Thursday, October 8, 2009

SESEORANG YG BERJAYA MENAMBAT HATI AKU..DAN AKU NAK KATA.. "I LOVE YOUUUUU" DAN CIUM PIPI DIA SEKALI..PELUK SEKALI SAMPAI TAK NAK LEPAS

di entri ini..sy ingin mendedahkan secara ekslusif..kepada anda semua...kekasih saya..setelah puas berendam air mata...teriak berbaldi baldi...sy ingin tunjuk kepada anda semua siapa jantung hati saya..kira kalo xde dia dalam hidup saya..saya boleh mati kutu...(sbb banyak kutu khinzir ke..alololo..comelnya sebot kutu khinzir)

TADAAAAAA!!


eh! bukan dia..bukan dia..


rambut u karat sangat la..i x boleh balas cinta u...i mintak maaf..hinss.hins...


TADAAAAAA!!!

eh! bukan dia jugak....

waaa..waa...abg pejallll tahirrrrrrrrr~
walaupun muka u ada iras2x faizal tahir...but kenapa pkai pink2x ni??
x rock cam faizal tahir la u ni....pegi baleekkkkk tuka baju dulu..
baru mengorat i ok..

TERIMA KASEYYYYYYYYYYYY..
(gaya alleycat)

lee min ho..bila kau nk muncul dalam hidup aku..?? sgt suka watak gu jun pyo dalam Boys Over Flowers..walaupun ganas dan kasar tp still romantik..auwwww...


TADAAAAAA!!!
yes..siapakah wanita ini??
(sambil nyanyi lagu aku wanita by dato' siti nurhaliza)






inilah kekasih aku yg aku maksudkan...
ibu aku...kenapa anda sgt comel??? auwwwwwwwww..


"kalau jumpa ibu aku di simpang empat,
jangan menggatal hendak mengorat,
nanti aku kerat kerat,
tersembol plak ko punya urat belikat"


(waaaa...aku ada bakat berpantun rupanya..sila kagumi)


(jikalau ada ibu gorgeous sebegini..kanapa perlu di persiakan??)

ini ibu saya...ibu saya sangat comel..cantik menarik tertarik kau mmg da bombbbb..wowwww...
eh! sesekali puji ibu sendiri tidak mengapa bukan?? tidak salah bukan?? dari x habes habes dok puji pakwe/awek sendiri jeeeeee...
wakakaka....sila terasa..



"syurga itu di bawah telapak kaki ibu"


tapi ko janganlah sengal sangat sampai hendak korek korek telapak kaki mak ko sebab nk tgok syurga..memang konpommmmm kene lempang guna kaki la jawabnya..bila ko da miong miong kene terajang..baru la ko berkata...


"ohhhh...ini memang syurgaaaaaa"


ibu aku sangatlah berharga bg diri aku...kerana dirimu begitu berharga..(loreal plak)
seriously...memang tiada siapa yg boleh ganti tempat ibu aku..dia la yg penat penat meneran deliver aku dulu..dia la yg menyonsong perot dia selama 9 bulan bawak aku kemana mana..dia lah yg breastfeed aku dulu...kalau aku sakit..mesti dia risau..walaupun dia sebok masa tu..tp berusaha juga nk bawak aku pergi klinik semata mata nk tgok anak dia sehat..
fuhhhh...nk cite pengorbanan and jasa ibu ni...sampai deepavali tahun depan pon x habes...kalau cakap pasal ibu..kalau ingat pengorbanan dia..mesti airmata aku mengalir...cisss..ilang kemachoan...

kan da berair mata aku ni..kalau cerita pasal ibu mesti jadi begini..sbb sedar diri banyak dosa dengan ibu..hins..hins...
NAK TISU PREMIER PLEASEEEEEEEEEEEE :')





"kau adalah darahku..kau adalah jantungku..kau adalah hidupku..lengkapi diriku..oh sayangku kau begitu...
SEMPURNAAAAAAAAAA"

lagu SEMPURNA by ANDRA AND THE BACKBONE specially dedicate to my ibu :')


aku sangat beruntung dapat ibu dan ayah yg baik...yg sporting...bersyukur..Alhamdulillah...
aku dengan ibu aku close macam bestfriend..sampai orang ingat aku adik dy..cissss...
aku kene kurusss..aku kene kurusssssss...!!


