Wednesday, December 2, 2009

gila gonjeng gila aku dulu kottttt.....


gila tembam nak mampuih aku dulu..dan aku sangat sehat dan gagah dulu....tengok badan laaaaa...ini pasti sebab tempe membuatkan badan ku bagai di pam pam..pipi pon sudah labuh hendak cecah lantaiii sudahhhhhh~




yang sebelah aku tu..cousin aku..aku panggil dia kak ina...dah besar ni..kak ina makin CUTE...dulu dia jadi bibik kena jaga aku...tu la...siapa suruh dia lagi tua dari aku..siapa suruh maklong meneran dulu...haaaa...haruslah dia yang kena jaga aku..tak kan la aku nak jaga dia yang tua bangka tu pulakkkk~






sebelah aku tu NOR..cousin aku jugak...aku memang GANGSTER dari kecik...kecik kecik dah pandai bawak kereta tahu?? tapi kereta roda je la aku mampu pakai dulu...mana gheti pegang duit dulu..pegang dan ngapp tempe aku tahu la...kereta aku itu pon pakai kaki dok tolak tolak......sangat stylo bukan kereta roda aku??? (bukan kereta sorong)




nama: cik epal
Tarikh/tempat lahir: 14 jun  dan aku dilahirkan di Hospital Besar Kuala Pilah Negeri Sembilan ( orang nogoghhhhiiii)
penerangan gambar: gambar di ambil di rumah pak MEON tempe..sebab tu aku asyik mintak TEMPE ajeeeee......



ini tak cukup GONJENG lagiiiii....ada lagi zaman zaman gonjeng aku..mahu lihat?? sila TERJAH entri entri di bawah...



KLIK gambar di atas untuk pergi ke BLOG GONJENG CIK EPAL...dan tinggalkan link anda di sana...untuk di link...



p/s: alang alang meyeluk pekasam..aku masuk ini CONTEST terus.... harap ini diterima CIK LAILA... =)

37 comments:

  1. cik epal, akk sgt teruja sbb cik epal sudi bg comment kat blog akk.. tq so much ye.. mmuuaaahh..

    u have nice blog dear.. keep it up..

    ReplyDelete
  2. oh mmg tidak syak lagi! aku sedang dilamun cinta dgn cik epal!

    ReplyDelete
  3. bro xde gambar mase berumur 8tahun ke bawah???

    kenapa perlu cam nie huhu

    out of topic--> lembu tue senyum kat epal kot he..23x

    www.broframestone.com

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum wbrt :)

    Comelnya Cik Epal masa muda2 dulu yer.. Hehehe, saya suka makan epal... Tapi epal hijau... Dulu la... Sekarang tak lagi...

    ReplyDelete
  5. oooo begini rupanya cik epal ya... agak2 bila 20 tahun lagi macam mana ya rupanya????

    ReplyDelete
  6. GoNjeNg..HaIyo Ada2 JaK La..Kat saBah xda wOrds gOnjeNg nie..Hehee

    ReplyDelete
  7. hehehe...budak gonjeng....bawak keta xdak lesen....mau mati cepat ka...hehehehe....chumeinya adik sowang nieh..hehehe

    ReplyDelete
  8. Pass by from Innit! Have a nice day! :)

    ReplyDelete
  9. beshnyer ade gambo kecik2 dulu
    hahahaa~~
    aku ingtkan baby boy mne la tadi
    rupernyer ko
    hahaha
    sowy2

    ReplyDelete
  10. sabau je la
    x habis2 dgn TEMPE
    eyh , i pun suka tempe
    kite leyh geng arrr

    ReplyDelete
  11. tembamnye!!!!!!

    nape kite tak kenal kecik2?

    i mesti dah cubit2 pipi u sebab jeles pasal i kecik2 kurus.

    hehe..

    ReplyDelete
  12. huhuhu....tomei sungguh cik epal ni dulu ye!
    kene cubit pipi selalu tak dulu2 ni?

    ReplyDelete
  13. comei3..;)
    b4 neh jd silent reader ja..
    hehe;)
    but nw sj nk drop by..
    xpa kn??;)

    ReplyDelete
  14. aku nak tanye satu je, ko pena jatuh targolek tak dr keta tu??hoho

    btw gud luck ye..=)

    ReplyDelete
  15. heheheh...sapa snap pic cik epal?

    ReplyDelete
  16. ha..
    comel gile la cik epal.
    nak cubit pipi boley ka?

    ReplyDelete
  17. kecik2 pun dah comel. dah besar lagi comel :)

    ReplyDelete
  18. amboi.... geram macam nak cubit2. rahsianya makan tempe?

    ReplyDelete
  19. ok approved
    haha memang dari kecik dok posing sakan nooo!

    ReplyDelete
  20. sume org puji comey je..huh

    xcomey..wekk

    apelah sgt nk dbandingkan dgn victoria posh bekem pakcik..

    ReplyDelete
  21. alohh, kita nak masuk contest baby tu jg, tp xtahu mana nak cari scanner :(

    scanner kita rosak sbb adik sedara cucuk straw kat celah mana ntahh :(

    ReplyDelete
  22. sebaya adik gwe rupanya. hehehe. cute2 pic cikepal :)

    ReplyDelete
  23. sentiasa sama...cute mute a.k.a bolat sperti dolu2

    ReplyDelete
  24. sebenarnya gonjeng tu maksudnya apa tapaham lahh..

    ReplyDelete
  25. banyak bona gamba ekau maso kocik kocik..

    hahaha suke suke je nak slang nogorii.. :P

    ReplyDelete
  26. temabm nyer..wah3~ geget bleh? ^^

    ReplyDelete
  27. Gonjeng tu tombam ko?
    X silap den maksud eh lain..
    Ber'gonjeng' den selalu la dongar.haha

    ReplyDelete