Friday, December 4, 2009

minyak senyonyong dan minyak dagu?? PANASS...




-ini kawan aku..nama dia fatin-



Fatin ni memang cun melecun....best betul jadi kawan dia ni..dah la baik..cantik...berbody pekerti....rajin...sopan santun...ayu..lemah lembuttt.... (saja aje bodek kau tinnnnn)..
tapi yang paling penting dia suka belanja aku makan....bila rasa macam aku malas nak turun beli makanan...nanti dia tanya... "kau tak nak makan ke?? aku nak turun ni...kau nak kirim apa apa tak??" aku jawab.. "tak pe la...aku malas nak makan..aku DIET.."



tapi budak fatin ni degil...dia belikan jugak makanan untuk aku..dia belikan "nasi pakapau" suruh aku makannnnnn jugak...dia kata aku perlu tenaga untuk makan...aku asyik malasss je nak makan.... kau orang pernah makan "nasi pakapau"??? boleh la..sedap la jugak kalau orang yang gheti buat....aku tak suka sangat nasi pakapau ni..nak makan makan macam tu..boleh la...

cikepal: weii..aku tak ada duit la nak bayar nasi pakapau kau ni?? yang kau belikan kenapa?? aku tak kirim pon... (buat muka lima puluh sen)

fatin: tak pe la..aku belanja...aku tengok..kau asyik tak makan je....


TIPS yang aku nak bagi di sini adalah....selalu lah cakap dengan kawan anda yang anda tak ada duittt..walaupun elaun dah berkepuk dalam bank....lepas tu kena buat muka lima posen bagi kawan anda kasihan dengan anda....



tengokkkkkkk...berjaya tak aku???? tapi tips ni aku guna dekat FATIN je...sebab dia je yang selalu nak belanja aku makan :D



aku harap FATIN tak baca la blog aku ni....karang susah la...dia dah tahu taktik muka lima posen aku....susah la nak hidup karang tak dapat makan nasi pakapau...hehhh..





-ini NUGGET-


NUGGET ni ada 10 sebenarnya.. (mesti satu dua puluh sen ni)....ini nugget FATIN yang punyaaa....secret admirer dia bagi....dah la junior pulak tu...best betul ea korang yang cun cun ni..ramai bebenauuu nak bagi bunga la..coklat la..tedy bear la..nugget la..kentang goreng la...aku ni tak pernah dapat apa apa pon..muka tak market barangkali... (sila kasihan)


tapiiiiiiii...si fatin ni tak makan pon nugget ni...aku yang sedap pergi TIBAU ini nugget...dari 10..kau tengok la..aku tinggalkan 1 bijik dan suku setengah je untuk fatin...fatin yang suruh aku makan...sebab dia dah kenyang....aku pon apaaa lagiiiiiiiiii..rezeki depan mata beb...NGAAPPP aje la kannnn~


hehh..best betul jadi kau ni fatin...ramai betul orang ngorat...JUNIOR pon ramai mengorat...aku dengan sesedap hatinya mencekik nugget tu..aku harap junior yang bagi nugget kat fatin tu...tak ada la letak minyak dagu ataupun minyak senyonyong kat nugget tu....mahu karang aku yang angauuuu nya....


uihhhh...SERAMMMMM bila cerita pasal minyak dagu dan minyak senyonyong ni mak nokssss~ (gaya gaya mat rempuuuttttttttttttttttt)


p/s: ada sesiapa yang EXPERT pasal minyak senyonyong kat sini??

77 comments:

  1. hehe..klaka la cik epal ni..bahaya tu klu kne mandrem..hrap2 cik epal ok la yek..ngeh2

    ReplyDelete
  2. baiknye cik fatin tu.. comey gak die.. em.. ok la dpt kwn cmtu kan?

    =)

    ReplyDelete
  3. salam cik epal..

    hati2 ngan minyak dagu nih.. susah nk baik... byk kes le skrg nih...

    p/s: nanti suruh fatin belikan aku nasi pakakau.. ehh betul ke name nasik nih... hehehehehehehehe....

    ReplyDelete
  4. comel fatin nie...
    cik epal pon comel

    ReplyDelete
  5. nk gune petua cik epal lah..
    leh mtx mber blnjer sllu..heee..