whatever it is..aku pon mahu ibu dan ayah aku rasa beruntung gak melahir dan membesarkan aku...dr kecik lahir dok uwek uwek sampai gemok gedempol macam ni da..aku tahu dalam adik beradik..aku yg paling kasar...cakap xde lemah lembut...keras kepala...degil...tapi aku xde la kejam sangat...aku sentiasa hargai orang yg menghargai aku seadanya dan sayang aku...
selama aku hidup ni..banyak da duit mereka laburkan...bukan duit je..penat lelah menjaga aku dan adik2x aku semua..masa yg mereka habiskan untuk kami adik beradik...banyakkk..BANYAKKK..terlampau BANYAK pengorbanan dan jasa mereka..
TERIMA KASIH AYAH..TERIMA KASIH IBU.. :')


to ibu dan ayah: insyaAllah sy akan balas jasa ibu dan ayah yee...sy xnk mintak banyak ibu...ayah...sy nk doa ibu dan ayah je..sy mahu kalian berdoa supaya saya berjaya dalam hidup...berjaya dalam pelajaran...jadi insan yg berguna...dan tabah menghadapi segala dugaan yg diberi oleh NYA...ok ibu?? ok ayah??


p/s: ciss...keluar air mata jantan plak di akhir entri ini...hilang kemachoan aku tahu???
EXTREME x tajuk aku?? ngeh ngeh ngeh
(gelak sambil urut janggut)

p/s lg: ada sesiapa nk cop ibu aku jd ibu mertua ke?? lalalala~

124 comments:

  1. ...aku kerat kerat,
    tersembol plak ko punya urat belikat"

    sunggoh menjadi pantun pat kerat anda,

    tapi kalau dah kerat kerat camana nak tersembol?
    kiranya buleh bayangkan gambaran ganas mayat dipotong potong gitu la yer..?

    ohh, sunggoh tak seiring ngan wajah comelmu.

    Pocket pun sayang jgakkkk!!
    kat mak kita la, :D

    ReplyDelete
  2. nk cop jd ank agkat makck bleh?hihi...

    ReplyDelete
  3. mak angkt aku ke tu?aku dah stat hafal yaasin ni..agak2 bile boleh intebiu?heh

    ReplyDelete
  4. oouhhh...
    cikepal tade adk laki kan?
    kalo ade da lme cop jdik mak mertua..
    hahhaa...

    ReplyDelete
  5. epal...

    aku pun sayang ibu aku jgak.

    sayangggggggggggggggggg sangat!!!

    ReplyDelete
  6. weiii dah la aku tgh rindu mak aku, nak kene penampo ko ni!!! hahaaa

    ReplyDelete
  7. jgan kate kiss..tido same2 pun pernah kan he..23x belum lg menyusu

    eh bro pun comey pe

    www.broframestone.com

    ReplyDelete
  8. naddy;


    yeee...sy sayang ibu saya ;)

    ReplyDelete
  9. love my ayah mak gak!! nak jd ank agkat mak cik epal leh? =)

    ReplyDelete
  10. haha cik epal
    1st sy nk ckp mak anda mmg sngt cntek mcm ank die

    2nd-mak sye ckp cik epal cntek..pipi mcm buat botox(mak sye susa maw puji org taw!)

    3rd-sy pon sygg mak sye

    ReplyDelete
  11. bgs dik hargai n sygi lah ibu kita selagi dia ada..abg nas rindu arwah mak abg nas..

    ReplyDelete
  12. sayangi mereka seadanya..
    =)
    cantik mak kamu..

