambar nampak spender dalam blog..tak pe la..kutuk la..aku REDHA...



aku rasa aku nak kembali la zaman kecil kecil dahulu..best je rasa time tu..nak mintak aiskrim mesti dapat..lepastu..masa kecik kecik boleh pakai baju seksi seksi..posing nampak spender..dah besar besar ni mana boleh..karang orang cakap buang tebiat pulak..kecik kecik dulu INNOCENT..(sekarang pon INNOCENT jugakkk)...tak banyak buat dosa..kalau melawan dengan ibu ayah pon..ibu dengan ayah yang tanggung dosa..sekarang semua benda..dosa dan pahala tanggung sendiri...so..LU PIKIR LAH SENDIRI...assalamualaikum =)





(perghh..aku bagi salam pulak dekat entri ni..jangan lupa jawab dalam hati ok..aku nak pergi cari DORAEMON..nak pinjam laci suka hati yang boleh pergi zaman silam tuu..kalau jumpa SUNIYO dengan GIANT agak agak dapat tak aku pergi zaman kecil kecil dahulu ha? aku seram sejuk je ni macam nak kena belasah dengan GIANT tuuu...)



p/s: re post...anggap je la aku tengah tak ada idea...haha :D

52 comments:

  1. tak sangka dari kecil lagi cik epal mmg sgt pandai bergaya ^^ bakat semula jadi tu cik epal..

    p/s: sudikah di kau menjadi model ku?

    ReplyDelete
  2. a;ah mmg pun
    kalo boleh nak pi zaman budak2
    x pyah fikir mslh dunia mslh diri sndir pun xde...

    comeylah cikepal ms kecik

    klik2 astro

    ReplyDelete
  3. TUA DAN MATI ... XDER UBATNYA


    agagaggagaga
    aku pown xder idea nak komen
    wa tazkirah jumaat jer la weh!!

    ReplyDelete
  4. dah beso dah
    dak neh rupenyer!

    p/s:astro dan mamee...

    ReplyDelete
  5. mmg best..tp bila da beso da kawen..lagi best..hehe..( mmg cik epal kiut la dari kecik..nanti kaau dpt anak nak muka kiut mcm cik epal..huhu..)

    ReplyDelete
  6. rupe-rupenye cik epal ni kicik-kicik lg dah reti berfotogedix..hehehe~

    ReplyDelete
  7. zaman dulu memang best sgt!
    setuju dgn cik epal..

    ReplyDelete
  8. seronok bila teringat zaman kecik2... :)

    ReplyDelete
  9. hahaha, konpem ley survive punye.
    cik epal kann lebih kurang giant. wakaka, joke okeyh??

    mme ah best kecik2 zamn comel2, kite jek comel cik epal tak jgn perasan! hahahaha.
    tp konpem tak dapat kan nak kembali ke zaman tuh. adehhh...

    ReplyDelete
  10. kalau nurul pun pasti mahu ke zaman kecil boleh bersuka ria tanpa perlu fikirkan apa-apa masalah...dan yang penting dapat buat apa yang suka dan mintak itu ini hahaha

    ReplyDelete
  11. cik epal ngn miss oren ada pape pertalian ke???

    ReplyDelete
  12. hahah.
    muke cik epal dari kecik sampai laa ni nmpk mcm same je.

    ReplyDelete
  13. dr kecil sampai besar sgt comel!!

    ReplyDelete
  14. hahaha. cumel la gambar ms kecil2. hehehe. pipi tembammmm sama cm sekarang. eh eh.
    hehehe. ;p

    ReplyDelete
  15. hakhak..comel!xmo jadi model cik epal?

    ReplyDelete
  16. cik epal cari laci suka hati? stok bulan ni dah abes. tunggu bulan depan yerk!=p

    ReplyDelete
  17. oooo...camni ka cik epa zaman kocik2 dulu...apa org kata zaman firaun masuk maktab...hahahaha...

    ReplyDelete
  18. muka sama je dari kecik samapi besar..hee..

    ReplyDelete
  19. lu dr kcik smpai bsr muka xubah2 lgsg

    lu pkai jamu perapat ke weh?haha

    ReplyDelete
  20. heheheheheh suka gila tgk gamba budak2 gonjeng mcm cik epal. spender ada gamba barbie tak?

    ReplyDelete
  21. mmg dr kecik muka cam ni ek epal?
    kiut..
    cuba skang ni pakai lagi bedak tepung gomak tu,mesti lg kiut.hakhak..

    ReplyDelete
  22. Whoaaa...

    Kecit kecit dah cun. Pewit. Cik epal ni best la... Sporting ;-)

    ReplyDelete
  23. btol! zmn budak2 mmg best
    nk buat ape pn bebas je
    ish, entri ni mmg buat mira rase rindu dkt zmn budak2
    hee
    tgk album lama aje la nk lpskn rndu :))

    ReplyDelete
  24. muka sama je dr kecik bawak ke bosar :P

    ReplyDelete
  25. wah..best la dap tgk gambar cik epal masa kecik.. camner nak ambil gambar yg ada kat photo album ekk? ajar saya blh? =)

    ReplyDelete
  26. wahh.. seronok la dpt tgk gambar masa cik epal kecik2.. mcm mane nak upload gambar yg ada kat photo album ekk? ajar saya boleh?hehe

    ReplyDelete
  27. seksi la cik epal...wahahaha...tp comey...=P

    ReplyDelete
  28. amboih comel sungguh dik epal time kecik2

    :)

    ReplyDelete
  29. salam...dr kecik smpi beso cikepal mmg kiut.....

    ReplyDelete
  30. kecik-kecik memang dah bulat..
    ngeh3... chumel..chumel.. :D

    ReplyDelete
  31. hamboi2....

    PP gebu penuh bedak...heheeh comey..

    ReplyDelete
  32. muka maseh sama dr dl smpi skang. hehe. lgi2 ur mata.

    ReplyDelete
  33. pasti ker yang dalam gambar tu cik epal

    ReplyDelete
  34. cik epal...mmg cute dr kecik lg..
    hhhhhehehehehe..

    ReplyDelete
  35. comel..

    mmg zaman kanak kanak adalah zaman yang paling indah...

    ReplyDelete
  36. haaa best kan zaman kecik². btw, comey weh ko dik tiba tinonet dulu weh. muke molat cam epal...cute!!!

    ReplyDelete
  37. cik epal comel sangat waktu kecik

    ReplyDelete
  38. rambut si nor tu xpanjang pun ea??

    *sebok tntg nor, bukannya cik epal. muahaha.

    ReplyDelete
  39. hehe..mmg favy kot orng yg siap kan cik epal dulu letak bedak kat pp gitu:)

    ReplyDelete
  40. comelnyer dia..kecik2 dh pndai posing

    ReplyDelete
  41. haha!! comey giler gambar kecik kecik...
    ksian cj xda gambar kenangan masa kecik...uhuk...uhuk...

    ReplyDelete
  42. tak gonjeng. comel ape... hhehee

    ReplyDelete
  43. haha tgk gambar2 cik epal ms kecik tingat gambar2 aku masa kecik2 dlu pon ada sejibik cam gambar2 cik epal..duduk sederet ngan kazen2 kat krusi kusyen tu amik gmbar, gmbar ngan adik kat krusi ala2 penyayang gtu, gmbar kat pntai..ohh byknya knangan ms kecik2 kn..best asik nak main ja.. :D

    betul tu skrg dh besar byknya mslh..huhu~

    ReplyDelete