    =]

    ReplyDelete
  6. yang pasti naget tu mengandungi sisa2 minyak sawit.. xtau aa kalao die goreng gune minyak soya.. bunga matahari ke...
    hohoho

    ReplyDelete
  7. cik epal...? kwn cik epal nie macam budak sekolah menengah je?
    kwn2 masa sekolah ke?

    tapi dia mmg ayu.....
    kirim salam kat fatin

    ReplyDelete
  8. nk gune petua cik epal lah..
    leh mtx mber blnjer sllu..heee..

    =]

    ReplyDelete
  9. apekes laju gile update tibe tibe ade entry baru.

    name aku fatin gak. agak agak ramai x nak ngorat aku?
    woha!

    ReplyDelete
  10. kawan ko comel lah.........naseb aku x de abg,kalo tak,aku da soh die ngorat kawan ko =p

    ReplyDelete
  11. first,jgn lupe jadi follower aku..second..ko mesti xcantik kn?so kena la sgt ngn aku yg xensem nie..hahhaha...kiter dating jum?ko blanje...aku xder duit la (e_e')...(amcm?jadik ak muke 50sen aku..)hahahha..adiooos...~!

    ReplyDelete
  12. best kalo ade kawan mcmtu...dulu time matrik pon ade sorang..die sanggup share makanan die.kalo taknak, die suapkan..best!

    ReplyDelete
  13. owh, cik fatin nie lah yang ramai peminat kat facebook ye :)

    ReplyDelete
  14. apsal lu letak gambar awek gua ni? jgn la promosi2 dia..haha

    gua tak tau minyak senyonyong sebab gua tak percaya benda2 ni..

    gua guna doa dan usaha saja..wahahaha

    ReplyDelete
  15. dik..lupa nak gtau..akak copy kata2 HAMKA ttg cinta utk post dlm blog akak..jgn mare ye

    ReplyDelete
  16. cantekk fatin...cik epal pun sama..hehe..

    ReplyDelete
  17. nama fatin i like mmg secomel tuannya..dan secomel kawannya yg baham nugget juga..haha

    ReplyDelete
  18. sweet.....muke fatin..(nasib owner tak mula perasan tadi..eh..relx sdh..ko ok pe)....

    gle ah mkn 8 nugget..gua xprnh try mkn byk cmtuh....respek ah..

    ReplyDelete
  19. haha bagus ko punya idea nih suka aku nk ikut kakaka

    ReplyDelete
  20. wOw. Bagusnya dapaT kawAn cenggiTu. Dia sendiri yAng nAk bAgi. DuLu sekoLah, asyik mEmber je yang bAnyak mintAk ngAn aku.

    ReplyDelete
  21. nasik pakapau! aku pnh makan.. bukan die nasik putih lauk daging cincang ke? hahah

    ReplyDelete
  22. cik epal lagi cun kot *taktik mengayat cik epal

    ReplyDelete
  23. nasi pakapau tu ape? kalau cuba test try ngan nasi lain x boleh ke? nak try nasi kanda naaaaa....tengok jadi ke x...kekekeke

    ReplyDelete
  24. nasi pakapau tu ape? kalau cuba test try ngan nasi lain x boleh ke? nak try nasi kanda naaaaa....tengok jadi ke x...kekekeke

    ReplyDelete
  25. uh..fatin.cik epal.fatin.cik epal.mana satu ni pilihan abang.

    ReplyDelete
  26. uihh kalo dpt nugget time lapo mmg beshh lah. haha lapo2~

    ReplyDelete
  27. bagus sgt fatin nieyh ek...

    ape kate ko suwoh diew lanje ak..

    hahahaha....

    arap lew junior tue buh sumting..

    karang meroyan lew ko!!!

    ReplyDelete
  28. wakakaka. keji mintak org belanje.

    tapi aku tak pnah makan nasi pakapau (ini pon first time dgr). kalo aku kwn ngan fatin pon rasenye aku akan buat muke kesian supaya die dpt belanja aku nasi tu dan boleh laa aku merasa.

    oleh itu, sila2 laa kirim no tepon beliau kepada saya supaya saya boleh menghulur salam 'perkawanan' ye. ekekekekek...