    ReplyDelete
  13. betul2..
    mak ade la sgale2nye..
    uwaaa..touchong2..~
    comei cam cik epal..like mother like daughter la kn..hehe~

    ReplyDelete
  14. aku minat yg kat atas sekali tu cik epal.

    hehe

    ReplyDelete
  15. terlalu sayang dengan ibu ayah kita???
    of course...
    mana boleh cari pengganti diorang kan???

    nak juga cakap parents kita sporting jugak...
    kalau berbual dalam phone, kawan kita ingat kita tengah cakap dengan member je...
    tapi still hormat diorang as my parents...
    banyak bagi semangat dan sokongan...
    itulah mak bapak...

    kita kalau duduk sebelah mak kita, orang selalu cakap macam ni...
    'anak kau ke ni? Apasal tak rupa kau?'
    Adeh... pening kepala...
    orang selalu kata kita ada iras me'papa...
    betul ke tidak, itu saya tak tahu...
    [eceh2....]
    tapi apa2 pun...
    kita bangga jadi rakyat Malaysia...
    [Opss salah slogan]
    Kita bangga jadi anak ibu dengan ayah kita....
    [itu baru betul cik orkid oi...]

    =)

    ReplyDelete
  16. slm 1 mesia..

    ibu mu slalu dok kat simpang 4 mne? nak intebiu sket.. nak tanye knape anak makcik, si epal 2 salu berangan nak kuwos tapi maseh makan bermacham2 jenis kueh waye..

    ke ibumu yg nk intebiu pakcik? bekem plak kan..hek3

    ReplyDelete
  17. saya sayang umi saya...teramat amat bangat yang amat sayang....
    umi saya teramat bangat sangat santek...dikaulah permata hatiku....

    cikepal amek lagu sempurna,lagu tuk umi saya lak..

    ibu...ibu...
    engkaulah jantung hatiku...
    bila ku berduka....
    engkau hiburkan selalu...

    ibu...ibu...
    engkaulah ratu hatiku...

    muahx....

    >>>>hahaha..jgn marah ea cikepal,menyibuk ket..ekekeke~

    ReplyDelete
  18. boleh tanya..

    kenapa kin hyoon jung dan lee min hoo jadi penghias entry nih???

    hehe..

    ReplyDelete
  19. aunty. anak aunty ni nakal. cepuk sket dia aunty.

    ReplyDelete
  20. ibu mu sgt comel dr anak die.. hee..
    da klik nuffnang kamu. klik i punye blik ek? hehe...

    ReplyDelete
  21. tetibe tocing lak ckp psal mak ni...

    waaaaa~~~nk balek umahhhhhhhh!!!!

    nk jmp mama~~~wuuuuuuu



    ^SyASyA^

    ReplyDelete
  22. hahaii.. i dtg click nuffnag u tau cik epal, huuu u buat i rindu kat mak i jer.. uwaaa...

    ReplyDelete
  23. pocket;

    ala...pantun memain..cenggitu la bunyinya...sy xpandai pantun...merapu pandai la..ngeh ngeh...


    bagus2x syg mak ;)

    ReplyDelete
  24. pocket;

    ala...pantun memain..cenggitu la bunyinya...sy xpandai pantun...merapu pandai la..ngeh ngeh...


    bagus2x syg mak ;)

    ReplyDelete
  25. jijie;

    kena tanya makcik..tp makcik xde blog..haha

    ReplyDelete
  26. siggplus;

    caittt..perasannnn...bila masa jd mak angkat ko??
    surah an-nasr pon tunggang terbalik lagi..ni plak surah yasin...hehhh

    ReplyDelete
  27. kesengalan terserlah;


    adik laki xde..tp menantu ibu n ayah sy nanti semua lelaki..WAJIB! haha :D

    ReplyDelete
  28. kesengalan terserlah;


    adik laki xde..tp menantu ibu n ayah sy nanti semua lelaki..WAJIB! haha :D

    ReplyDelete
  29. qyla;


    bagus2x..sayangilah ibu anda selagi dy ada ;)

    ReplyDelete
  30. im no longer cato;


    aku mmg sajaaaaaaaa je nk kasi ko rindu kat mak ko...haha

    ReplyDelete
  31. im no longer cato;


    aku mmg sajaaaaaaaa je nk kasi ko rindu kat mak ko...haha

    ReplyDelete
  32. framestone;


    tido sama sama?? haaaaaaaaa..
    masa kecik penah la..heee

    ReplyDelete
  33. sophie;

    boleh ajooo..tp kene pergi odisyen dulu..ngeh3x ;)

    ReplyDelete
  34. nabilah;


    mak sy cantik..sy belom lg..haha..


    wow..buat botox...kalo wat botox..mahu lah pipi naik tutup mata...hakk..


    bagus2x syg mak ;)

    ReplyDelete
  35. nas;


    huhu...entry ni wat abang nas sedih ke?? sorry2x..huhu

    ReplyDelete
  36. zack;


    yes..sayangi dan hargai mereka ;)

    ReplyDelete
  37. lawanya mak mertua i
    lalala~

    nak buat entry pasal ibu la
    tunggu esok ya
    huhuk

    ReplyDelete
  38. chacha fasya;


    yes...she mean everything to me ;)

    ReplyDelete
  39. hayatito;


    alaaaaaaaaaaa...sebok je minat diaaaa

    ReplyDelete
  40. orkid edyliyne;


    heee...exactly sayang..kan??
    mmg xkan dapat la pon pengganti...


    sy kalo borak ngn ibu sy..lagi la..rock abes...sbb ibu sy pon rockkkkkkkkkk...haha...


    hehe...xpe la..de gak gen gen mak 2..hehe..


    yes..berbangga dengan ibu dan ayah kita ;)

    ReplyDelete
  41. fahim n alin;


    mane dok simpang 4..kalo jumpa kat simpang 4 jeeeeee....
    eh! eh! soryyyy cket..i xmakan ok kuih raya...
    i makan rendang ayam...lg advance...


    cisss...bekem la sangattt :D

    ReplyDelete
  42. sharamli;

    anak dy x comel..ibu je comel ;)

    ReplyDelete
  43. miss chekleen;


    semua sayang ibu masing masing..hehe...

    panggil ibu anda umi ke?? ;)

    ReplyDelete
  44. nursarah 87;


    sbb dia orang minat kat saya...haha

    ReplyDelete
  45. fird4szler;


    sy x nakal...sy ganas dan buas ajoooooooo..haha :D

    ReplyDelete
  46. tak ade perasaan;


    ibu sy mmg comel..ngeee...
    ok...i will hit urs back ;)

    ReplyDelete
  47. am sya:


    nk balek umah?? anda di mana tu?? heee.... ;)

    ReplyDelete
  48. eyena;


    i will hit urs back..
    rindu?? ngeh ngeh....
    g tepon mak sekarang ;)

    ReplyDelete
  49. joegromjow;


    haaa...buatttt...buatttt... ;)

    ReplyDelete
  50. joegrimjow;

    typing error..haha...
    nk cop jd mak mertua kene odisyen taw... :D

    ReplyDelete
  51. kasih ibu membawa kesyurga, kasih bapa takdok tolok bandingnyerrr.. ehehe

    ReplyDelete
  52. like mother, like daughter.

    :)

    ReplyDelete
  53. berpuitis sungguh anda kali nie yer....
    hahahaha....

    nway...
    mmg ikut mak jgk cikepal nie yer...

    ReplyDelete
  54. hoho.. ramai tol nk odisyen ni.. pkcik ucapkan gudlux kat korg2 ye..

    tahniah kpd cik epal krn wat entry psl bunda.. mnyentuh hati byk pihak ni..

    walaupon haku xtaw ape tujuan dia mletakkan 2 jejake jamboo ala2 pakcik d awal entrynye..hek3 jgn mara ye epal

    ReplyDelete
  55. joegrimjow;

    sebelom g odisyen...de syarat wajib..syarat sah pon kene patuhi...salah satu syarat...boleh membaca surah yasin dengan fasih...tp xleyh nk tgok yasin la..kene hafal...nanti nk wat tahlil hape senang...jimat yasinn... :D

    ReplyDelete
  56. joegrimjow;

    sebelom g odisyen...de syarat wajib..syarat sah pon kene patuhi...salah satu syarat...boleh membaca surah yasin dengan fasih...tp xleyh nk tgok yasin la..kene hafal...nanti nk wat tahlil hape senang...jimat yasinn... :D

    ReplyDelete
  57. farah;

    adakah dalam bahasa melayu...mak borek anak gedik?? wakaka :D

    ReplyDelete
  58. farah;

    adakah dalam bahasa melayu...mak borek anak gedik?? wakaka :D

    ReplyDelete
  59. mx;

    puitis?? ngeh ngeh...

    ikot mak?? pe yg ikot mak?? ;)

    ReplyDelete
  60. enyheartsdiamond;

    panggil ibu mama ye?? ;)