    ReplyDelete
  29. Cun melecun cik fatin kita ni, kirimkan salam saya kat dia.

    ReplyDelete
  30. alalala..comelnye...
    nak jadi secret admirer gak la

    ReplyDelete
  31. skali lgi cik epal bg tip2 yg mnarik .HAHAHA . nk try gak r. urmmm, maaf sye expert bab2 mnyak nie . HAHHAH

    ReplyDelete
  32. Kenalkan fatin kat aku. Biar aku jaga dia. Gadis comel memang perlukan penjagaan lelaki yang setia. =)

    ReplyDelete
  33. kwn cik epal ade mole kt cheek.
    ade pernh bacerhsia tahi lalat,mole kt cheek tu=disukai ramai.
    btul la tu kn.hee

    ReplyDelete
  34. kim salam kat dia yek hehehee

    ReplyDelete
  35. Setuju dgn aduka...memang baik cik fatin tue...tp cian dia leh kata kena kerap belanja[jgn marah cik epal ;)]...anyway leh kirim Salam kat dia..huhu.Salam perkenalan coz i'm new here

    ReplyDelete
  36. cik epal yg ranum...muke fatin ni cm muke kucing la...mmg comer...komen dh leh terus publish ke?..tk cre k

    ReplyDelete
  37. cik epal yg ranum...muke fatin ni cm muke kucing la...mmg comer...komen dh leh terus publish ke?..tk cre k

    ReplyDelete
  38. Salam Cik Epal. Serius ke nak (tahu pasal) minyak senyonyong dan minyak dagu? Cuba google macamana kedua-dua minyak ini terhasil. Dengan izin Allah, minyak ini boleh membuat fikiran waras jadi gila...

    ReplyDelete
  39. uhhu...mesti best kn jdi kwn fatin...hik3...
    asik hepy je la dpt mkn free....

    ReplyDelete
  40. huhuhu
    baik jgk dak patin tue!!!


    *petua tu mujarab ker

    ReplyDelete
  41. wah~baek doo kwn cik epal.
    kwn kte pon de sowg cmtuhh.
    baek kte smpan dowg ktat2 k cik epal.
    hehehe ;p

    ReplyDelete
  42. fatin tu same je muke die dgn u cik epal oi.

    haah.u nk ckp u chantek ke? ;p

    ReplyDelete
  43. epal oi...pesal la kwn ko ni xmasok lip ice sama ko?
    conferm, ko klah ngan bibir munggil beliau y sgt....sexy tu...auwhhhhhh

    ReplyDelete
  44. fatin tu comel. suke belanje lak tu. hikhik. nak kawan dengan dia boleh? *muke tak malu :D

    ReplyDelete
  45. fatin!!!.....hehehe....hai aku suka makan dabel chese bager...hahaha

    ReplyDelete
  46. lorr..cik epal malas makan ek.iskh2..

    ReplyDelete
  47. suruh cik fatin belanja gua sama
    haha

    ReplyDelete
  48. nak jadi rumate cik fatin gak la..

    :)

    ReplyDelete
  49. xpe cik epal pn c0mel gak~haha
    btw,sy mjd f0lwer yg ke 1725..
    sile terharu..kui2:P

    ReplyDelete
  50. er.aritu aku ada hantar ps3 kat fatin.dia dapat dah lom?

    ReplyDelete
  51. hahaha.. baik punyaa kawan..haha

    ReplyDelete
  52. hahaha..bek ko semayang hajat banyak tolak minyak senyonyong nye kesan tu..hahaha

    ReplyDelete
  53. oho~
    cik epal n cik fatin sme2 chumel la ^__^

    ReplyDelete
  54. bagus tol ko promote membe ko kan.hehe

    ReplyDelete
  55. hye=)
    cikepal sihat?
    thanx tau add i dalam list blog geng cik epal,suke2=)erm.. sukela bace blog c.epal, every entry y ada sgt besh, sedih, syok,geram n macam2 rase, i think,i have read almost all, by the link2 y ada kat entry y ada taw, bes2, kadang2 malam2 xtido, xbosan langsong! dari cite ibu kamu, adik,cikgu skola die,lesen kamu, gonjeng2, kawan, tizz zaqyah,kamu kecik2 n so on..=D