    ReplyDelete
  61. fahim n alin;


    wakakaka...pokcik punya komen selalu mencuit hati sy...kui3x..


    pokcik xnk jd judges ke utk odisyen tu?? hehe...


    cisssss....jauh panggang dr api...macam jambu dengan durian...2 jejaka jambu tu gila tau dok kejar kejarkan sy..tahu??
    tp ..sy jual mahal je tau pakcik :D

    ReplyDelete
  62. fahim n alin;


    wakakaka...pokcik punya komen selalu mencuit hati sy...kui3x..


    pokcik xnk jd judges ke utk odisyen tu?? hehe...


    cisssss....jauh panggang dr api...macam jambu dengan durian...2 jejaka jambu tu gila tau dok kejar kejarkan sy..tahu??
    tp ..sy jual mahal je tau pakcik :D

    ReplyDelete
  63. besh ke cite boys over flower tu ek? haha

    ReplyDelete
  64. cik akma;

    best gila wooooooooo ;)

    ReplyDelete
  65. wahhh.. bunda yg sgt muda remaja gitew~~ apakah rahsianya? heeee~

    ibuuuu...ibuu...
    engkaulah ratu hatikuuu... :)

    ReplyDelete
  66. babymilosh;


    rahsianya...ermm...
    tah..kene tanya ibu la..hehe ;)

    ReplyDelete
  67. nabil fizri;

    np olo2x tu?? hehe ;)

    ReplyDelete
  68. kita kena sayang mak kita
    lim salam kat mak kamu yek

    ReplyDelete
  69. makcikkkk..
    tgk anak mak cik nihhhh...
    nakal betul...
    cikepal! i clicked on your nuffnang adv~

    ReplyDelete
  70. lawa mak kau..macam trendy jer orangnyee.mesti kau byk makan pelempang dia

    ReplyDelete
  71. oooooo. =)
    yep, ur mumy is sooo beautipul ~ nyanyi lagu akon.
    u pun beuti gak taw.

    *nsb bek post kali ni cik epal tak post muke die. haha. =p

    ReplyDelete
  72. so sweet ur mum....tak mcm mak pun like ur sister...hehe

    btw i klik u nuffnang too...hehe

    ReplyDelete
  73. comey mak Cik Epal
    kem salam kt auntie yeh

    ReplyDelete
  74. cik epal, tgk mak ko kn tingt iklan silky girl. si dafi sama sh amani.
    'kalo nk tgk wajah is3 kte bila da twe nt, tgk la wajah mak die..'
    harap2 mke ko nt cenggitu la gamaknye..tp sile kontrol kolestrol oke?ngee~ckp ownk lak!

    ade taw, ktew p0wn kasar.tomboy. tp mr pr0cess0r still suke...lme2 ubah la dri sndrik. kte kalo ckp ngan ownk mang kasar tp kalo ngan mr pr0cess0r je lemb0t lidah2,ni...ckp cm bisik2 kt tlinge,awwwhhh...sungg0h manje..
    *wndunyer moment nih...

    pep0wn, mang klas ah pntun 4kerat ko..canggih jek

    ktew nk wt ucapan sket nih, mama...i lebiu beri str0ng...muahkkss!!!

    ReplyDelete
  75. ceyt,jun pyo! ;)

    ye saya sayang mak saya juga ;DD

    ReplyDelete
  76. alolooo...sweetnya... btw cik epal.
    anda yang comel ni telah di tag oleh sy..huhu.. sile ke blog sy ye

    ReplyDelete
  77. hi cik epal, selamat berkenalan.hehe..

    ReplyDelete
  78. cik epal, nk plok cium dan taknak lepas ibu cik epal jugak bleyh tak?
    huhuhuhuhu!
    kim salam yew kt ibu cik epal.
    lau nk carik menantu, sayew bleyh jd calon nye,.
    huahahaha!!
    :p

    ReplyDelete
  79. mak u memang cantik..
    heheheh!

    weyhh yang MUET tu i dapat soalan composition of water..kira macam bagaimana nak kurangkan penggunaan air..

    and link larr i punya contact lens blog kat tmpt u..
    ni blog i..
    www.nimilens.blogspot.com
    u pon kalau berkenan meh order kat i..skang ni ada ready stock in all kinds and powers..
    =))

    ReplyDelete
  80. fiew... mati2 ingatke cik epal dah buang tebiat kot. . .
    rupenye mak die...ehehehe..