    tapi yang paling tekesan is entri WHO ARE YOU TO JUDGE ME??huh memang makan dalam, kesian kamu, ada jugak eh orang2 macam tu.. hmm.. sabala.. mmg stiap dari kita dicipta bukan perfect, bia je ape org nak kata, asalkan kte bahagia, bukan xda orang y xsayang kte,toi x? belambak2 lagi org y nak kat kite, eh silap, kamu,hehe just be urself

    try kan sukses berbloging k~ xtlly, i baru lagi berblog ni, tapi membace blog2 org mmg dah lame.. till lah i jumpe blog .. byk mase i spend tgk budak muncit pink y comel tu taw, huhuhu

    ktorg pengfollow blog u kamu ni, akan trus doa kan kamu bahagia n ceria salu,insyallah=))

    ReplyDelete
  56. tak tau...tapi sepupu pernah kene...tiba-tiba dengan atuk...

    ReplyDelete
  57. aku pon nk kawan ngan fatin la camni..
    boleh??

    ReplyDelete
  58. nasi pakapau tuh... jenis mcm mane wei..
    kalo mcm tu.. nk soh kwn ang tuh blanje aku jgak la..
    just wanna try how is great taste nasi pakapau tuh je...
    hahahaha
    xpon.. ko je lah yyg blanje aku.. camne?
    ok tak?
    ko kn baek...

    ko baek kn?

    ReplyDelete
  59. hehhe fatin comel.
    kamu pun comel la yang...

    klik2 blog ft ngan sk2...

    ReplyDelete
  60. wah wah nk belajar ttg minyak senyonyong ek..! noti ni! kabar kt mak dia..!

    ReplyDelete
  61. baik...cantik n comel cik fatin ni....

    ntah2 cik epal lagi banyak secret admire kot...saja xnak cakap :)

    ReplyDelete
  62. owoh cik EPAL.. mana Cik DURIAN dan Cik NANGKA? awak x nak promo ko? la~ sian abang Cempedak awak x sebut nama dia.. asyik sebut fatin n fatin je. hehehe. ape2 pun fatin memang best.. saya harap saya dapat kawan dengan cik Epal dan cik EPAL berlanja saya selalu.terima kasih. saya tak perlu belanja cik EPAL sebab dia ada Org Laen belanja.

    ReplyDelete
  63. Memang kawan2 Cik Epal lawa macam Cik Epal gak lah!
    Cik, Jom join kontes lah! RM5 sudah pasti. Maybe lebih2 lagi ... Jom!!

    ReplyDelete
  64. pergh~
    comel tu~
    kena usya dengan junior?
    nak gak~
    hehehe~

    ReplyDelete
  65. orang cakap minyak dagu tu amik drpd dagu org dh mati betul ker?kalau benda ni mujarab,abis la dagu2 org mati kena bakar....

    ReplyDelete
  66. fatin zahra ni 1 malaysia knl die..sbb die comell..hik3..kan2..km salam kt die ea..hehe

    ReplyDelete
  67. mak aiii...cutenye! rajin belanja org plak tu.

    *nk jadi kwn fatin gak ah*

    ReplyDelete
  68. kehkehkeh. rasanye kite dapat rumet yg same perangai yek cikepal. my rumet dulu time kat uni pun dah ar lawo, baik plak tu. padan lak ngn aku yg tak lawo+pemalas+nakalbukanhajat

    muahahaha.

    ReplyDelete
  69. haha
    kimslm ek kat dier...

    cik epAL pown pe kurang nyer..
    cOmel jugak..;)

    ReplyDelete
  70. nme i pon fatin gak...xde pown yang ngorat..hahahah

    ReplyDelete
  71. cutenye kawan cik epal! mcm pelakon sinetron la!
    haha, ala, cik epal ni merendah diri sgt la. :)

    cik epal pon cute la! ;)

    ReplyDelete
  72. makin lama tgk makin cun plak minah ni..

    ReplyDelete
  73. LAwa sunggoh Fatin ni. tp cik epal tetap alwa jugk....!~~! hahah.. sedap je ko melanatak cik epall!

    ReplyDelete