    ReplyDelete
  81. ingat sape td.. hehe.. kalau mak harus la cium dan peluk tak lepas..

    ReplyDelete
  82. wah..ibu anda mmg gorgeous!
    nak jdkan mak angkat leh?
    apepun ibu sendiri mmg terbaik wok!!!
    kan kan..hehe

    ReplyDelete
  83. shazika;


    ok..salam akan dikirimkan ;)

    ReplyDelete
  84. shazika;


    ok..salam akan dikirimkan ;)

    ReplyDelete
  85. amar amirah;


    eh! mana ada nakal..please..please..please..kamu jgn nakal...eh! ternyanyi lagu alif plak..hehe...
    thanks..will hit urs back ;)

    ReplyDelete
  86. fndrocka;

    makan pelempang?? hakk..belom lagi la..haha :D

    ReplyDelete
  87. dak pink;

    lagu akon?? lagu mana?? hehe...
    kenapa kalo post muka sy?? ;)

    ReplyDelete
  88. cik intan;

    bagus..bagus..hehe ;)

    ReplyDelete
  89. paraxixth;

    selamat hari ibu juga ;)

    ReplyDelete
  90. posh76;


    memang salu orang ingat adik dy ponnn...cisss


    thanks menklik nuffnang ;)

    ReplyDelete
  91. posh76;


    memang salu orang ingat adik dy ponnn...cisss


    thanks menklik nuffnang ;)

    ReplyDelete
  92. zazaw;


    ok..salam akan disampaikan..wee ;)

    ReplyDelete
  93. bukan sindarela;

    saya suka tgok iklan silky girl tu taw...tapi hampeh punya dafi..de hati nk ngorat mak nani tu plak...hakkk...

    kolestrol mmg tgah di kontrol..hehe...

    sama la..sya kalo ngn orang lain kasar...dengan org yg sy sayang ...saya ada la lembut cket...ngeh ngeh...

    thanks kerana memuji pantun sy kelasssssssss...hehe...

    ReplyDelete
  94. bukan sindarela;

    saya suka tgok iklan silky girl tu taw...tapi hampeh punya dafi..de hati nk ngorat mak nani tu plak...hakkk...

    kolestrol mmg tgah di kontrol..hehe...

    sama la..sya kalo ngn orang lain kasar...dengan org yg sy sayang ...saya ada la lembut cket...ngeh ngeh...

    thanks kerana memuji pantun sy kelasssssssss...hehe...

    ReplyDelete
  95. hanny nadia;

    suka jun pyo ke?? hee ;)

    ReplyDelete
  96. aimie harmiela;


    sweet ke?? ngeh3x..
    tag?? ok..nanti saya terjah kalo free..hehe :)

    ReplyDelete
  97. semut lemas;


    hye semuttt...hehe ;)

    ReplyDelete
  98. sayew malin;


    nk pelok ciom gak ke?? x boleh...saya je boleh..sbb saya tamak...wakakaka...

    heee...salam akan disampaikan...

    sy bukan lesbian! hakk :D

    ReplyDelete
  99. nimi;

    dia mmg cantik..tgok la ibu sapa..ngeh ngeh..


    composition of water??

    eh! sama la dengan kawan i..apa semua pasal water ke?? huhu..


    link?? ok..nanti i link ye ;)

    ReplyDelete
  100. aleena;

    terima kaseyyy..ehehe ;)

    ReplyDelete
  101. ejump;


    ahahaha..saya x buang tebiat lagi..masih normal..ehehe :)

    ReplyDelete
  102. ejump;


    ahahaha..saya x buang tebiat lagi..masih normal..ehehe :)

    ReplyDelete
  103. ezany;


    ehehehe...bukan harus..wajib ok ;)

    ReplyDelete
  104. she_mah;

    nk jdkan dy mak angkat?? hehe..
    yes...ibu kita is da best ;)

    ReplyDelete
  105. same laaa cik epal dgn mak...mmg sejibik!

    btw, sis dtg pinjam pendrive erk

    ReplyDelete